Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube
Navigation Menu
Διαβάστε και αξιολογήστε τις προτάσεις που έχουν υποβληθεί!

Απάντηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών σε ερώτημα πολίτη που υποβλήθηκε μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Vouliwatch.gr και αφορά τις επεκτάσεις του Μετρό Αθήνας

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αντιλαμβανόμενο πλήρως την αναγκαιότητα ύπαρξης ενός ζωτικού διαλόγου μεταξύ της νομοθετικής εξουσίας και των πολιτών, τον οποίο προωθεί συστηματικά η ηλεκτρονική πλατφόρμα «Vouliwatch.gr», απαντάει λεπτομερώς σε ερώτημα πολίτη που απευθύνθηκε στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σπίρτζη, μέσω του «Vouliwatch. gr», το οποίο αφορά τις επεκτάσεις του Μετρό της Αθήνας. Συγκεκριμένα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών μέσω του εποπτευόμενου φορέα του, «Αττικό Μετρό A.E» δίνει απαντήσεις για όλα τα προγραμματιζόμενα έργα που αφορούν το συγκεκριμένο πεδίο, επισημαίνοντας , ότι εντάσσονται σε ένα μακρόπνοο πρόγραμμα υποδομών που θα τρέξει τα επόμενα χρόνια και θα συμβάλλει καθοριστικά στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. Ειδικότερα, στην απάντηση της «Αττικό Μέτρο Α.Ε» επισημαίνεται ότι ξεκίνησε η διαδικασία δημοπράτησης του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του ΜΕΤΡΟ της Αθήνας, Άλσος Βεϊκου – Γουδί, μήκους 13 χλμ. με 14 σταθμούς και προϋπολογισμό 1,4δις ευρώ. Το έργο αναμένεται να δώσει ανάσα σε πυκνοκατοικημένες περιοχές (Γαλάτσι, Κυψέλη, Κέντρο Αθήνας, Καισαριανή, Ζωγράφου, Γουδί) και αναμένεται να εξυπηρετεί σε καθημερινή βάση 255 χιλιάδες επιβάτες. Στην απάντηση της Αττικό Μετρό Α.Ε επισημαίνεται επίσης ότι τόσο οι επεκτάσεις της Γραμμής 2 (από την Ανθούπολη μέχρι το Ιλιον η μελετητική ωρίμανση της οποίας βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο), όσο και η υπογειοποίηση του τμήματος Φάληρο-Πειραιάς της Γραμμής 1, η οποία διαθέτει επίσης ικανοποιητική μελετητική ωριμότητα για δημοπράτηση, αποτελούν έργα προτεραιότητας για την Αττικό Μετρό Α.Ε. Τέλος, στην απάντηση επισημαίνεται, ότι σε κάθε περίπτωση και με δεδομένη τη μη ύπαρξη διαθέσιμων δημόσιων πόρων τα προσεχή χρόνια, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και η Αττικό Μετρό Α.Ε, κάνει συστηματικές προσπάθειες αναζήτησης ιδιωτικής χρηματοδότησης (μέσω ΣΔΙΤ). Επισυνάπτεται η πλήρης απάντηση της Αττικό Μετρό Α.Ε. Απάντηση της Αττικό Μετρό στο ερώτημα πολίτη στο...

