Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube
Navigation Menu

Αναγνωστοπούλου Αθανασία (Σία)

Κόμμα : ΣΥΡΙΖΑ
Κοινοβουλευτική Ομάδα : ΣΥΡΙΖΑ
Περιφέρεια : Αχαΐας

Επιτροπές (Τρέχουσα Περίοδος)

Βιογραφικό

Γεννήθηκε στην Πάτρα το 1959.

Πήρε πτυχίο από τη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών όπως και πτυχίο στην Τουρκική γλώσσα και τον πολιτισμό από το INALCO (Institut National des Langues Orientales) στο Παρίσι. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στη Σορβόννη Paris-I στο Παρίσι και πήρε το διδακτορικό της πάνω στην Ιστορία από την Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales (EHESS), επίσης στο Παρίσι.

Ήταν επί 9 χρόνια (1995-2004) καθηγήτρια στο Τμήμα Τουρκικών και Μεσανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κύπρου και από το 2004 διδάσκει στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Είναι Αναπληρώτρια καθηγήτρια Ιστορίας στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου και γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Πάτρα. Έχει διδάξει, ως επισκέπτρια καθηγήτρια, σε πολλά Πανεπιστήμια, στην Ευρώπη και στην Αμερική ενώ διαθέτει μεγάλο συγγραφικό έργο. Γνωρίζει τρεις γλώσσες: Γαλλικά, Αγγλικά, Τουρκικά.

Είναι μέλος της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ όπως και μέλος του ΔΣ της «Αυγής» και του ραδιοφώνου «στο Κόκκινο». Είναι μέλος του ΔΣ του Ινστιτούτου Ν. Πουλαντζάς και των ΑΣΚΙ.

Αρθρογραφεί στις εφημερίδες «Αυγή» και «Εποχή». Είναι μέλος της Πανευρωπαϊκής Επιτροπής της Ακαδημίας για την Ευρωπαϊκή Ιστορία που έχει συγκροτηθεί στο Παρίσι από το Transform! Europe.

Εκλέγεται πρώτη φορά βουλευτής Αχαΐας στις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015 με τον ΣΥΡΙΖΑ.

Στις 17 Ιουλίου κατά τον ανασχηματισμό που πραγματοποιήθηκε ορίστηκε Αναπληρωτής Υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων.

Στις εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015 εξελέγη Βουλευτής Αχαΐας με το ΣΥΡΙΖΑ, ορίστηκε αναπληρώτρια Υπουργός Παιδείας μέχρι τον ανασχηματισμό του Νοεμβρίου 2016 όπου και επέστρεψε στα κοινοβουλευτικά της καθήκοντα.

* Η ενότητα αυτή ενημερώνεται από το Βουλευτή

Ο βουλευτής δεν έχει καταχωρήσει νέα στην πλατφόρμα.

Ο βουλευτής δεν έχει περιεχόμενο
δράσεων στον χάρτη
* Στην ενότητα αυτή ο Βουλευτής μπορεί να αναρτήσει το πόθεν έσχες του.
Η ενότητα θα εμπλουτίζεται μελλοντικά με πρόσθετα εργαλεία προώθησης της διαφάνειας.

Μεταφέρεστε στα οικονομικά στοιχεία του βουλευτή, παρακαλώ περιμένετε....

    • Ερωτήσεις : 9
    • Απαντήσεις : 0
  1. Κα Αναγνωσοπούλου,

    πρόσφατα βγάλατε νόμο όπου υποχρεώνεται τα παιδιά μας να μάθουν κολύμπι.
    Υποθέτω ότι ένας από τους λόγους για τους οποίους το κάνετε είναι και η καλή φυσική κατάσταση των παιδιών μας.
    Μέσα στον Οκτώβρη στα σχολεία πραγματοποιήθηκαν εκδηλώσεις που αφορούσαν τον αθλητισμό, ώστε τα παιδιά να διδαχθούν πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η σωματική και φυσική μας κατάσταση.Αφού λοιπόν ενδιαφέρεστε τόσο για την υγεία μας, απορώ πως δεν νοιάζεστε για το βάρος που υποχρεούνται καθημερινά να σηκώνουν παιδιά ή γονείς.Υποθέτω θα είστε ενήμερος για τα προβλήματα που προκύπτουν από αυτό το καθημερινό βάρος:
    Παραθέτω σχετικούς συνδέσμους:
    1.http://www.capital.gr/health/2152947
    2.http://www.protothema.gr/afieromata/back-to-school-2016/article/610214/varies-sholikes-tsades-ti-kindunous-kouvalane/

    Βάση έρευνας λοιπόν, ένα παιδί δεν πρέπει να σηκώνει περισσότερο από το 10% του βάρους του. Και όμως ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ έτσι στην πραγματικότητα και ως μητέρα 2 παιδιών, σας διαβεβαιώ.Πρόσφατα ζύγισα την τσάντα της κόρης μου, η οποία φοιτά στην Ε’ δημοτικού και το βάρος ήταν 8,7 κιλά, το διπλάσιο δηλαδή και κάτι παραπάνω από το βάρος του παιδιού.(δεν ζύγισα ούτε το νερό, ούτε το φαγητό)
    Ενδεικτικά σας στέλνω και πίνακα που βρήκα με μέτρηση για το βάρος που σηκώνουν τα παιδάκια http://www.vita.gr/paidi/article/6112/posa-kila-shkwnei-enas-mikros-mathhths/

