Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube
Navigation Menu

Κουράκης Αναστάσιος (Τάσος)

Κόμμα : ΣΥΡΙΖΑ
Κοινοβουλευτική Ομάδα : ΣΥΡΙΖΑ
Κοινοβουλευτική ιδιότητα : Α' Αντιπρόεδρος
Περιφέρεια : Α' Θεσσαλονίκης

Βιογραφικό

Προσωπικά Στοιχεία

Τόπος και Ημερομηνία γέννησης:
Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1948.
Οικογενειακή Κατάσταση:
Είναι παντρεμένος και έχει τρία παιδιά.
Επάγγελμα:
Αναπληρωτής Καθηγητής της Ιατρικής Σχολής του Α.Π.Θ. στο εργαστήριο Γενετικής. Έχει την ειδικότητα του παιδιάτρου και ασχολείται εδώ και 30 χρόνια αποκλειστικά με τη διδασκαλία και την έρευνα.
Σπουδές:
Πτυχιούχος και διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του ΑΠΘ. Mετεκπαιδεύτηκε στην Σκωτία, Αγγλία και Ολλανδία, στην Κυτταρογενετική, την Προγεννητική Διάγνωση και τη Συμβουλευτική Γενετική. Στον ερευνητικό τομέα ασχολείται κυρίως με τις επιδράσεις του περιβάλλοντος στο γενετικό υλικό του ανθρώπου.
Ξένες γλώσσες:
Αγγλική.

Κοινοβουλευτικές Δραστηριότητες

Εξελέγη για πρώτη φορά βουλευτής Θεσσαλονίκης το 2007 με τον Συνασπισμό Ριζοσπαστικής Αριστεράς. Επανεκλέχτηκε το 2009,  το 2012 και τον Ιανουάριο και τον Σεπτέμβριο του 2015.

Στην συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ (Ιανουάριος – Αύγουστος 2015) διετέλεσε Αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας.

Πολιτικές / Κοινωνικές Δραστηριότητες

Από τα φοιτητικά του χρόνια συμμετέχει σε συνδικαλιστικούς, πολιτικούς και κοινωνικούς αγώνες. Από το 1976 συμμετέχει ενεργά στον ιατρικό και εκπαιδευτικό συνδικαλισμό. Επί σειρά ετών υπήρξε πρόεδρος και μέλος νοσοκομειακών επιτροπών, καθώς και μέλος του Δ.Σ του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης. Διετέλεσε Γραμματέας του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης (2000-2003). Επί 20 έτη μέλος του Δ.Σ του Συλλόγου του Διδακτικού Προσωπικού της Ιατρικής Σχολής Θεσσαλονίκης. Το 2002 και το 2006 εκλέχτηκε δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Θεσσαλονίκης. Μετά την εκλογή του ως βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ τον Σεπτέμβριο του 2007 παραιτήθηκε από τη θέση του δημοτικού συμβούλου. Από τα ιδρυτικά μέλη και επικεφαλής της Δημοτικής Κίνησης «Θεσσαλονίκη των Πολιτών και της Οικολογίας» από την ημέρα της ίδρυσής της (2001) έως τον Οκτώβριο του 2008 οπότε ανέλαβε ο Τριαντάφυλλος Μηταφίδης. Το 2010 εκλέχτηκε περιφερειακός σύμβουλος επικεφαλής παράταξης. Παραιτήθηκε τον Ιούνιο του 2011 παραχωρώντας τη θέση του στον Γιώργο Θεοδωρόπουλο.
Αρχικά δραστηριοποιήθηκε στο ΚΚΕ (1975-1990). Διετέλεσε επί σειρά ετών γραμματέας των πανεπιστημιακών του Α.Π.Θ και μέλος της επιτροπής πόλης της ΚΟΘ του ΚΚΕ. Από το 1990 και μέχρι σήμερα δραστηριοποιείται στο Συνασπισμό και είναι μέλος της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του ΣΥΝ και μέλος της ΠΣΕ (Πανελλαδικής Συντονιστικής Επιτροπής) του ΣΥΡΙΖΑ.
Ιδιαίτερη είναι η ενασχόλησή του με θέματα Υγείας -Παιδείας- Προστασίας Περιβάλλοντος και Ποιότητας ζωής. Τα τελευταία χρόνια έχει δώσει περισσότερες από 300 διαλέξεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό για τα μεταλλαγμένα τρόφιμα, τη γενετική, τη βιοηθική και τα ναρκωτικά. Τις θέσεις του για τα μεταλλαγμένα τις έχει αναπτύξει κατόπιν πρόσκλησης, στη Βουλή, στα Νομαρχιακά συμβούλια πολλών πόλεων και στο Ευρωκοινοβούλιο. Υπερασπίζεται στα δικαστήρια πολίτες που διώκονται για την κοινωνική τους δράση. Συμμετέχει ανελλιπώς σε κινήσεις εναντίον του ρατσισμού και της ξενοφοβίας. Συμμετείχε στις ευρωπορείες στην Πράγα, στη Γένοβα και στη Φλωρεντία, εναντίον της νεοφιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης. Τον Ιούλιο του 2006 συμμετείχε ως μέλος αποστολής φορέων στην Παλαιστίνη και το Ισραήλ. Είχε επαφές με πολιτικούς και κοινωνικούς φορείς και συμμετείχε σε πορεία διαμαρτυρίας μαζί με άλλους ακτιβιστές διεθνιστές ενάντια στο τείχος της ντροπής, και σε πορεία στο Τελ Αβίβ ενάντια στον επεκτατικό πόλεμο του Ισραήλ. Τον Αύγουστο του 2008 συμμετείχε στην αποστολή του Free Gaza Movement με δύο πλοία και 41 ακτιβιστές από όλο τον κόσμο που έσπασε για πρώτη φορά τον αποκλεισμό της λωρίδας της Γάζας που έχουν επιβάλλει παράνομα οι Ισραηλινοί. Τον Μάιο του 2010 προσπάθησε από την Κύπρο να επιβιβαστεί στο πλοίο «Σφενδόνη» που συμμετείχε στην πολυεθνική δύναμη για το σπάσιμο του αποκλεισμού της Γάζας. Εμποδίστηκε από την κυπριακή κυβέρνηση (μαζί με άλλους Έλληνες και Κυπρίους ακτιβιστές) να επιβιβαστεί και να ακολουθήσει την αποστολή.