Περισσότερα

Στον αέρα βρίσκονται οι άδειες λειτουργίας των δημοτικών βρεφονηπιακών σταθμών

Πλησιάζει η περίοδος εγγραφών στους δημοτικούς παιδικούς & βρεφονηπιακούς σταθμούς της χώρας και μαζί μ’ αυτήν κορυφώνεται η αγωνία χιλιάδων γονέων για την εξασφάλιση μιας θέσης φιλοξενίας σ’ αυτούς. Ωστόσο, τα ζητήματα λειτουργίας τους διέπονται από περίπλοκα νομικά καθεστώτα, για τα οποία απαιτούνται τροποποιήσεις διαφόρων διατάξεων κατά κοινή ομολογία απαρχαιωμένων. Eδώ και καιρό υπήρξε ένα σχετικό σχέδιο ΚΥΑ με το οποίο συμφώνησε και η ΚΕΔΕ ενώ πρόσθετε και τις επ’ αυτού παρατηρήσεις του και ο Συνήγορος του Πολίτη. Ωστόσο, αυτό βρίσκεται ακόμα σε εκκρεμότητα, με την κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ να διαχειρίζεται το πρόβλημα με προχειρότητα, αγνοώντας το υπάρχον σχέδιο ΚΥΑ και εξαγγέλλοντας έκδοση Προεδρικού Διατάγματος για το θέμα αυτό. Το πρόβλημα είναι πως οι δημοτικοί παιδικοί και βρεφονηπιακοί σταθμοί, αυτή τη στιγμή λειτουργούν παράνομα, σύμφωνα με τη ρύθμιση που εισήγαγε η Κυβέρνηση, εφόσον έχουν παρέλθει τέσσερις μήνες από την 31.12.2016 που προβλεπόταν ως καταληκτική ημερομηνία. Οι βουλευτές με το ΠΟΤΑΜΙ Γρηγόρης Ψαριανός (Β΄ Αθηνών) και Σπύρος Δανέλλης (Ηρακλείου), σε σχετική ερώτησή τους ζητούν από τους αρμόδιους Υπουργούς να διευκρινίσουν τον τρόπο επίλυσης του θέματος, όπως και με ποιο τρόπο θα επιτευχθεί η ενσωμάτωση ενιαίων τεχνικών προδιαγραφών, και όρων καταλληλότητας των κτηριακών υποδομών τους και πώς, επιτέλους, θα λήξει το χάος και η πολυνομία που διέπει το καθεστώς λειτουργίας τους. Ολόκληρο το κείμενο της ερώτησης, έχει ως εξής: ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ Προς τους κ.κ. Υπουργούς 1) Εσωτερικών και 2) Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης & Κοινωνικής Αλληλεγγύης ΘΕΜΑ: «Έκδοση του προεδρικού διατάγματος σχετικά με την άδεια ίδρυσης, λειτουργίας και τις τεχνικές προδιαγραφές των δημοτικών παιδικών/βρεφονηπιακών σταθμών» Με το αρ. 43 του Ν. 4369/2016 (ΦΕΚ Α΄33) «Εθνικό Μητρώο Επιτελικών Στελεχών, βαθμολογική διάρθρωση θέσεων, συστήματα αξιολόγησης, προαγωγών και επιλογής προϊσταμένων (διαφάνεια-αξιοκρατία και αποτελεσματικότητα της δημόσιας διοίκησης)» που ψηφίστηκε από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και ισχύει ήδη ένα έτος και πλέον (από τον 2/2016) προβλέπεται η έκδοση πδ με το οποίο καθορίζονται οι προϋποθέσεις για τη χορήγηση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας για τους παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς που λειτουργούν εντός των νομικών προσώπων των δήμων ή υπηρεσίας των δήμων, οι τεχνικές προδιαγραφές, οι ειδικοί όροι καταλληλότητας καθώς και η διαδικασία ελέγχου τους. Εν συνεχεία η παρ. 2 του αρ. 43 ορίζει ότι, έως την έκδοση της άδειας ίδρυσης και λειτουργίας των δημοτικών παιδικών σταθμών...