    Θα ήθελα να ρωτήσω λοιπόν
    α.Γιατί τα τετράδια εργασιών, τα οποια αντιστοιχούν ένα σε κάθε σχολικό βιβλίο, δεν
    τα δουλεύουν μόνο μέσα στην τάξη και δίνονται εργασίες στο σπίτι, με αποτέλεσμα να πρέπει να τα πηγαινοφέρνουν τα παιδιά;(θα ήταν σημαντική ελάφρυνση αν αφαιρούσαμε ένα βιβλίο για κάθε μάθημα)
    β.Γιατί τα βιβλία να μην τυπώνονται σε μικρότερα τεύχη, ώστε να υπάρχει λιγότερο
    βάρος
    Στην δική μου εποχή θυμάμαι με ελάχιστα βιβλία και τετράδια, λαμβάναμε όλες
    τις απαραίτητες γνώσεις και η διαφορά με την σημερινή εκπαίδευση είναι εμφανής.Τώρα η εκπαίδευση πάει με το κιλό άραγε;

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 3 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  2. Θα ήθελα να θέσω υπ όψιν το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί λόγω της κρίσης σε μια μερίδα εργαζόμενων που έκαναν χρήση των διατάξεων για την μεταφορά στην παραμεθόριο . Και υπηρετούν τώρα εκει.
    Λόγω της κρίσης ανεστάλησαν όλα τα κίνητρα ,με μείωση μισθού και επιδομάτων κατά 50% περίπου ετησίως άλλα ισχύει η 15χρονη παραμονή με την ανάλογη δέσμευση που αναλάβαμε ερχόμενοι εδώ .
    Η επιδότηση πρώτης κατοικίας και η απονομή δάνειου για αγορά πρώτης κατοικίας στηρίχτηκε στη μισθοδοσία την οποία λαμβάναμε προ κρίσης και τώρα δεν αρκεί πλέον για να πληρωθεί η δόση του δάνειου με αποτέλεσμα η κατοικία να είναι προς κατάσχεση.
    Ζητούμε να μετέχουμε στην κινητικότητα κατ εξαίρεση των περιοριστικών διατάξεων, με δεδομένο ότι οι περισσότεροι έχουν διανύσει την 10 ετια και πλέον.
    Δεδομένου ότι η μετακίνηση δεν ενδιαφέρει όλους αλλά αυτούς που θα κινηθούν προς την γενέτειρα τους όπου και έχουν περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης.
    Εγώ και άλλοι συνάδελφοι περιμένουμε την νέα κινητικότητα για να βελτιώσουμε την ζωή μας λόγω της ανατροπής όλων των δεδομένων που είχαμε λάβει υπ όψιν για να επιλέξουμε την μετάταξη στην παραμεθόριο.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 1 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  3. Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,

    Ψηφίστηκε τελικά διάταξη που προσδιορίζει προσωρινή γενική συνέλευση εκπαιδευτικού προσωπικού των τμημάτων που δεν έχουν αυτοδυναμία και υπάγονται σε σχολές που επίσης δεν είναι αυτοδύναμες(τριτοβάθμια εκπαίδευση);

    ευχαριστώ
    Ρουμπελάκη Μαρία RN ,PhD
    Καθηγήτρια εφαρμογών
    Τμήμα Νοσηλευτικής,Σχολή ΣΕΥΠ

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 1 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  4. Θέλω να ρωτήσω τους καθ ύλην αρμοδίους, υπουργό και υφυπουργό παιδείας γιατί τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων δεν απαντώνται αρμοδίως , από το υπουργείο παιδείας που είναι υπεύθυνο για την θέση των διαγωνισμάτων αλλά και την βαθμολόγησή τους!
    Παρατηρείται δηλαδή το φαινόμενο, στη δημόσια τηλεόραση, οι απαντήσεις των θεμάτων να δίνονται απο φροντιστές, που θεωρούνται γι’ αυτό το τόσο σοβαρό ζήτημα ΈΓΚΡΙΤΟΙ, αλλά για οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα θεωρούνται ΠΑΡΑΚΑΤΙΑΝΟΊ!
    Η πολύφερνη επιτροπή εξετάσεων δυσκολεύεται(sic) να ανακοινώσει «ενδεικτικές» απαντήσεις;
    Ευχαριστώ θερμά!

    Γιάννης Μπάρμπας
    ΦΥΣΙΚΟΣ
    Εκπαιδευτικός Όμιλος “ΑΛΦΑ”

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 2 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  5. Αξιότιμη κ. Αναγνωστοπούλου
    Μαζί με μια ομάδα ενεργών πολιτών της Κομοτηνής έχουμε αναλάβει την πρωτοβουλία να αναδείξουμε το πρόβλημα στέγασης που έχει εδώ και χρόνια το 5ο μειονοτικό δημοτικό σχολείο Μαστανλη στην Κομοτηνή.
    Θέλω να σας ρωτήσω τι σκοπεύετε να κάνετε , και πια είναι η σκέψη σας σχετικά με την αίτηση που έχουμε υποβάλει στην
    Α/ΜΙΑ Δ/ΥΝΣΗ ΕΚ/ΣΗΣ ΡΟΔΟΠΗΣ με αριθμό πρωτοκόλλου 1742 και με ημερομηνία 6/5/2015
    για ανέγερση σχολικού κτιρίου για την μειονοτική εκπαίδευση στην συνοικία Χαρμανλι Κομοτηνής
    http://files.okulistiyoruz.com/200008092-9eac19fa79/protokol.JPG

