Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube
Navigation Menu
Διαβάστε και αξιολογήστε τις προτάσεις που έχουν υποβληθεί!

Ο σύντροφος Duterte, ο πρόεδρος των Φιλιππίνων, μας θυμίζει κάτι;

Τοποθέτηση στην Επιτροπή Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων κατά την εξέταση του Σ/Ν του Υπ.Εξ “Κύρωση της Συμφωνίας-Πλαίσιο Εταιρικής Σχέσης & Συνεργασίας μεταξύ της ΕΕ και των κρατών-μελών της και της Δημοκρατίας των Φιλιππίνων”. «Ο σύντροφος Duterte εξελέγη με κεντροαριστερή πλατφόρμα και εμφανίστηκε ως τιμωρός της διαφθοράς, της διαπλοκής, του εμπορίου ναρκωτικών και ανθρώπων, της παράνομης εργασίας κ.λπ. Ωστόσο, γύρισε την πλάτη, άλλαξε τον προσανατολισμό των Φιλιππίνων από την συνεργασία με τη Δύση και άρχισε να γλυκοκοιτάζει τη Ρωσία και την Κίνα. Ο κ. Duterte παρά την ασυνήθιστα σκληρή γλώσσα που χρησιμοποιεί στην εκστρατεία του κατά της διακίνησης των ναρκωτικών, έχει καταφέρει ώστε η διακίνηση στις Φιλιππίνες εκτοξεύεται σε δυσθεώρητα ύψη και προφανώς, να εκτοξεύονται και οι τιμές των ναρκωτικών». Αυτό επισήμανε ο βουλευτής Β΄ Αθηνών Γρηγόρης Ψαριανός, στην ομιλία του κατά τη συνεδρίαση της της Διαρκούς Επιτροπής Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών Υποθέσεων, ως Ειδικός Αγορητής του ΠΟΤΑΜΙΟΥ, η οποία είχε ως θέμα το επικείμενο Νομοσχέδιο για την κύρωση της Συμφωνίας-Πλαίσιο Εταιρικής Σχέσης και Συνεργασίας μεταξύ της ΕΕ και της Δημοκρατίας των Φιλιππίνων που, όπως διευκρίνισε και ο βουλευτής, πρόκειται για νομοσχέδιο που έρχεται να ολοκληρώσει τη διαδικασία που ξεκίνησε το 2012 ως Συμφωνία της Εταιρικής Σχέσης και Συνεργασίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης με το ASEAN, την Ένωση των Χωρών της Νοτιανατολικής Ασίας. «Πρέπει να έχουμε στο νου μας για ποια χώρα μιλάμε, πως αυτή κυβερνάται και πως αντιμετωπίζει, ξαναλέω, τα ανθρώπινα και τα εργασιακά δικαιώματα, την παράνομη παιδική εργασία και όλα αυτά τα πράγματα που για την Ευρώπη είναι απολύτως λυμένα. Παρόλα αυτά, πολλοί και από εμάς, συχνά γυρίζουμε την πλάτη στην Ευρώπη και ψάχνουμε να βρούμε εταίρους, συμμάχους και στηρίγματα στην Λατινική Αμερική, στην Κίνα ή στην Ρωσία ή και εγώ δεν ξέρω που αλλού. Και μερικοί από εμάς, δεν θέλουμε να καταγγείλουμε τον τρόπο που καταπατούνται τα ανθρώπινα δικαιώματα σε άλλες χώρες, τις οποίες γλυκοκοιτάζουμε, ενώ θεωρούμε άντρο συνωμοσίας και απάνθρωπων συμφερόντων τον ευρωπαϊκό χώρο! Η κυβέρνησή μας πχ αρνήθηκε να καταγγείλει το θέμα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Κίνα. Και ήμασταν η μόνη χώρα από την Ευρώπη που το αρνηθήκαμε. Δηλαδή και εμείς γλυκοκοιτάμε την Κίνα την Ρωσία, την Βενεζουέλα κλπ, καταγγέλλοντας την Ευρώπη ως λυκοσυμμαχία και άντρο νεοφιλελευθερισμού και συμφερόντων. Ωστόσο, συνέχισε ο βουλευτής του Ποταμιού, θα...