* Η ενότητα αυτή ενημερώνεται από το Βουλευτή

Ο βουλευτής δεν έχει καταχωρήσει νέα στην πλατφόρμα.

Ο βουλευτής δεν έχει περιεχόμενο
δράσεων στον χάρτη
* Στην ενότητα αυτή ο Βουλευτής μπορεί να αναρτήσει το πόθεν έσχες του.
Η ενότητα θα εμπλουτίζεται μελλοντικά με πρόσθετα εργαλεία προώθησης της διαφάνειας.

Μεταφέρεστε στα οικονομικά στοιχεία του βουλευτή, παρακαλώ περιμένετε....

    • Ερωτήσεις : 16
    • Απαντήσεις : 0
  1. Αξιότιμε κ.βουλευτά,

    Ως Πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Κοινοβουλευτικής Δεοντολογίας ψηφίσατε προσφάτως κατά της άρσης της ασυλίας του κ. Νίκου Νικολόπουλου για όσα ομοερωτοφοβικά είχε πει και είχαν κριθεί από την εισαγγελία ως ποινικά κολάσιμα.

    Πώς εξηγείτε αυτή σας την στάση;

    Μετά τιμής,

    Αριστείδης Παρασκάκης εκ μέρους του Ελληνικού Παρατηρητηρίου των Συμφωνιών του Ελσίνκι

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 1 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  2. Κύριε Κουράκη καλημέρα
    Θα ήθελα να μου πείτε ποιες είναι οι δεσμεύσεις του Σύριζα για το νομοσχέδιο για τα ομύφυλα ζευγάρια καθώς επίσης ποιες πρωτοβουλίες πρόκειται να αναλάβει ο Σύριζα σε σχέση με το πρόβλημα της ομοφοβίας στα σχολεία.
    Με εκτίμηση

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 4 :: Το βλέπουν Αρνητικά 1
  3. Αξιότιμε κύριε υπουργέ,

    ΘΕΜΑ: Μεταβατική διάταξη αναστολής ισχύος άρθ.57 Ν.4186/13 ειδικώς για αριστούχους πτυχιούχους εισελθόντων πανελληνίων εξετάσεων τα έτη 2010-2014. Με το άρθρο 15 του Ν.3404/2005 προβλεπόταν η ποσοστική (με σειρά προτεραιότητας) επιλογή υποψηφίων πτυχιούχων ΑΕΙ σε άλλα πανεπιστημιακά ιδρύματα με κριτήριο τον τελικό βαθμό πτυχίου ή με εξεταστική διαδικασία.