    ΕΝΩΠΙΟΝ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΦΟΡΕΑ ΑΙΤΗΣΗ

    Του Σιτζάκ Εμίν (επίθετο) Κιαμήλ (όνομα) του Μεμέτ (πατρώνυμο) κατοίκου Κομοτηνής (οδός Στρύμωνα 13), με Α.Δ.Τ. AA 466987
    Του Ντικιλή Μουσταφά (επίθετο) Ισμαήλ (όνομα) του Ιμπραήμ (όνομα πατέρα), κατοίκου Κομοτηνής (οδός Φιλιππουπόλεως 12), με Α.Δ.Τ. AZ 364487
    Οι αιτούντες ανήκουμε σε μια ομάδα ενεργών πολιτών της Κομοτηνής, η οποία έχει αναλάβει την πρωτοβουλία να αναδείξει το πρόβλημα της στέγασης που αντιμετωπίζει εδώ και δεκαετίες η πρωτοβάθμια μειονοτική εκπαίδευση στην πόλη μας.
    Συγκεκριμένα τα παιδιά μας που φοιτούν στο 5ο μειονοτικό σχολείο – ”Μάστανλη” της Κομοτηνής, αναγκάζονται να παρακολουθούν τα μαθήματα τους σε σχολικές αίθουσες όπου σε ένα θρανίο αναγκάζονται να κάθονται τρεις ή ακόμα χειρότερα τέσσερις μαθητές μαζί, καθώς οι αίθουσες διδασκαλίας που υπάρχουν στο συγκεκριμένο δημοτικό σχολείο είναι ελάχιστες αλλά και ταυτόχρονα αυτές που υπάρχουν είναι πάρα πολύ μικρές. Και το ίδιο το κτίριο που στεγάζεται το σχολείο άλλωστε είναι απαρχαιωμένο και παρουσιάζει πολλά προβλήματα, ειδικά τους χειμερινούς μήνες με τις βροχές.
    Αξίζει να σημειωθεί ό,τι το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και άλλα μειονοτικά σχολεία της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ειδικά δε τα σχολεία που βρίσκονται σε (απομακρυσμένα) μειονοτικά χωριά.
    Αν επανέλθουμε συγκεκριμένα στο 5ο μειονοτικό σχολείο ‘’Μάστανλη’’, εκτός από το μεγάλο πρόβλημα έλλειψης διαθέσιμου χώρου, χαρακτηριστικό όλης της κατάστασης αποτελεί το γεγονός ό,τι ακόμα και οι καθηγητές στο 5ο μειονοτικό σχολείο Μάστανλη αντιμετωπίζουν προβλήματα κατά την παραμονή τους στο σχολείο κατά τις ώρες διδασκαλίας. Συγκεκριμένα αναγκάζονται να κάθονται στις καρέκλες και στα γραφεία που υπάρχουν στο γραφείο των καθηγητών με τη σειρά , διότι οι διαθέσιμες καρέκλες και τα διαθέσιμα γραφεία είναι ελάχιστα αλλά και πολύ παλιά, χωρίς να μπορούν να κάθονται όλοι μαζί ταυτόχρονα και να συζητάνε σχετικά με τις αποδόσεις των μαθητών και να τους αξιολογούν.
    Επίσης πέρα από τα προαναφερόμενα προβλήματα στέγασης και εύρυθμης παροχής εκπαίδευσης – διδασκαλίας , τα παιδιά μας δεν μπορούν να αθληθούν επειδή όχι μόνο δεν υπάρχει ο αναγκαίος εξοπλισμός (μπάλες ποδοσφαίρου, όργανα γυμναστικής κτλπ, αλλά ούτε και οι απαραίτητοι ελεύθεροι χώροι (π.χ. κλειστό γυμναστήριο) για άθληση και για γυμναστική. Το ίδιο συμβαίνει και με έλλειψη άλλων διαθέσιμων χώρων στο συγκεκριμένο σχολείο. Για παράδειγμα δεν έχουμε κάποια αίθουσα εκδηλώσεων ή κάποια βιβλιοθήκη προκειμένου να τα χρησιμοποιήσουν τα παιδιά μας, οι οποίοι σπουδάζουν στο συγκεκριμένο σχολείο.
    Προβληματική ακόμα είναι και η τοποθεσία του συγκεκριμένου σχολείου. Μερικά χιλιόμετρα χωμάτινων δρόμων γεμάτων με λακκούβες και νερά μετά από κάθε μικρή νεροποντή, ένα πάρκο γεμάτο χόρτα και απροσπέλαστο και ένα λεωφορείο που δε μπορεί να φτάσει σε μία ολόκληρη γειτονιά. Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά της καθημερινότητας εκατοντάδων μικρών μαθητών, οι οποίοι χρειάζεται πρώτα να υπερβούν όλα τα παραπάνω εμπόδια για να φτάσουν στο σχολείο τους σε ένα ευρωπαϊκό κράτος εν έτη 2015. Δεν αναφερόμαστε βέβαια σε κάποιο απομακρυσμένο χωριό ή σε κάποια δύσβατη περιοχή της Ελλάδας , αλλά σε μία γειτονιά της Κομοτηνής όπου βρίσκεται και το συγκεκριμένο 5ο μειονοτικό σχολείο όπου σπουδάζουν τα παιδιά μας. Λόγω της τοποθεσίας του σχολείου το λεωφορείο που έχει διαθέσει ο Δήμος της Κομοτηνής για τις ανάγκες μετακίνησης των μαθητών δεν μπορεί να προσεγγίσει το σχολείο και αναγκάζεται να αποβιβάζει τους μαθητές αρκετά μακριά από το σχολείο οι οποίοι αναγκάζονται καθημερινά να διανύουν με τα πόδια τους μεγάλες αποστάσεις μέσα από στενά και επικίνδυνα σοκάκια μέχρι να φτάσουν στο σημείο όπου βρίσκεται το σχολείο τους.
    Από τα παραπάνω γίνεται εμφανές ότι στο συγκεκριμένο σχολείο δημιουργείται μια ιδιαίτερα δύσκολη κατάσταση που πλήττει την εκπαιδευτική διαδικασία και έχει ως τελικούς αποδέκτες τους μαθητές που σπουδάζουν στο συγκεκριμένο σχολείο αλλά και τους γονείς τους. Λόγω των παραπάνω αναφερόμενων προβλημάτων (τα οποία παρουσιάζονται και σε άλλα μειονοτικά σχολεία), η εκπαίδευση της μειονότητας στην Θράκη παραμένει υποβαθμισμένη και σε κάποια θέματα ξεπερασμένη. Ως αποτέλεσμα των προβλημάτων αυτών οι μαθητές της μειονότητας παρουσιάζουν χαρακτηριστικά στοιχεία μαθησιακής υστέρησης σε σχέση με το σύνολο της μαθητικής κοινότητας στην χώρα μας και έτσι εκτίθενται στον κίνδυνο του κοινωνικού αλλά και αργότερα του επαγγελματικού αποκλεισμού.
    Με τα προβλήματα αυτά δυστυχώς τα τελευταία χρόνια δεν έχουν ασχοληθεί ποτέ οι κυβερνώντες της χώρας μας και οι διοικούντες της πόλης μας παρά τις υποσχέσεις που δόθηκαν στο παρελθόν. Από την αμέλεια, από την αδιαφορία και από την παράλειψη τους δεν έχει βρεθεί μια οριστική λύση στα προαναφερόμενα προβλήματα.
    Είναι σημαντικό να σημειωθεί ό,τι η πόλη της Κομοτηνής σε αντίθεση με άλλες Ελληνικές πόλεις έχει μια ιδιαιτερότητα. Φιλοξενεί δύο διαφορετικές πολιτισμικές κοινωνίες οι οποίες τα τελευταία χρόνια δοκιμάζονται από ακραίους εθνικισμούς και τάσεις φανατισμού αλλά και την οικονομική κρίση που μαστίζει την Ελληνική κοινωνία. Έτσι λόγω της οικονομικής κρίσης (ιδίως τα τελευταία χρόνια) αλλά και των λανθασμένων πολιτικών της κεντρικής κυβέρνησης έχουν γίνει επιπλέον εκπτώσεις και υποβαθμίσεις στην παρεχόμενη μειονοτική εκπαίδευση. Συγκεκριμένα έχει ανασταλεί η λειτουργία πολλών μειονοτικών σχολείων (μέσα στην πόλη της Κομοτηνής αλλά και στα απομακρυσμένα ή μη, μεγάλα ή μικρά μειονοτικά χωριά) λόγο έλλειψης μαθητών αλλά και διαθέσιμων οικονομικών πόρων για τη συνέχιση λειτουργίας και χρηματοδότησης των σχολείων αυτών. Στην Κομοτηνή ειδικά δύο μειονοτικά δημοτικά σχολεία είναι εκτός λειτουργίας και αυτά που λειτουργούν σήμερα δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες της εποχής μας και στις προδιαγραφές ενός σύγχρονου Ευρωπαϊκού κοινωνικού κράτους δικαίου αφού παρά τις ανακαινίσεις που έχουν γίνει (με χρηματοδότηση και πόρους από συλλόγους κηδεμόνων) τα κτίρια που στεγάζονται τα μειονοτικά σχολεία είναι μικρά αλλά και απαρχαιωμένα με αποτέλεσμα να κινδυνεύει ακόμα και η ζωή των παιδιών που σπουδάζουν στα συγκεκριμένα σχολεία.
    Δυστυχώς ένδειξη της αδιαφορίας της κεντρικής κυβέρνησης και των λανθασμένων πολιτικών που εφάρμοσαν στο παρελθόν όλες οι κυβερνήσεις, αποτελεί το γεγονός ό,τι τα τελευταία 60 χρόνια δεν έχει φτιαχτεί κανένα κτίριο για την μειονοτική εκπαίδευση στην περιοχή της Θράκης είτε με πόρους και χρηματοδότηση της ίδιας της μειονότητας είτε με χρηματοδότηση από το κράτος και ευρωπαϊκά προγράμματα.