Περισσότερα

ΝΕΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΜΕ ΜΕΛΕΤΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ; Θα μιλήσουμε για έναν καινούριο τρόπο συναλλαγών όπου όλες οι συναλλαγές θα περνάνε από έναν κεντρικό κρατικό υπολογιστή όπου θα φαίνονται και οι πληρωμές και οι συναλλαγές, ότι θα είναι εκτός του συστήματος αυτού δεν θα είναι δεκτές συναλλαγές άρα δεν θα υφίστανται. Ας πάρουμε κάποιον ο οποίος έχει τη δουλειά του και πρέπει να δικαιούται μέσω του συστήματος τα βασικά τουλάχιστον, δηλαδή σπίτι, φαγητό, νερό, ρεύμα, τηλέφωνο, κινητό τηλέφωνο, υπολογιστή, internet, παιδεία, υγεία κ.λπ. Αλλά εκείνος θέλει και καλύτερο μεταφορικό και καλύτερο σπίτι… την διαφορά από αυτά που θα δικαιούται με αυτά που θα θέλει, θα την πληρώνει με μονάδες πολυτελείας. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ; Αν υποθέσουμε ότι 1 μονάδα πολυτελείας αντιστοιχεί σε 20 ευρώ και οτιδήποτε εκτός από τα βασικά που θα τα δικαιούται ο οποιοσδήποτε λόγω του ότι δουλεύει στο τέλος της δουλειάς του ή του μήνα για παράδειγμα θα πληρώνεται με μονάδες πολυτελείας για να έχει και μια αξιοπρεπή ζωή, γιατί με αυτές θα μπορέσει κάποιος να πληρώσει ένα καλύτερο σπίτι από αυτό που θα δικαιούται, καλύτερο αυτοκίνητο, καλύτερο φαγητό, ταξίδια στο εξωτερικό, κ.α. ΠΟΣΣΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΘΑ ΠΑΙΡΝΩ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ; Αν κάποιος δουλεύει ας πούμε σε περίπτερο 8 ώρες και με απλά ένσημα να παίρνει π.χ. 1 μονάδα πολυτελείας, ένας ο οποίος δουλεύει σε μια δουλειά με βαρέα ένσημα να παίρνει 2 μονάδες πολυτελείας, ένας ο όποιος έχει βαρέα και ανθυγιεινά 3 μονάδες ένας ο όποιος έχει πτυχίο και δουλεύει σε κάποια δουλειά ανάλογα με τη δουλειά του από 2-5 μονάδες, ένας ο όποιος δουλεύει στα καράβια ανάλογα με το ταξίδι και την εργασία του από 3-8 μονάδες πολυτελείας. Φυσικά σε αυτή την περίπτωση δεν θα στερηθεί το δικαίωμα κάποιος να παραμείνει πλούσιος μετατρέποντας τα χρήματα του σε μονάδες πολυτελείας αλλά αν είχε μια επιχείρηση ιδιωτική θα πάψει να υπάρχει και θα γίνει με αποζημίωση απευθείας κρατική και ο ίδιος θα είναι υπάλληλος όπως και όλοι σε αυτό το κράτος για να προσπαθούν όλοι οι πολίτες να κάνουν το κράτος τους ολοένα και καλύτερο. ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ; Τα κρατη θα πληρωνουν το ένα...

Περισσότερα

Προτάσεις σχετικά με σειρά παθογενειών και χρόνιων προβλημάτων της Ελληνικής Διοίκησης και κοινωνίας