    Ήδη όμως αιφνιδίως με το άρθ.57 του Ν.4186/13 καταργήθηκε από της ισχύος του 2013 η προβλεπόμενη εισαγωγή πτυχιούχων και καθιερώνεται (και για τους παλιούς πτυχιούχους) αποκλειστικά η διαδικασία των εξετάσεων χωρίς πρόβλεψη κατοχύρωσης του δικαιώματος των ήδη εισελθόντων στα ΑΕΙ με πανελλήνιες εξετάσεις και εξερχομένων αριστούχων φοιτητών (απόφοιτοι ετών 2013-2015) διάταξη που έπρεπε να ισχύσει για τους εισερχομένους από το 2013 και μετά. Δηλαδή δεν υπήρξε μεταβατική περίοδος για τους απόφοιτους των σχολών που εισήχθησαν με τον νόμο του 2005 και πέρασαν όλα τα φοιτητικά τους έτη με βάση αυτή την νομοθεσία .

    Η ρύθμιση αυτή αντιστρατεύεται ευθέως στις αρχές της ΔΙΚΑΙΗΣ παιδείας που έβγαιναν και «πάλευαν», όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις, καθώς την ίδια στιγμή περνούσαν νομοσχέδια που προωθούσαν την ανταγωνιστικότητα και την βαθμοθηρία. Όντας ο γιος μου μέλος λοιπόν του εκπαιδευτικού αυτού συστήματος απόφοιτος Νοσηλευτικής ΑΕΙ Σπάρτης, αναγκάστηκε για τη περίπτωση στην οποία αναφερόμαστε να λειτουργήσει έτσι, καθώς είχε στο μυαλό του ότι η εισαγωγή θα γινόταν με βαθμό πτυχίου. Φτάνει στο σημείο που προσαρμόζει όλη του την ζωή για να βγάλει βαθμό πτυχίου 9.84 (βαθμός που βγήκε μέσα σε 4 έτη από την κρίση όλων των καθηγητών του προπτυχιακού) και με την προσδοκία να εισαχθεί στην Ιατρική με αυτόν το βαθμό και όχι με τις κατατακτήριες εξετάσεις μιας-δυο ώρες…

    Πάνω σε εκείνη την στιγμή αλλάζει ο κ. Αρβανιτόπουλος την διάταξη μέσα σε μία νύχτα και καταργεί την εισαγωγή με βαθμό πτυχίου. Δεν είναι στην αρμοδιότητά μου να σας υποδείξω πώς να κάνετε τη δουλειά σας, αλλά θα ήταν προσοδοφόρο για το μέλλον κάποιων παιδιών που αγωνίστηκαν, να ζητήσετε αποκατάσταση της εσκεμμένης αλλαγής της διάταξης που πραγματοποίησε ο κ. Αρβανιτόπουλος και να επανέλθει η παλιά διάταξη για τα έτη τα οποία μπήκαν με εκείνην. Ευελπιστώ πως θα καταθέσετε σχετική τροπολογία. Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

    Με εκτίμηση ,

    Νικολαΐδης Γεώργιος

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 5 :: Το βλέπουν Αρνητικά 1
  4. Αξιότιμε κ υπουργέ ,έχοντας γιο που είναι στο λύκειο και παρακολουθωντας τις αλλαγές που κάνατε για τις πανελλήνιες εξετάσεις 2015-16, εντόπισα οτι στην ομάδα προσανατολισμου σπουδών οικονομίας και πληροφορικής,ανάμεσα στα 4 μαθήματα που θα εξεταστούν οι υποψήφιοι είναι και τα μαθηματικά κατεύθυνσης και όχι γενικής παιδείας.Τα μαθηματικά αυτά τα δίνουν οι υποψήφιοι θετικής κατεύθυνσης(για πολυτεχνικές σχολές κ.α.).Εκτιμώ ότι θα έπρεπε να είναι τα μαθηματικό της γενικης παιδείας για σπουδές οικονομίας και πληροφορικής η τουλάχιστον η ύλη,που θα οριστεί μέχρι τις 30 Ιούνη να είναι σαφώς πιο μειωμένη από την ύλη της θετικής κατεύθυνσης.Σας ευχαριστώ.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 4 :: Το βλέπουν Αρνητικά 1
  5. Προτάσεις Πολιτικής για την αξιοποίηση των ανοιχτών τεχνολογιών στην Παιδεία