    Η ίση όμως και η δωρεάν πρόσβαση στην εκπαίδευση και τη μόρφωση είναι το ελάχιστο που πρέπει να προσφέρει μια χώρα στους πολίτες της προκειμένου να θεωρείται αυτή πολιτισμένη. Η ελληνική πολιτεία (όπως δεσμεύεται από το ίδιο το Σύνταγμα της αλλά και από διεθνείς συνθήκες προστασίας ανθρωπίνων δικαιωμάτων τις οποίες έχει υπογράψει, όπως είναι η Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ), το Διεθνές Σύμφωνο Ατομικών και Πολιτικών Δικαιωμάτων (ΔΣΑΠΔ) αλλά και το Διεθνές Σύμφωνο Κοινωνικών Δικαιωμάτων ( ΔΣΚΔ) θα πρέπει να πάρει άμεσα εκπαιδευτικά μέτρα για την τόσο αναγκαία βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης στην μουσουλμανική μειονότητα.
    Αξίζει εκτός από τις παραπάνω διεθνείς συμβάσεις να γίνει αναφορά και στο άρθρο 30 της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού της UNESCO το οποίο έχει σαφές περιεχόμενο. Αυτό το άρθρο έχει ως εξής:«Στα κράτη όπου υπάρχουν εθνικές, θρησκευτικές γλωσσικές μειονότητες ή πρόσωπα αυτόχθονης καταγωγής, ένα παιδί αυτόχθον ή που ανήκει σε μία από αυτές τις μειονότητες δεν μπορεί να στερηθεί το δικαίωμα να έχει τη δική του πολιτιστική ζωή, να πρεσβεύει και να ασκεί τη δική του θρησκεία ή να χρησιμοποιεί τη δική του γλώσσα από κοινού με τα άλλα μέλη της ομάδας του.»Σε αυτή την περίπτωση, η εκπλήρωση των αιτημάτων της Μειονότητας –η οποία είναι μια επίσημα αναγνωρισμένη μειονότητα με διεθνείς συμβάσεις- στο χώρο της εκπαίδευσης είναι καθήκον του Ελληνικού κράτους της οποίας εμείς αλλά και τα παιδιά μας είμαστε πολίτες.
    Το καθήκον της Ελλάδας ως ένα κοινωνικό κράτος, είναι να στηρίζει και να διευκολύνει την Μειονότητα στην άσκηση αυτού του δικαιώματός της. Ζητάμε πρωτίστως από εσάς και από όλα τα αρμόδια όργανα του κράτους μας, να επιλύσετε τις αδιανόητες δυσκολίες, την Ελληνική γραφειοκρατία και τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι οικογένειες των παιδιών μας. Οι οικογένειες αυτές αναγκάζονται να αναζητούν διαφορετικές λύσεις λόγω μη ύπαρξης διαθέσιμων χώρων στα μειονοτικά νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία με αποτέλεσμα είτε να στέλνουν τα παιδιά τους στα δημόσια μονόγλωσσα σχολεία είτε να μην τους στέλνουν στο σχολείο. Όλες αυτές οι δυσκολίες παρουσιάζονται κατά την εγγραφή των μαθητών στα δημοτικά σχολεία και απορρέουν από τη μη εκπλήρωση του αιτήματός μας για λειτουργία σύγχρονων δίγλωσσων, στα Ελληνικά και Τουρκικά, μειονοτικών σχολείων.
    Ως πολίτες αυτής της χώρας, πιστεύουμε ότι θα μπορούσε να υπάρξει μια πιο αποτελεσματική διαδικασία ένταξης των παιδιών μας στην Ελληνική κοινωνία, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα, να λάβουν εκπαίδευση σε σύγχρονα μειονοτικά σχολεία στην Τουρκική και Ελληνική γλώσσα. Επ’ ευκαιρίας θα θέλουμε επίσης να διευκρινίσουμε, ότι μαζί με την δική μας κουλτούρα, εννοείται και η ύπαρξη της επιθυμίας μας, τα παιδιά μας να μάθουν και τον πολιτισμό, τη γλώσσα, τους κανόνες της χώρας που ζούμε και της οποίας σήμερα είμαστε πολίτες.