Πιστεύω πως μερικές από αυτές τις προτάσεις είναι υλοποιήσιμες ώστε η Ελλάδα εν τέλει να διεκδικήσει κάποια καλύτερη θέση εντός Ε.Ε ως εναλλακτική αναμφίβολα πρέπει να τεθεί υπόψιν η υιοθέτηση εθνικού νομίσματος με ταυτόχρονη διαγραφή χρέους και υλοποίηση αναπτυξιακών πολιτικών ως αντίβαρα των ενδεχόμενων δημοσιονομικών αναταραχών εκείνης της περιόδου . -ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ -ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΑΠΩΛΗΣΙΕΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ,ΣΚΑΦΩΝ,ΑΚΙΝΗΤΩΝ -ΥΣΧΗΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ -ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ Φ.Π.Α ΣΕ ΚΑΠΝΟ ΚΑΙ ΠΟΤΑ -ΘΕΣΠΙΣΗ ΕΝΙΑΙΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ -ΘΕΣΠΙΣΗ ΕΝΙΑΙΑΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ -ΑΝΩΤΑΤΟ ΜΙΣΘΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΣΤΑ 2.000 ΚΑΘΑΡΑ -ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΣΤΑ 1.500 ΚΑΘΑΡΑ -Ο ΚΑΘΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ -Ο ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ -ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΙΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ -ΙΔΡΥΣΗ ΗΜΙΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ -ΑΛΛΑΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ -ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ Ο.Τ.Ε -ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛ.ΠΕ -ΕΠΑΝΕΝΑΡΞΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΩΝ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ -ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΝ.Φ.Ι.Α ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΦΟΡΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ -ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΦΟΡΟ ΤΩΝ Α.Ε ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ 1,5 -ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 25.000 -ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ -ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ,ΤΗΣ ΠτΔ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ -ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΡΤΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ -ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ΤΩΝ Δ.Ε.Κ.Ο ΜΕΣΩ Ε.Σ.Π.Α -ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΑΜΕΙΑΚΩΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ ΣΕ ΕΝΙΑΙΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΤτΕ -ΚΟΥΡΕΜΑ 50% ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΜΕ 15ΕΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΧΑΡΙΤΟΣ – ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ Η ΠΕΡΙΟΔΟ ΧΑΡΙΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ -ΘΕΣΠΙΣΗ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΙΜΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ (ΤΡΟΦΙΜΑ ,ΦΑΡΜΑΚΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ) -ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΧΡΕΩΝ 100.000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ Φ.Π ΚΑΙ 200.000 ΑΠΟ Ν.Π ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ -ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟΥ ΣΤΑ 10.000Ε -ΘΕΣΠΙΣΗ 150 ΔΟΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΗΡΩΜΗ ΧΡΕΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΠΟ Φ.Π ΚΑΙ 200 ΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ Ν.Π -ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΕ ΡΗΤΡΑ ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΠΟ 1 ΕΩΣ 2 ΕΤΗ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ...

Περισσότερα

Οριακή η κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας

«Τριτοκοσμικές καταστάσεις στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας» Ερώτηση προς τον Υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, κατέθεσαν οι βουλευτές Αθήνας και Αττικής με ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ Γρ. Ψαριανός, Γ. Αμυράς, Σ. Λυκούδης και Γ. Μαυρωτάς αναφορικά με τα πολύ σοβαρά προβλήματα που παρουσιάζουν το τελευταίο διάστημα οι αστικές συγκοινωνίες. Οι τέσσερις βουλευτές ζητούν από τον Υπουργό να απαντήσει αν αληθεύουν τα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών σύμφωνα με τα οποία σχεδόν το 50% των λεωφορείων του νομού Αττικής βρίσκονται ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια λόγω αδυναμίας της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) Αθήνας να προμηθευτεί καύσιμα και ανταλλακτικά. Η μειωμένη κατά 14 εκ. ευρώ κρατική επιχορήγηση για το 2015, η αύξηση της λαθρεπιβίβασης στην οποία συντέλεσε και η μείωση των ελέγχων μετά και από τα φαινόμενα επιθέσεων και στοχοποίησης των ελεγκτών τους τελευταίους μήνες και το κόστος της απόφασης της Κυβέρνησης για δωρεάν μετακίνηση κατά την επιβολή των capital controls και εν όψει του δημοψηφίσματος το καλοκαίρι του 2015, είναι μερικοί από τους παράγοντες που έφεραν τις Δημόσιες Συγκοινωνίες σε οριακό σημείο. Φυσικά, ούτε η αύξηση της τιμής των εισιτηρίων από 1,20 σε 1,40 ευρώ από την 1/2/2016 δεν απέφερε αποτέλεσμα ενώ η κατάσταση αναμένεται να χειροτερεύσει καθώς το κόστος για τα καύσιμα θα αυξηθεί από 1/10/2016 με την αύξηση του Ειδικού Φόρου Καυσίμων σύμφωνα με τα νέα δημοσιονομικά μέτρα που ψήφισε χθες βράδυ η Κυβέρνηση. «Ποιος είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου για τις εταιρείες συγκοινωνιών ώστε να ορθοποδήσουν οικονομικά, να εκσυγχρονιστούν και να λειτουργούν με συνέπεια, ασφάλεια και σεβασμό προς τους επιβάτες, σύμφωνα με τα πρότυπα των αναπτυγμένων ευρωπαϊκών πόλεων και να πάψουν να παρουσιάζουν την σημερινή «τριτοκοσμική», ντροπιαστική εικόνα;», ρωτούν τέλος οι 4 βουλευτές. Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης: Προς τον κ. Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Θέμα: «Οριακή η κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας» Σε απελπιστική οικονομική κατάσταση βρίσκονται οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας. Τα οικονομικά προβλήματα είναι πρωτοφανή, σε σημείο που η εταιρεία των Οδικών Συγκοινωνιών (ΟΣΥ) Αθήνας δεν είναι σε θέση πλέον να προμηθευτεί ούτε καύσιμα για την κίνηση των λεωφορείων. Συγκεκριμένα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι δύο από τα αμαξοστάσια της ΟΣΥ, αυτό του Πειραιά και του Αγίου Δημητρίου (Μπραχάμι), έχουν ξεμείνει από καύσιμα. Ο στόλος των λεωφορείων που σταδιακά ακινητοποιείται αυξάνεται καθημερινά. Ήδη, το 50% βρίσκονται καθηλωμένα στα αμαξοστάσια, λόγω...