Περισσότερα

ΝΕΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΜΕ ΜΕΛΕΤΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ; Θα μιλήσουμε για έναν καινούριο τρόπο συναλλαγών όπου όλες οι συναλλαγές θα περνάνε από έναν κεντρικό κρατικό υπολογιστή όπου θα φαίνονται και οι πληρωμές και οι συναλλαγές, ότι θα είναι εκτός του συστήματος αυτού δεν θα είναι δεκτές συναλλαγές άρα δεν θα υφίστανται. Ας πάρουμε κάποιον ο οποίος έχει τη δουλειά του και πρέπει να δικαιούται μέσω του συστήματος τα βασικά τουλάχιστον, δηλαδή σπίτι, φαγητό, νερό, ρεύμα, τηλέφωνο, κινητό τηλέφωνο, υπολογιστή, internet, παιδεία, υγεία κ.λπ. Αλλά εκείνος θέλει και καλύτερο μεταφορικό και καλύτερο σπίτι… την διαφορά από αυτά που θα δικαιούται με αυτά που θα θέλει, θα την πληρώνει με μονάδες πολυτελείας. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ; Αν υποθέσουμε ότι 1 μονάδα πολυτελείας αντιστοιχεί σε 20 ευρώ και οτιδήποτε εκτός από τα βασικά που θα τα δικαιούται ο οποιοσδήποτε λόγω του ότι δουλεύει στο τέλος της δουλειάς του ή του μήνα για παράδειγμα θα πληρώνεται με μονάδες πολυτελείας για να έχει και μια αξιοπρεπή ζωή, γιατί με αυτές θα μπορέσει κάποιος να πληρώσει ένα καλύτερο σπίτι από αυτό που θα δικαιούται, καλύτερο αυτοκίνητο, καλύτερο φαγητό, ταξίδια στο εξωτερικό, κ.α. ΠΟΣΣΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ; Αν κάποιος δουλεύει ας πούμε σε περίπτερο 8 ώρες και με απλά ένσημα να παίρνει π.χ. 1 μονάδα πολυτελείας, ένας ο οποίος δουλεύει σε μια δουλειά με βαρέα ένσημα να παίρνει 2 μονάδες πολυτελείας, ένας ο όποιος έχει βαρέα και ανθυγιεινά 3 μονάδες ένας ο όποιος έχει πτυχίο και δουλεύει σε κάποια δουλειά ανάλογα με τη δουλειά του από 2-5 μονάδες, ένας ο όποιος δουλεύει στα καράβια ανάλογα με το ταξίδι και την εργασία του από 3-8 μονάδες πολυτελείας. Φυσικά σε αυτή την περίπτωση δεν θα στερηθεί το δικαίωμα κάποιος να παραμείνει πλούσιος μετατρέποντας τα χρήματα του σε μονάδες πολυτελείας αλλά αν είχε μια επιχείρηση ιδιωτική θα πάψει να υπάρχει και θα γίνει με αποζημίωση απευθείας κρατική και ο ίδιος θα είναι υπάλληλος όπως και όλοι σε αυτό το κράτος για να προσπαθούν όλοι οι πολίτες να κάνουν το κράτος τους ολοένα και καλύτερο. ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ; Τα κρατη θα πληρωνουν το ένα...