    Άλλωστε η ελεύθερη διαμόρφωση της προσωπικότητας του ατόμου επιτυγχάνεται με την κατάλληλη παιδεία. Αυτός είναι και ο λόγος που το Σύνταγμα την ανάγει σε «βασική αποστολή του κράτους» και κατοχυρώνει την υποχρεωτική εννιάχρονη εκπαίδευση. Για τον σκοπό αυτό το κράτος πρέπει και υποχρεούται να εξασφαλίζει δωρεάν παιδεία (δωρεάν διανομή συγγραμμάτων, μη καταβολή διδάκτρων στα δημόσια σχολεία, ίδρυση νέων σχολείων, βιβλιοθηκών κτλ.) σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, ώστε το δημόσιο αγαθό της παιδείας να είναι προσιτό σε όλους, ανεξαρτήτως εισοδήματος και άλλων κριτηρίων/ διακρίσεων.
    Η παιδεία, σύμφωνα με το Σύνταγμα, αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.
    Η περίπτωση της παιδείας αποτυπώνει ανάγλυφα τη μετεξέλιξη του κράτους δικαίου στο κοινωνικό κράτος δικαίου, τη μετάβαση από την αρνητική σχέση κράτους και ατόμου, υπό την έννοια της αποχής του κράτους από το χώρο της δράσης του ατόμου, στη θετική σχέση τους, υπό την έννοια της αναγνώρισης και παροχής κοινωνικών δικαιωμάτων και υλικών παροχών στους πολίτες. Το δικαίωμα στην παιδεία θεωρείται τόσο ατομικό όσο και κοινωνικό επειδή στο κοινωνικό κράτος δικαίου η παιδεία εμφανίζεται υπό δύο έννοιες. Αφενός, η υποκειμενική αντίληψη περί παιδείας, που αντιμετωπίζει την παιδεία από την πλευρά της σημασίας της για τον διδασκόμενο και εκφράζεται με τις αρχές της ίσης πρόσβασης όλων στη μόρφωση και της ελεύθερης επιλογής του εκπαιδευτικού ιδρύματος. Αφετέρου, η αντικειμενική – θεσμική θεώρηση της παιδείας αναφέρεται στην κοινωνική χρησιμότητα της και την προσεγγίζει από την πλευρά της κοινωνικής αποστολής του κράτους ως παροχή δημόσιας υπηρεσίας, αντικατοπτρίζεται δε στις αρχές της δωρεάν φοίτησης και της μη διακρίνουσας μεταχείρισης των σπουδαστών. Οι ρυθμίσεις του άρθρου 16 του Συντάγματος που συνδυάζουν ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα στην εκπαίδευση, ανταποκρίνονται ομοίως στις απαιτήσεις του σύγχρονου κοινωνικού κράτους δικαίου.
    Όταν όμως ακουσίως οι γονείς των μαθητών της μειονότητας λόγω της ανυπαρξίας σύγχρονων δίγλωσσων μειονοτικών σχολείων αναγκάζονται να κάνουν τις εγγραφές των παιδιών τους στα δημόσια σχολεία παραβιάζεται και περιορίζεται με αυτόν τον τρόπο το δικαίωμα που έχουν στην παιδεία και στην μόρφωση.
    Συνεπώς όπως γίνεται κατανοητό και από τα παραπάνω το ζήτημα της παιδείας δεν αποτελεί ένα απλό δικαίωμα στη μόρφωση αλλά συνιστά ένα θεμελιώδες συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα για όλους. Το κοινωνικό δικαίωμα στη μόρφωση είναι ένα πλέγμα ρυθμίσεων που καταγράφονται στο Σύνταγμα του 1975. Το δικαίωμα αυτό θεμελιώνει αγώγιμες απαιτήσεις έναντι του κράτους για δωρεάν δημόσια εκπαίδευση, οργάνωση του εκπαιδευτικού συστήματος και ρύθμιση ισότιμης πρόσβασης σε αυτό.
    Στο ως άνω νομικό πλαίσιο σε πολλές χώρες της Ευρώπης, αλλά και αλλού στον αναπτυγμένο και πολιτισμένο δυτικό κόσμο, λειτουργούν σήμερα μειονοτικά σχολεία ήδη από τον 19ο αιώνα, με διαφορετικό καθεστώς ανά περίπτωση. Η ανάγκη θεσμοθέτησης δίγλωσσων μειονοτικών σχολείων υπακούει σήμερα σε κοινές ανάγκες και αρχές φιλοσοφικού, πολιτικού, κοινωνικού και εκπαιδευτικού χαρακτήρα.