Περισσότερα

Συνάντηση με τον Διευθυντή του Γραφείου της αναπλ. Υπουργού για την Καταπολέμηση της Ανεργίας Ρ. Αντωνοπούλου – Εκπρόσωποι κατοίκων Εργατικών Κατοικιών Γιάννουλης – Ζητήματα Τιμής Εξαγοράς

15 Μαρτίου 2016 Ανακοίνωση Εκπροσώπους των δικαιούχων-οικιστών του συγκροτήματος Εργατικών Κατοικιών Γιάννουλης «Μελίνα Μερκούρη» συνόδευσε την Τρίτη 15.3.2016 η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Λάρισας κ. Άννα Βαγενά στο πλαίσιο συνάντησης με στελέχη του Υπουργείου Εργασίας. Ειδικότερα, σε σύσκεψη που έλαβε χώρα υπό τον κ. Γρ. Μαλάμη, Διευθυντή του γραφείου της αρμόδιας αναπληρώτριας υπουργού Ρ. Αντωνοπούλου, οι εκπρόσωποι των οικιστών των Εργατικών Κατοικιών Γιάννουλης έθεσαν το ζήτημα της αναπροσαρμογής της τιμής βάσης (ανά τετραγωνικό μέτρο) με σκοπό την ολοκλήρωση της διαδικασίας εξαγοράς των οικημάτων που τους παραχωρήθηκαν. Τους εκπροσώπους των οικιστών συνόδευσαν, επίσης, οι βουλευτές κ.κ. Γ. Λαμπρούλης από το ΚΚΕ και Γ. Κατσιαντώνης από την ΕΚ. Με επιστολή της, στις 9.3.2016, η κ. Βαγενά είχε θέσει το θέμα υπόψη της αρμόδιας αναπληρώτριας υπουργού, επισημαίνοντας το εύλογο των αιτημάτων. Μετά το πέρας της σύσκεψης, η κ. Βαγενά δήλωσε: «Τα αιτήματα των κατοίκων των εργατικών κατοικιών είναι σίγουρα δίκαια. Στην παρούσα φάση είναι σκόπιμο να προωθηθεί άμεσα ο διάλογος με τις αρμόδιες υπηρεσίες ώστε να μπορέσουν και οι άνθρωποι αυτοί να αποπληρώσουν το ποσό της εξαγοράς. Βέβαια, ας μην ξεχνάμε ότι το θέμα είχε παγώσει για μια δεκαετία, κατά τη διάρκεια της οποίας οι κάτοικοι των εργατικών κατοικιών δεν εξυπηρετούσαν (και σ’ ένα βαθμό δεν μπορούσαν να κάνουν και διαφορετικά) τις δόσεις που απαιτούνται για την οριστική εξαγορά. Δυστυχώς, για ακόμη μια φορά, διαπιστώνω ότι όπως σε όλους τους τομείς της Δημόσιας Διοίκησης έτσι και εδώ η παρούσα Κυβέρνηση καλείται υπό ασφυκτικές δημοσιονομικά και χρονικά συνθήκες να επιλύσει τα συσσωρευμένα προβλήματα χρόνων που δημιούργησαν οι προηγούμενες...