Περισσότερα

Η περιβαλλοντική καταστροφή εξαιτίας του ναυαγίου του Sea Diamond συνεχίζεται

Ερώτηση κατέθεσε ο βουλευτής Ηρακλείου με το Ποτάμι, Σπύρος Δανέλλης, προς τους Υπουργούς: 1) Περιβάλλοντος & Ενέργειας και 2) Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, σχετικά με την περιβαλλοντική, οικολογική και βιολογική καταστροφή, που συντελείται στον θαλάσσιο χώρο της ευρύτερης περιοχής του ναυαγίου του Sea Diamond, παρότι ο Άρειος Πάγος με απόφασή του (515/2016) έχει αποφανθεί για την άμεση ανέλκυση αυτού. Τα γρανάζια της γραφειοκρατίας, αλλά και οι ατέρμονες νομικές αντεγκλήσεις δεν επέτρεψαν μέχρι σήμερα την ανέλκυση ενός ναυαγίου, που εδώ και 9 χρόνια συνεχίζει να καταστρέφει τον υποθαλάσσιο πλούτο της Σαντορίνης. Το πλήρες κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής: Προς τους κ. κ Υπουργούς : 1) Περιβάλλοντος & Ενέργειας και 2) Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής Θέμα: «Περιβαλλοντική καταστροφή από την μη ανέλκυση του Sea Diamond» Αν και έχουν περάσει 9 ολόκληρα χρόνια από το Ναυάγιο του Sea Diamond στον όρμο του Αθηνιού στην Σαντορίνη, 10 χιλιόμετρα μακριά από το σημείο πρόσκρουσής του, η πολυπόθητη ανέλκυσή του μέχρι και σήμερα δεν έχει πραγματοποιηθεί, παρότι σύσσωμη τότε η πολιτεία μαζί με τους άμεσα εμπλεκόμενους φορείς, διαμήνυαν για την γρήγορη και άμεση ανέλκυσή του. Η παραμονή του στον βυθό της θάλασσας επί μακρό χρονικό διάστημα, όπως απέδειξε η μελέτη της επιστημονικής ομάδας του Πολυτεχνείου Κρήτης, ενέχει σοβαρούς κινδύνους οικολογικής καταστροφής. Η ρύπανση του θαλάσσιου χώρου στην ευρύτερη περιοχή του ναυαγίου είναι άκρως ανησυχητική, από τη στιγμή που η διαρροή καυσίμων και επικίνδυνων για την υγεία ουσιών, λόγω της διάβρωσης και οξείδωσης του πλοίου, συνεχίζεται ακόμα και σήμερα. Η επιτακτική ανάγκη ανέλκυσης του, επισφραγίζεται και από την υπ’ αριθμ. 515/2016 απόφαση του Αρείου Πάγου, δεδομένου ότι το εν λόγω Ανώτατο Δικαστήριο θεώρησε ότι οι μελέτες που χαρακτήριζαν τη ρύπανση περιορισμένη, ήταν αβάσιμες, μη στοιχειοθετημένες και κατά συνέπεια απορριπτέες. Ένας ακόμη λόγος που καθιστά την ανέλκυση του πλοίου άμεση, είναι η θέση που αυτό αυτή τη στιγμή βρίσκεται, δηλαδή στο χείλος ενός βαράθρου, οπότε και η ενδεχόμενη κατακρύμνησή του σε μεγαλύτερο βάθος, θα δυσκόλευε την ήδη δύσκολη διαδικασία ανέλκυσής του. Δεδομένου ότι η παραμονή του εν λόγω πλοίου στο βυθό της θάλασσας εγκυμονεί μεγάλους κινδύνους οικολογικής, περιβαλλοντικής αλλά και κοινωνικής καταστροφής. Δεδομένου ότι η απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου της χώρας είναι δεσμευτική για την Πολιτεία και καθιστά άμεση την ανάγκη ανέλκυσης του πλοίου, επικαλούμενη την...