    Τα παραπάνω πρέπει να τα εφαρμόσει και η Ελλάδα (ιδρύοντας και χρηματοδοτώντας την ίδρυση σύγχρονων μειονοτικών σχολείων) διότι σήμερα τα μέλη της μειονότητας μας έχουν ανάγκη από προστασία της μειονοτικής γλώσσας τους όσο ποτέ. Η γλώσσα θεωρείται συστατικό στοιχείο της προσωπικότητας για τον καθένα. Ένα από τα θεμελιώδη μέτρα που αφορούν στη διατήρηση της γλώσσας σχετίζεται με την εκπαίδευση στη μητρική γλώσσα. Η διδασκαλία της μητρικής ή μειονοτικής γλώσσας και ακόμα περισσότερο η διδασκαλία των μαθημάτων στη γλώσσα αυτή αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για τη διατήρηση και προαγωγή της πολιτιστικής και γλωσσικής ταυτότητας. Η αναστολή λειτουργίας όμως των μειονοτικών σχολείων που ήδη υπάρχουν και η παράλειψη δημιουργίας νέων σύγχρονων σχολικών εγκαταστάσεων για παροχή εκπαίδευσης δεν συνάδουν με την προστασία των μειονοτήτων και της μειονοτικής τους γλώσσας.
    Αξίζει να σημειωθεί ό,τι για πρώτη φορά σε εφαρμογή της Συνθήκης της Κωνσταντινούπολης του 1881 οι Μουσουλμάνοι της Θεσσαλίας – Άρτας είχαν το δικαίωμα να διατηρούν τουρκόγλωσσα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα οποία διδασκόταν και η ελληνική ως γλωσσικό μάθημα. Η Συνθήκη των Σεβρών περί της μειονοτήτων στην Ελλάδα επαναδιατύπωσε τα ίδια εκπαιδευτικά δικαιώματα για ακόμα μια φορά. Τέλος η Συνθήκη της Λοζάνης αποτελεί από το 1923 μέχρι και σήμερα νομικό θεμέλιο της λειτουργίας μειονοτικών σχολείων στην χώρα μας. Σύμφωνα με τα άρθρα 40 και 41 της Συνθήκης αυτής, εισάγεται η υποχρέωση της Τουρκίας και της Ελλάδας να εξασφαλίζουν τη διδασκαλία της θρησκείας και της μητρικής γλώσσας στα σχολεία της βασικής εκπαίδευσης για τα παιδιά της μειονότητας. Η Συνθήκη αυτή προβλέπει ότι το κράτος αναλαμβάνει την υποχρέωση παροχής εκπαίδευσης «εν τη ιδία γλώσση» των μουσουλμάνων στα δημοτικά σχολεία, αλλά και την υποχρεωτική διδασκαλία της επίσημης γλώσσας. Εννοείται ό,τι η διδασκαλία αυτή πρέπει να λαμβάνει χώρα σε σύγχρονες εγκαταστάσεις χωρίς καμία υποβάθμιση και έκπτωση από την παρεχόμενη εκπαίδευση.
    Όλες αυτές οι υποχρεώσεις του κράτους για παροχή εκπαίδευσης μπορούν να πραγματοποιηθούν πληρέστερα μόνο σε σύγχρονες σχολικές εγκαταστάσεις στις οποίες θα παρέχεται η εκπαίδευση χωρίς να αντιμετωπίζουν το παραμικρό πρόβλημα οι μαθητές.
    Για την πραγματοποίηση του ως άνω σκοπού, όπως γνωρίζουμε στο εγκεκριμένο από τους αρμόδιους φορείς και υπουργεία γενικό πολεοδομικό σχέδιο της πόλεως της Κομοτηνής υπάρχει ρητή πρόβλεψη για κατασκευή σχολικής μονάδας στην γειτονιά του ”Χάρμανλικ” και ό,τι βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις με την ΕΤΑΔ για την παραχώρηση της εν λόγω έκτασης στο δήμο Κομοτηνής. Σύμφωνα με το ΦΕΚ του εγκριθέντος Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου ο χώρος για τον οποίο γίνεται λόγος βρίσκεται κοντά στο πάρκο της Καρυδιάς στην Κομοτηνή και προορίζεται αποκλειστικά για την ανέγερση σχολικής μονάδας και αυτή του η χρήση δε μπορεί αλλά και ούτε πρέπει να αλλάξει. Δυστυχώς όμως ο χώρος αυτός σήμερα χρησιμοποιείται ως χώρος απόθεσης υλικών από τον Δήμο Κομοτηνής.
    Επειδή σύμφωνα με το άρθρο 10, παρ.1 του Συντάγματος ‘’καθένας ή πολλοί μαζί έχουν το δικαίωμα, τηρώντας τους νόμους του κράτους, να αναφέρονται εγγράφως στις αρχές, οι οποίες είναι υποχρεωμένες να ενεργούν σύντομα κατά τις κείμενες διατάξεις και να απαντούν αιτιολογημένα σε εκείνον που υπέβαλε την αναφορά σύμφωνα με το νόμο’’.
    Επειδή σύμφωνα με το άρθρο 10, παρ. 3 του Συντάγματος η αρμόδια υπηρεσία (οποιοδήποτε δηλαδή νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου) ή αρχή υποχρεούται να απαντά στα αιτήματα για παροχή πληροφοριών και χορήγηση εγγράφων, πιστοποιητικών, δικαιολογητικών και βεβαιώσεων μέσα σε ορισμένη προθεσμία, όχι μεγαλύτερη των 60 ημερών όπως ο νόμος ορίζει.