    Tο ανοιχτό υλικό (open hardware) και το ανοιχτό περιεχόμενο μπορούν να αποτελέσουν βασικούς πυλώνες της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε όλα τα επίπεδα (πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια, τριτοβάθμια) και να συνεισφέρουν ουσιαστικά στη βελτίωση του επιπέδου της εκπαίδευσης και της έρευνας της χώρας μας. Η εμπειρία μας αποδεικνύει ότι κάτι τέτοιο είναι βιώσιμο και ενδυναμώνει διδάσκοντες και διδασκόμενους. Πλατφόρμες όπως π.χ. το Ψηφιακό Σχολείο (http://dschool.edu.gr/), τα Ανοιχτά Ψηφιακά Μαθήματα (http://opencourses.gr/), η Βικιπαίδεια, το Internet Archive, το Open Street Map, η Europeana, το OpenAire, κλπ μπορούν να λειτουργήσουν ως βασικά εκπαιδευτικά εργαλεία για την ενίσχυση των δραστηριοτήτων του ελληνικού δημόσιου σχολείου και πανεπιστημίου.

    Η Εταιρεία Ελεύθερου Λογισμικού / Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα (ΕΕΛ/ΛΑΚ, http://www.eellak.gr) σε συνεργασία με τα μέλη της (http://go.eellak.gr/meli), δηλαδή το σύνολο των μεγαλύτερων εκπαιδευτικών και ερευνητικών ιδρυμάτων της χώρας, μπορεί και θέλει να στηρίξει το σύνολο των ανωτέρω υπηρεσιών θέτοντας στην υπηρεσία σας τις γνώσεις, την εμπειρία και το δίκτυο εμπειρογνωμόνων και κοινοτήτων που διαθέτει. Πιστεύουμε ότι οι προσπάθειες μας μπορούν να συμβάλλουν στην επαύξηση των ψηφιακών εκπαιδευτικών, ερευνητικών και πολιτιστικών μας κοινών και να ενισχύσουν ουσιαστικά τον χαρακτήρα, το πνεύμα και την αποστολή της δημόσιας παιδείας.

    Σκοπός της επικοινωνίας αυτής είναι να σας μεταφέρει επιγραμματικά τις πολικές που υποστηρίζουμε και να προετοιμάσει έτσι το έδαφος, εφόσον το επιθυμείτε, για μια συνάντηση στην οποία θα μπουν οι βάσεις για συγκεκριμένες δράσεις της συνεργασίας μας.

    Η ΕΕΛ/ΛΑΚ έστειλε επιστολή στον Υπουργό Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ.Μπαλτά με τις παραπάνω προτάσεις, η επιστολή είναι διαθέσιμη στο http://go.eellak.gr/epistolipaideias