Περισσότερα

Πολυμέτωπη παρέμβαση της Άννας Βαγενά για την εξεύρεση ενδιάμεσης χρηματοδότησης και την προστασία των εργαζομένων του Α’ Αρχαίου Θεάτρου της Λάρισας

11η Ιανουαρίου 2016 Πολυμέτωπη παρέμβαση πραγματοποίησε η βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ν. Λάρισας Άννα Βαγενά σε Δήμο, Περιφέρεια και Υπουργείο Πολιτισμού με σκοπό την ανεύρεση ενδιάμεσης χρηματοδότησης για να μην σταματήσουν οι εργασίες στο Α’ Αρχαίο Θέατρο κατά το χρονικό διάστημα που μεσολαβεί μεταξύ των δύο προγραμμάτων ΕΣΠΑ. Η παρέμβαση αυτή έρχεται σε συνέχεια των επανειλημμένων επαφών της βουλευτού με φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και του Υπουργείου προκειμένου να προωθήσει την ολοκλήρωση των εργασιών συντήρησης και αποκατάστασης για να μπορέσει να λειτουργήσει κανονικά το Αρχαίο Θέατρο. Όπως τόνισε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ: «Έχω διαπιστώσει η ίδια τόσο την εξαιρετική ποιότητα της δουλειάς όσο και την αφοσίωση που επιδεικνύουν οι εργαζόμενοι στο Α’ Αρχαίο Θέατρο. Θεωρώ ότι η διακοπή των εργασιών για το διάστημα Ιανουαρίου-Μαΐου 2016 λόγω έλλειψης πόρων και η συνακόλουθη απώλεια θέσεων εργασίας θα είναι εξαιρετικά άδικη αλλά και επαχθής γι’ αυτούς, ενώ υπάρχει ο κίνδυνος υποβάθμισης της προόδου που έχει επιτευχθεί μέχρι σήμερα στη συντήρηση και αποκατάσταση του μνημείου». Τέλος, η Άννα Βαγενά δεν παρέλειψε να επισημάνει: «Πέραν της ανάγκης εξακολούθησης των εργασιών για να μην χαθούν θέσεις εργασίας, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο πρώτος αλλά και ύψιστος στόχος –που απηχεί και πάγιο αίτημα της κοινωνίας της Λάρισας– είναι να παραδοθεί το συντομότερο δυνατό το Α’ Αρχαίο Θέατρο στον κόσμο και να ξεκινήσουν σ’ αυτό παραστάσεις με τους θεατές στο κοίλο...

Περισσότερα

Εκ του σύνεγγυς παρακολουθεί τις διαδικασίες συντήρησης και αποκατάστασης της στατικότητας του Α’ Αρχαίου Θεάτρου της Λάρισας η βουλευτής Άννα Βαγενά