Περισσότερα

Εκ νέου σε ακινησία το πλωτό σκάφος του κεντρικού Λιμεναρχείου Πάτρας

Στην εκ νέου «αδράνεια» του πλωτού μέσου της Λιμενικής Αρχής Πάτρας αναφέρεται με ερώτησή του προς τον Υπουργό Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής ο Ιάσονας Φωτήλας, βουλευτής Αχαΐας του Ποταμιού. Το εν λόγω πλωτό είναι το μόνο επιχειρησιακό μέσο, που έχει στη διάθεσή της η Λιμενική Αρχή Πάτρας για τη διενέργεια θαλάσσιων περιπολιών στο σύνολο της περιοχής ευθύνης της Υπηρεσίας. Κι αυτό σε μια ιδιαζόντως κρίσιμη χρονική συγκυρία, ιδίως λόγω του προσφυγικού- μεταναστευτικού προβλήματος, καθώς και ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου, που η χρήση του κρίνεται απαραίτητη. Για το λόγο αυτό, ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός, εάν πρόκειται άμεσα να αποκαταστήσει το μοναδικό πλωτό μέσο του λιμεναρχείου Πατρών, καθώς κι εάν σκοπεύει να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες για την εξασφάλιση των αναγκαίων χρηματικών πόρων για την πραγματοποίηση εργασιών συντήρησης ή επισκευής, οσάκις αυτό κρίνεται αναγκαίο. Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης: Προς τον κ. Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θέμα: «Εκ νέου σε ακινησία το πλωτό σκάφος του κεντρικού Λιμεναρχείου Πάτρας» Στις 05/05/2015, με την υπ’ αριθμό 2250 ερώτηση, επεσημάνθη η αναγκαιότητα της άμεσης αποκατάστασης της λειτουργικότητας ενός εκ των δύο πλωτών μέσων, που χρησιμοποιεί η Λιμενική Αρχή Πάτρας για επιχειρησιακούς σκοπούς και συγκεκριμένα του πλωτού μέσου ΠΛΣ-606 – κάτι το οποίο ευτυχώς επετεύχθη. Το εν λόγω πλωτό ευρίσκεται, όμως, εκ νέου σε «αδράνεια»- τούτο δε σε μία ιδιαζόντως κρίσιμη χρονική συγκυρία, ιδίως λόγω του προσφυγικού- μεταναστευτικού προβλήματος που ταλανίζει τη χώρα και ειδικά την περιοχή της Δυτικής Ελλάδας, και ενώ η προσήκουσα αξιοποίησή του στις δράσεις και στους επιχειρησιακούς σκοπούς της Υπηρεσίας είναι άνευ ετέρου καθόλα επιβεβλημένη. Στο σημείο δε αυτό θα πρέπει να υπομνησθεί ότι το πλωτό μέσο ΠΛΣ-606 είναι το μόνο επιχειρησιακό μέσο που έχει στη διάθεσή της η Λιμενική Αρχή Πάτρας για τη διενέργεια θαλάσσιων περιπολιών στο σύνολο της περιοχής ευθύνης της Υπηρεσίας, η οποία εκτείνεται στη Στερεά Ελλάδα από το ακρωτήριο Χαλκίς και προς την ανατολή μέχρι την Άκρα Μόρνος του Κορινθιακού Κόλπου, στην Πελοπόννησο προς την ανατολή μέχρι το λιμένα Ψαθόπυργου και προς δυτικά μέχρι την Άκρα Κουνουπέλι με την αντίστοιχη θαλάσσια ζώνη. Δεδομένου του γεγονότος ότι από το αρμόδιο Υπουργείο δεν έχουν διενεργηθεί ακόμα οι απαραίτητες ενέργειες προς επισκευή και συντήρηση του εν ακινησία ευρισκομένου πλωτού μέσου και καθώς ελλοχεύει ο κίνδυνος η Λιμενική Αρχή...

Περισσότερα

Πρωτοβουλίες σαν αυτή στηρίζουν την ελληνική ναυτιλία (20.01.2016)

Πρωτοβουλίες σαν αυτή στηρίζουν την ελληνική ναυτιλία, στηρίζουν τη ναυτική εργασία, στηρίζουν τη χώρα. Ο Γιώργος Αρβανιτίδης τοποθετήθηκε στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου ως εισηγητής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης στο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής «Κύρωση της Συμφωνίας μεταξύ της Κυβέρνησης της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Κυβέρνησης της Δημοκρατίας του Αζερμπαϊτζάν για τις Θαλάσσιες...

Περισσότερα
Top