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 2 :: Το βλέπουν Αρνητικά 1
  6. Αγαπητέ κύριε βουλευτά της πόλης μας,
    Πιθανόν να γνωρίζεις το θέμα της ταλαιπωρίας 250.000 Ελλήνων, πρώην πελατών των ασφαλιστικών εταιριών ‘ΑΣΠΙΣ’ & ‘Commercial Value’, που δυστυχώς για όλους εμάς ήταν υπό την διαχείριση του δικαστικώς αποδεδειγμένα απατεώνα Ψωμιάδη (μιας & είναι στην φυλακή).
    Δυστυχώς για μας (για δεύτερη φορά!), η Ελληνική Δικαιοσύνη απεφάσισε, ότι ΝΑΙ μεν ΦΤΑΙΕΙ το κράτος που δεν έκανε σωστή εποπτεία δια των οργάνων του (ως όφειλε!) στις ασφαλιστικές εταιρείες του Ψωμιάδη (& έτσι αυτός καταχράστηκε τα χρήματά μας), ΑΛΛΑ δεν είναι υποχρεωμένο να αποζημιώσει τους πολίτες του για την ζημία που υπέστησαν εξ αιτίας του!!! (διότι όλοι ξέραμε ότι οι ασφαλιστικές ελέγχονται από το κράτος & τα συμβόλαιά μας είναι ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ!).
    Μετά απ’ όλα όσα συνέβησαν, το ΔΣ του συλλόγου ‘Ζημιωθέντες των ΑΣΠΙΣ & Commercial Value’ έχει βρει μια λύση που εξυπηρετεί τόσο τους ζημιωθέντες όσο & το κράτος.
    Παρακαλώ πολύ δεχθείτε τους σε ακρόαση, να σας αναλύσουν την πρόταση της λύσης του προβλήματος & δείξτε κατανόηση βοηθώντας με την δική σας συμμετοχή & ‘πίεση’ όπου πρέπει, ώστε να λυθεί ένα τόσο σοβαρό πρόβλημα, που δυστυχώς ταλανίζει 250.000 πολιτών (οι περισσότεροι των οποίων είναι σε άθλια οικονομική κατάσταση) και όλοι οι προηγούμενοι υπουργοί & βουλευτές ενώ αναγνώριζαν το δίκαιο & την σοβαρότητα του θέματος, ως συνήθως παρέμεναν ΜΟΝΟ σε υποσχέσεις!!
    ΜΟΝΟ οι ΠΡΑΞΕΙΣ έχουν αντίκρισμα & αποτέλεσμα!!!
    ΚΑΝΤΕ ΠΡΑΞΗ αν πιστεύετε ότι έχουμε δίκαιο & πρέπει επιτέλους να λυθεί το πρόβλημα, αλλιώς ΔΙΩΞΤΕ τους & ΜΗΝ ΥΠΟΣΧΕΘΕΊΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!!
    Ιωάννης Δ. Πομάκης, 6972 705 800 , Θεσσαλονίκη.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 6 :: Το βλέπουν Αρνητικά 1
  7. Αξιότιμε Κύριε Κουράκη

    Η κυβέρνηση σας τόσο προεκλογικά ,όσο και μετακλογικά υποσχέθηκε πως θα δώσει τέλος στο μεγάλο πρόβλημα που ταλαιπωρεί χρόνια τους ασφαλισμένους της Ασπίς Πρόνοια.Πρόβλημα που αφέθηκε και διέλυσε 800.000 οικογένειες,και κανείς μέχρι σήμερα δεν το αντιμετώπισε.
    Σας παράκαλω,θα θέσετε τα ερωτήματα και τον προβληματισμό μας στους κυβερνώντες συναδέλφους σας,ώστε να δοθεί μία λύση και ένα τέλος στην αφάνταστη αυτή ταλαιπωρία μας
    Ευχαριστώ θερμά
    Τρουλάκης Χρήστος.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 4 :: Το βλέπουν Αρνητικά 2
  8. Αξιότιμε κύριε Κουράκη,

    Προτίθεστε να εκδώσετε νέα εγκύκλιο για το δικαίωμα απαλλαγής από το μάθημα των θρησκευτικών για λόγους συνείδησης, στην οποία θα αποκλείεται ρητώς η οποιαδήποτε άμεση ή έμμεση αποκάλυψη των θρησκευτικών πεποιθήσεων μαθητών και γονέων;

    Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι (Παναγιώτης Δημητράς & Βασίλης Τσαρνάς)
    Generation 2.0 (Ανδρομάχη Παπαϊωάννου)
    Κέντρο Προάσπισης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Δήμητρα Παπαγεωργίου)
    Κέντρο Συμπαράστασης Παιδιών & Οικογένειας (Μυρτώ Λεμού)