Με τεταμένη την προσοχή και ιδιαίτερο ενδιαφέρον η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στον Ν. Λάρισας Άννα Βαγενά παρακολουθεί τις εργασίες αποκατάστασης του Α’ Αρχαίου Θεάτρου της πόλης μας ευρισκόμενη σε τακτική επικοινωνία με τους αρμόδιους φορείς (τεχνικό τμήμα και αρχαιολογική υπηρεσία) προκειμένου να υποστηρίξει και να προωθήσει τις εργασίες ολοκλήρωσης του έργου και παράδοσης του Θεάτρου στο κοινό, συμβάλλοντας στην αντιμετώπιση κι επίλυση τυχόν προβλημάτων. Το θέμα αναμένεται να θιγεί, μεταξύ άλλων, και στη συνάντηση που έχει προγραμματίσει η κ. Βαγενά με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, κ. Κωνσταντίνο Αγοραστό την επόμενη εβδομάδα. Η Άννα Βαγενά σχεδιάζει, μάλιστα, και επιτόπια επίσκεψη στο χώρο του Αρχαίου Θεάτρου –επίσης– στις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας για να συνομιλήσει εκ του σύνεγγυς με τους αρμόδιους για την αποπεράτωση του έργου φορείς. Η βουλευτής έχει ήδη τονίσει ιδιαίτερα την ανάγκη της τοπικής κοινωνίας να αποκτήσει πρόσβαση στις κερκίδες του Θεάτρου και να βιώσει την ψυχοκαθάρσια διαδικασία της δραματουργίας από το κοίλο (τα εδώλια-καθίσματα) μέρος του. Σύμφωνα με πληροφορίες των αρμοδίων αρχών, το Θέατρο θα είναι σε θέση να φιλοξενήσει κανονικά περίπου 800 θεατές μετά την ολοκλήρωση των βασικών εργασιών, οι οποίες αναμένεται να περατωθούν στα τέλη Δεκεμβρίου...

Περισσότερα

Εγκαίνια Διαχρονικού Μουσείου Λάρισας – Επιστολή στην αναπλ. Υπουργό Τουρισμού και την Προϊσταμένη Εφορείας Αρχαιοτήτων Λάρισας – Προώθηση του Διαχρονικού Μουσείου και Ένταξη αυτού στα Προβαλλόμενα Σημεία Τουριστικού Ενδιαφέροντος Θεσσαλίας

Λάρισα, 2-12-2015 Με το σύνθημα «η πολιτική δεν είναι λόγια, αλλά στοχευμένες παρεμβάσεις για το καλό του τόπου» η βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Ν. Λάρισας Άννα Βαγενά την επαύριον των εγκαινίων του Διαχρονικού Μουσείου της πόλης μας, που έλαβαν χώρα το Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015 παρουσία του Υπουργού Πολιτισμού κ. Αρ. Μπαλτά, ανέλαβε κιόλας δράση με σκοπό την προώθηση του νέου χώρου πολιτισμού. Ειδικότερα με επίσημη επιστολή της απευθυνόμενη προς την αναπληρώτρια Υπουργό αρμόδια για θέματα Τουρισμού, κ. Έλενα Κουντουρά, η Άννα Βαγενά γνωστοποίησε την έναρξη της λειτουργίας του Μουσείου και διαβεβαίωσε προσωπικά για την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει κατά την οργάνωση της μόνιμης έκθεσής του. Η βουλευτής κάλεσε την αναπληρώτρια Υπουργό Τουρισμού να μεριμνήσει άμεσα για την ένταξη του Μουσείου στο δίκτυο προβαλλόμενων τουριστικών σημείων Θεσσαλίας και να το περιλάβει στις επικοινωνιακές καμπάνιες που διοργανώνει για την προβολή των τουριστικών χώρων πολιτισμού στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Παράλληλα, ανοίγοντας δημιουργικό διάλογο με τους αρμόδιους φορείς η Άννα Βαγενά πρότεινε διασύνδεση στις καμπάνιες του Υπουργείου μεταξύ του Μουσείου και άλλων χώρων πολιτισμού ή αρχαιολογικού ενδιαφέροντος στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλίας με σκοπό την ενίσχυση των τουριστικών ροών. Η βουλευτής παρακολουθεί το θέμα από κοντά και έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι η πρόταση έφθασε στους αρμοδίους. Για τις εξελίξεις αυτές, η Άννα Βαγενά φρόντισε να ενημερώσει και την προϊσταμένη του Διαχρονικού Μουσείου Υπηρεσία, δηλαδή την Εφορεία Αρχαιοτήτων Λάρισας, μην παραλείποντας να συγχαρεί τον φορέα για την δουλειά και το μεράκι με το οποίο στήθηκε τόσο ο χώρος του Μουσείου όσο και η έκθεσή του. Μια μοναδική, όπως τόνισε η κ. Βαγενά, έκθεση που περιλαμβάνει υψηλής ιστορικής και πολιτιστικής αξίας εκθέματα από το σύνολο των περιόδων της ιστορίας της περιοχής με έμφαση και στην καθημερινή ζωή, τις οικογενειακές, κοινωνικές και διατροφικές συνήθειες των ανθρώπων των περασμένων...