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 8 :: Το βλέπουν Αρνητικά 4
  9. Αξιότιμε κύριε Κουράκη,
    Θα ήθελα να σας παρακαλέσω να δείτε το θέμα της μη αποδοχής διορισμού σε θέση αναπληρωτή. Τι εννοώ: Αν κάποιος αρνηθεί την θέση για διάφορους λόγους, ο κανονισμός του απαγορεύει να κάνει αίτηση για θέση αναπληρωτή για τις δύο (2) επόμενες σχολικές χρονιές. Θεωρώ ότι αυτό είναι τελείως άδικο, ειδικά όταν ζητάνε από τον υποψήφιο να μεταβεί εν μέσω σχολικής περιόδου σε απομακρυσμένο μέρος, μακρυά από τον τόπο μόνιμης κατοικίας του και όλα αυτά για μερικούς μόνο μήνες μέχρι το πέρας της σχολικής χρονιάς. Ποιος ο λόγος να τιμωρείται με αποκλεισμό ο υποψήφιος εκπαιδευτικός για τα δύο επόμενα έτη και να μην μπορεί ν μετέχει ξανά στους πίνακες. Ειδικά όταν πρόκειται καθαρά για εποχική απασχόληση που στο μεταξύ μπορεί μετά την υποβολή της αίτησής του το καλοκαίρι να έχει βρει εποχική εργασία μην περιμένοντας την πρόσληψή του ως αναπληρωτή αρκετούς μήνες αργότερα, εν μέσω σχολικής χρονιάς. Και ένα δεύτερο αλλά κρίσιμο κι αυτό. Βγαίνουν τα αποτελέσματα και πρέπει να παρουσιαστεί κανείς εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών(!!!). Όταν απασχολείται κανείς με αγροτικές εργασίες για τα προς το ζήν δεν είναι δυνατόν να κυκλοφορεί με tablet παραμάσχαλα και να “γκουγκλάρει” συνεχώς…! Ας σηκώνουν το…τηλέφωνο από τις εκπαιδευτικές μονάδες ΑΜΕΣΑ…για να ειδοποιούν!
    Ευχαριστώ!

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 7 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  10. Καλημέρα. Θέλω να ρωτήσω την γνώμη σας σχετικά με ένα “νόμο” της προηγούμενης κυβέρνησης και συγκεκριμένα :

    Στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως Αρ. Φύλλου 258-8/12/2014 , ν. 4310 – Άρθρο 59 , παράγραφος 3 αναφέρει :
    « … Οι κάτοχοι απολυτηρίου Γενικού ή Επαγγελματικού Λυκείου ή ισότιμου τίτλου, που εγγράφονται στη Β΄ τάξη Επαγγελματικού Λυκείου, απαλλάσσονται από τα μαθήματα γενικής παιδείας και λαμβάνουν μόνο πτυχίο.» ….

    Οι αρμόδιοι δευτεροβάθμιας το ακλούθησαν κατά γράμμα με αποτέλεσμα τα άτομα που έχουν τελειώσει το παλιό Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο (ΤΕΛ) , καθότι δεν αναφέρονται , να ΜΗΝ εξαιρούνται , ασχέτως που στο “Πτυχίο” , γιατί στο απολυτήριο που έχουν λάβει όταν τέλειωσαν το Λύκειο έτσι γράφει , ο βαθμός του βγαίνει από το άθροισμα της βαθμολογίας μαθημάτων Γενικής Παιδείας και μαθημάτων αναλόγως της ειδικότητας που τελείωσαν.

    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 4 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  11. Αξιότιμε κ. Κουράκη,

    Θα ήθελα να σας ενημερώσω, τώρα που έχετε αναλάβει το Υπουργείο Παιδείας, για δύο θέματα που θα πρέπει να δείτε. Το πρώτο θέμα έχει να κάνει με τις περιοχές μετάθεσης των εκπαιδευτικών. Επί υπουργίας κ. Αρβανιτόπουλου καταργήθηκαν οι περιοχές μετάθεσης σε έναν νομό (δηλαδή η Καβάλα είχε 4 περιοχές μετάθεσης Α, Β, Γ και Δ) αυτό δεν ήταν τόσο κακό, αλλά δημιούργησε το έξης πρόβλημα. Οι εκπαιδευτικοί που ήταν στην Α περιοχή έπαιρναν 1 μόριο δυσμενών συνθηκών σε σχέση με την Δ περιοχή που έπαιρναν 7 – 9 μόρια. Με την αλλαγή αυτή ήρθαν τα πάνω κάτω. Πιστεύω ότι, πρέπει να διορθωθεί αυτό το λάθος και να γίνει μια εξισορρόπηση τον μορίων με αναδρομική ισχύ έτσι ώστε να μην υπάρχει τόσο μεγάλη διαφορά στα μόρια των εκπαιδευτικών και αυτοί που ήταν στην Α περιοχή να βρεθούν στην πρώην Δ και το ανάποδο. Το δεύτερο θέμα έχει να κάνει με το Π.Δ που αφορά τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών. Είναι από το 1996 και πρέπει να αλλάξει. Να γίνει πιο σύγχρονο. Και για τα δύο θέματα έχω κάποιες προτάσεις που αν θέλετε μπορώ να σας τις αναλύσω.

    Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

    Με εκτίμηση
    Συμεωνίδης Συμεών

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 4 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  12. Κύριε Κουράκη, πρόσφατα δημοσιεύτηκε ότι μία από τις πρώτες σας ενέργειες σαν Υπουργός Παιδείας είναι, μεταξύ άλλων, η ακύρωση των κανονισμών που αφορούν τη διαγραφή των “αιώνιων φοιτητών”. Θα ήθελα να σας ρωτήσω, ποιο είναι το σκεπτικό πίσω απο την πολιτική αυτή? Προσωπικά, είμαι απόφοιτος πανεπιστημίου της αλλοδαπής, όπου ανασκαστικά τελειώνει κανείς το πτυχίο του σε τρία και κατ’εξαίρεση σε τέσσερα έτη, και πρόσφατα άρχισα να εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα. Είμαι 23 χρονών. Παρατηρώ ότι οι φοιτητές (καλώς) απολαμβάνουν διάφορα προνόμια, π.χ. έχουν δικαίωμα σε μειωμένο κόμμιστρο για τα μέσα μαζικής μεταφοράς κ.α. Είναι δίκαιο εγώ σαν νέος εργαζόμενος σε χαμηλή μισθολογική κλίμακα να επιχορηγώ μειωμένα κόμμιστρα “αιώνιων φοιτητών” που πιθανότατα εργάζονται, και σε υψηλότερες μισθολογικές βαθμίδες, παράλληλα? Η’ μήπως θα έπρεπε να γραφτώ κι εγώ σε μια σχολή, μόνο και μόνο για να έχω πρόσβαση σε αυτά τα προνόμια? Αν και αυτο θα απαιτούσε την αναγνώριση των μέχρι τώρα τίτλων σπουδών μου από τον ΔΟΑΤΑΠ, που θα κόστιζε πολύ ακριβά, περί τα 450 EUR. Αυτό το θέμα βέβαια, θα σας το θέσω σε μελλοντική ερώτηση.

    Ευχαριστώ πολύ.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 5 :: Το βλέπουν Αρνητικά 1
  13. Γεια σας,

    Κατ’ αρχάς, καλη επιτυχια στο εργο σας.
    Δεν γνωριζω αν ειναι αντικειμενο της ευθυνης αλλα θα ηθελα να ρωτησω κατα ποσο θα συνεχισθουν οι μαθητικες παρελασεις και ειδικοτερα στην Αθηνα.

    Ευχαριστω πολύ
    Στάλω

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 5 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  14. κ. Υπουργε καλημέρα σας και καλή επιτυχία.

    Θα ήθελα να σας παρακαλέσω ,να δώσετε μια απλή αλλά πολύ σημαντική απάντηση
    στο ερώτημα. Ανακοινώθηκαν με μεγάλη ταχύτητα και χωρίς προγραμματισμό αλλσγές στην ύλη της Γ λυκειού για 2015-16, χωρίς υποδομή βιβλίων ,όυτε ενημέρωση και κατάργηση βασικών εργαλείων ανάλυσης.Πέστε μας ειλικρινά ποιά θα είναι η ύλη για το 2015-16 στα μαθηματικα της Γ λυκειου .απο ποια βιβλία και τι καταργείται .Κάνουμε προετοιμασία παιδιών και η αγωνία όλων είναι μεγάλη.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    μαθηματικός

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 7 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  15. Καλή σας μέρα,

    Θελω να ζητήσω τη γνώμη σας για το νέο νομοσχέδιο για την οριοθέτηση του αιγιαλού. Απ´ ό,τι καταλαβαίνω, στο νομοσχέδιο δε διασφαλίζεται η απρόσκοπτη πρόσβαση του πολίτη στις παραλίες. Επίσης, νομιμοποιούνται τα ήδη υπάρχοντα αυθαίρετα και ανοίγει ο δρόμος για την κατασκευή νέων κτισμάτων που θα αλλοιώσουν τη φυσιογνωμία των ακτών. Τέλος, καταργείται η υποχρεωτική ζώνη των 100 ελεύθερων μέτρων για κάθε 500 κατηλειμμένα από ομπρέλες και ξαπλώστρες.