Περισσότερα

ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕς ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΜΕ ΥΠΟΣΙΤΙΣΜΕΝΑ – ΑΡΡΩΣΤΑ – ΚΑΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ – ΠΑΤΗΜΕΝΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ

Είναι γνωστό πως υπήρξαν κονδύλια για τα αδέποσποτα και όσοι ασχολούντε με φιλοζωικές δεν έχουν δει όμως το αντίστοιχο έργο. Δεν είναι ωραίο για πολιτισμένους τουρίστες να βλέπουν ως θέαμα μια πατημένη γατα ούτε έναν άγριο πεινασμένο σκύλο. Δεν είναι υγιεινο ούτε θετικά εκπαιδευτικό για τα παιδιά να βλέπουν μια αδιαφορία για την ζωή ενός ανύμπορού ζώου. Προτείνω συνεργασία μεταξύ Πανεπιστήμιο (τμήμα κτηνιατρικής) + Φιλοζωικές + εθελοντες + σχολεία + δημοτική αστυνομία ή αστυνομία δηλαδή: 1. Φιλοζωικές σε συνεργασία με εθελοντές και εθελοντικές δράσεις σχολείων χαρτογραφούν συχνότητα εμφάνισης αδέσποτων. 2. Μαζεύουν – ειδοποιούν Κτηνιατρικές σχολές οι οποίες για πρακτική στειρώνουν και θεραπεύουν αδέσποτα ζώα τα οποία επαναπροωθούντε πίσω στις γειτονίες τους σε συνεργασία με φιλοζωικές και κτηνίατρους.Να μετράει για τον φοιτητη ο αριθμός και βαθμός συμμετοχής του και επιτυχίας στο πτυχίο / μεταπτυχιακό. Όλα να γίνοντε με επιτήρηση απο τον καθηγητή τους και με το πέρας της νοσηλείας να επιστρέφουν στην φιλοζωική το αδέσποτο για επανατοποθέτηση. 3. Μέρος εκπαίδευσης στα σχολεία η εθελοντική φιλοζωική δράση – χωρίς κόστος αφου πληρούντε τα παραπάνω 1+2. 4. Τοποθέτηση όπου είναι εφικτό νερό και φαί αδέσποτων μέσο σπόνσορων – εταιρείων. Να διαφημίζοντε με αυτό τον τρόπο δωρεάν τοπίκά στο σημείο εφαρμογής. Παράδειγμα όπως στην Κωνσταντινούπολη. 5. Η αστυνομία και δημοτική αστυνομία να καταγγέλουν περιστατικά κακοποίησης εν μέσο περιπολιών και να κάνουν τα νόμιμα μέσο φιλοζωικών σωματείων. 6. Ίδρυση ρυθμιστικής αρχής φιλοζωικών σωματείων.Συντονισμός – δράση – έλεγχος – αξιολόγηση εργασιών – ποινές – για να μην πάνε χαμένα τα κονδύλια. 7. Φοροαπαλλαγή σε κτηνίατρους που αναλαμβάνουν στείρωσεις – θεραπείες – καταγραφή ζώων απο εθελοντές. Να τσιπάροντε και τα αδέσποτα δωρεάν. Το κόστος να λαμβάνεται επόψη απο την εφορία ως κίνητρο.Αν γίνεται και για τους εθελοντές. Να μην προσμετράτε το αδέσποτο ως κατηγορία κατοικίδιο απλα προσατευόμενο με φορολογική απαλλαγή έστω ελάχιστη. Αυτό μόνο θα κινητοποιήσει και την σχετική...

Περισσότερα
Top