    Αφού λοιπόν σας παρακαλέσω να δείτε τις κάτωθι φωτογραφίες του ισπανικού θερέτρου Μπενιντόρμ και της βουλγαρικής ακτής

    http://www.globocation.com/wp-content/uploads/2011/12/Benidorm-beach.jpg
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/74/Bulgaria-Sunny_Beach-05.jpg

    θέλω να σας ρωτήσω εάν θα ψηφίσετε το εν λόγω νομοσχέδιο.

    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σας.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 4 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  16. Σε όλο τον κόσμο οι πολίτες δηλώνουν την επιθυμία τους να συμμετέχουν περισσότερο συχνά και με έναν αμεσότερο τρόπο στο πολιτικό γίγνεσθαι. Ζητούν δηλαδή να έχουν το δικαίωμα να καλούν οι ίδιοι, ως πολίτες, δημοψηφίσματα. Μέσω των θεσμών άμεσης δημοκρατίας οι πολίτες μπορούν να θέσουν βέτο σε πολιτικές επιλογές και νομοθετήματα τα οποία δεν εκφράζουν την λαϊκή βούληση (προαιρετικό – ακυρωτικό δημοψήφισμα), να ορίσουν οι ίδιοι την πολιτική ατζέντα (νομοθετικές πρωτοβουλίες πολιτών) και τέλος να επικυρώσουν, ως ανώτατη πολιτική οντότητα, αποφάσεις οι οποίες εκ προοιμίου είναι ιδιαίτερα σημαντικές, όπως, αλλαγές στο Σύνταγμα, διεθνείς συμφωνίες και συμμετοχή της χώρας σε υπερεθνικούς οργανισμούς (υποχρεωτικό δημοψήφισμα).

    Είναι πλέον ξεκάθαρο για το κάθε Έλληνα πολίτη το γεγονός πως η χώρα μας βρίσκεται σε μια οριακή κατάσταση. Αυτές τις κρίσιμες ώρες θα πρέπει να μείνουμε ενωμένοι και κυρίως να υποστηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις τις πολιτικές επιλογές που θα βγάλουν την χώρα από το αδιέξοδο στο οποίο έχει οδηγηθεί. Απαραίτητη προϋπόθεση για τα παραπάνω είναι η δυνατότητα του κάθε Έλληνα πολίτη να μπορεί να προτείνει, διαβουλεύεται, επεξεργάζεται και εν τέλει να αποδέχεται ή να απορρίπτει όλες τις κρίσιμες αποφάσεις τις οποίες θα χρειαστεί να πάρουμε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει το συντομότερο δυνατό να εμπλουτίσουμε το αντιπροσωπευτικό πολιτικό μας σύστημα με θεσμούς άμεσης δημοκρατίας.

    Έτσι, όλοι όσοι πιστεύουμε πραγματικά στην δημοκρατία οφείλουμε να αγωνισθούμε υπέρ της άμεσης υιοθέτησης των παραπάνω θεσμών μέσω της ενσωμάτωσης τους στο Ελληνικό Σύνταγμα.

    Ζητάμε από εσάς να δηλώσετε την υποστήριξη σας στις παραπάνω θέσεις και να δεσμευτείτε πως στην επόμενη αναθεώρηση του Συντάγματος θα υποστηρίξετε, και εσείς, την δυνατότητα των Ελλήνων πολιτών να συμμετέχουν άμεσα και όποτε αυτοί το επιθυμούν στην πολιτική ζωή της χώρας.

    Σας παρακαλούμε θερμά να απαντήσετε απλά με ένα ΝΑΙ (συμφωνώ με την Συνταγματική θεσμοθέτηση δημοψηφισμάτων τα οποία καλούνται από τους πολίτες) ή ένα ΟΧΙ (δεν συμφωνώ με την Συνταγματική θεσμοθέτηση δημοψηφισμάτων τα οποία καλούνται από τους πολίτες). Δηλαδή, όπως ακριβώς θα συνέβαινε και σε ένα δημοψήφισμα.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 5 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0

Πρέπει να είσαι συνδεδεμένος για να στείλεις την ερώτησή σου




Top