    Επειδή σύμφωνα με την ίδια ως άνω διάταξη σε περίπτωση παρόδου άπρακτης της προθεσμίας των 60 ημερών ή της παράνομης άρνησης, πέραν των άλλων τυχόν κυρώσεων και εννόμων συνεπειών, καταβάλλεται ειδική χρηματική ικανοποίηση στον αιτούντα, όπως ο νόμος ορίζει.
    Επειδή τούτο σημαίνει ότι η εν λόγω συνταγματική διάταξη έπαυσε να έχει τον χαρακτήρα υπόδειξης προς την διοίκηση και ότι έχει αποκτήσει την ισχύ επιταγής προκειμένου να είναι πληρέστερη η απόλαυση του δικαιώματος του αναφέρεσθαι προς τις διοικητικές αρχές.
    Επειδή πιστεύουμε ότι θα δείξετε την απαραίτητη ευαισθησία, προκειμένου να ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματα μας περί ιδρύσεως ενός μειονοτικού σχολείου στην περιοχή Χάρμανλικ του Δήμου της Κομοτηνής και για το οποίο υπάρχει ρητή πρόβλεψη στο Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο.
    Επειδή ως κίνηση πολιτών ”Θέλουμε Μειονοτικό Σχολείο” έχουμε συγκεντρώσει 620 υπογραφές πολιτών οι οποίοι θέλουν την ίδρυση ενός μειονοτικού σχολείου στην περιοχή Χαρμανλίκ του Δήμου Κομοτηνής στην ιστοσελίδαhttps://secure.avaaz.org/tr/petition/DIMOS_KOMOTINIS_GIORGOS_PETRIDIS_YPPAIDEIAS_ANDREAS_LOVERDOS_HARMANLIGA_AZINLIK_OKULU_ISTIYORUZThELOYME_MEIONOTIKO_SHOLE/?coCfYhb
    τις οποίες και επισυνάπτουμε στην παρούσα αίτηση μας :
    v ΑΛΗ ΧΟΥΣΕΙΝ
    v ΕΚΡΕΜ ΜΠΑΧΤΣΕΚΑΠΙΛΙ
    v ΦΕΙΜΕ ΜΠΑΡΑ
    v ΕΜΙΝΕ ΜΟΥΣΤΑΦΑ
    v ΑΙΣΕ ΤΟΥΓΜΠΑ ΚΑΡ
    v ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΜΟΛΛΑ
    v ΧΑΛΙΛ ΚΑΡΑΧΟΤΖΑ ΙΣΜΑΗΛ
    v ΕΜΙΝΕ ΑΧΜΕΤ
    v ΕΝΕΣ ΡΙΖΓΙΤΣ
    v ΧΑΚΑΝ ΤΖΙΓΚΑ
    v ΦΟΥΡΚΑΝ ΣΑΓΛΑΜ
    v ΓΙΟΥΣΟΥΦ ΜΠΑΙΣΑΝ
    v ΜΕΧΜΕΤ ΝΙΖΑΜ
    v Μ.ΛΟΚΜΑΝ ΑΙΝΤΟΓΑΝ
    v ΚΑΜΕΛΙΑ ΟΖΕΡΓΚΙΝ
    v ΙΜΠΡΑΧΗΜ ΟΡΧΑΝ
    v ΕΝΕΣ ΑΧΜΕΤ
    v ΣΙΝΑΝ ΟΣΜΑΝ
    v ΑΙΣΕ ΑΛΗ ΤΣΑΟΥΣ
    v ΑΙΧΑΝ ΚΑΡΑ ΓΙΟΥΣΟΥΦ (Βουλευτής Σύριζα Ροδόπης )
    v ΟΖΚΑΝ ΡΟΥΣΕΝ
    v ΓΚΙΟΥΡΣΕΛ ΜΟΛΛΑ ΑΜΕΤ
    v ΓΙΟΥΡΔΑΚΟΥΛ ΡΕΤΖΕΠ
    v ΚΕΧΑΓΙΑ ΙΧΣΑΝ (Δικηγόρος υπ. Βουλευτής )
    v ΓΚΙΟΥΝΕΡ ΑΜΕΤ
    v ΣΙΤΖΑΚ ΕΜΙΝ ΚΙΑΜΗΛ
    v ΣΑΜΠΙΡΕ ΑΧΜΕΤ
    v ΜΠΑΡΙΣ ΝΟΥΡΗ
    v ΕΡΟΛ ΓΙΟΥΡΕΚΛΗ
    v ΜΕΧΜΕΤ ΙΜΠΡΑΗΜ
    v ΖΕΙΜΠΕΚ ΧΟΥΣΕΙΝ ( Βουλευτής Σύριζα Ν. Ξάνθης )
    v ΜΕΧΜΕΤ ΔΕΛΗ ΧΑΣΑΝ
    v ΚΑΣΙΚΤΣΗ ΧΑΣΑΝ
    v ΓΙΟΥΛΜΠΕΓΙΑΖ ΚΑΡΑΧΑΣΑΝ {Δικηγόρος , Πολιτικός)
    v ΣΙΤΖΑΚ ΕΜΙΝ ΣΕΔΕΦ
    v ΚΑΡΤΑΛ ΦΟΥΡΚΑΝ
    v ΑΛΗ ΧΑΦ ΑΛΗ
    v ΣΑΛΗΧ ΑΙΧΑΝ
    v ΜΟΛΛΑ ΟΖΚΑΝ
    v ΚΑΛΙΝ ΦΕΡΟΥ
    v ΙΛΧΑΝ ΑΧΜΕΤ ( βουλευτής Ροδόπης )
    v ΑΧΜΕΤ ΑΙΧΑΝ
    v ΕΝΕΣ ΤΣΑΚΗΡ
    v ΕΜΙΝΕ ΙΣΜΑΗΛ
    v ΚΑΤΡΑΝΤΖΗ ΜΟΥΣΤΑΦΑ (ΘΕΜ. Αντιπεριφερειαρχης ΑΝ.Μ .Θ)
    v ΑΙΔΟΓΑΝ ΣΕΛΒΕΡ
    v ΚΙΟΥΤΣΟΥΚ ΜΕΧΜΕΤ
    v ΦΕΙΖΟΥΛΛΑ ΤΑΝΕΡ
    v ΚΑΔΗΡ ΚΕΜΑΛ
    v ΜΟΥΜΙΝ ΧΑΚΑΝ
    v ΣΕΡΔΑΡ ΑΧΜΕΤ
    v ΝΤΑΟΥΤ ΑΧΜΕΤ
    v ΤΣΑΚΗΡ ΧΑΜΔΗ
    v ΛΑΙΚ ΕΡΓΙΟΥΝ
    v ΚΟΥΡΟΥ ΣΕΔΗΜ
    v ΜΕΜΕΤ ΖΑΦΕΡ
    v ΟΥΜΙΤ ΜΕΣΤΑΝ ΟΣΜΑΝ (υπ. Ευρωβουλευτής)
    v ΜΠΟΥΛΜΠΟΥΛ ΣΕΛΜΑΝ
    v ΤΑΧΣΙΝΟΓΛΟΥ ΣΕΒΚΑΝ
    v ΚΑΡΑ ΛΕΒΕΝΤ
    v ΜΕΧΜΕΤ ΦΟΥΑΤ
    v ΧΑΤΙΠΟΓΛΟΥ ΜΠΑΤΟΥΧΑΝ
    v ΜΟΣΤΑΦΑ ΜΟΥΣΤΑΦΑ
    v ΙΣΜΑΗΛ ΧΟΥΣΕΙΝ (Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Κομοτηνής )
    v ΚΙΡ ΑΧΜΕΤ ΜΟΥΧΑΜΜΕΤ
    v ΜΟΣΤΑΦΑ ΜΕΤΙΝ (Περιφερειακός Σύμβουλος ΑΝ. Μ. Θράκης)
    v ΧΑΤΖΗΧΑΛΗΛ ΜΟΥΧΙΤΤΙΝ
    v ΤΣΑΟΥΣ ΧΟΥΣΕΙΝ
    v ΑΝΤΝΑΝ ΧΟΥΣΕ ΜΟΥΣΤΑΦΑ
    v ΧΑΣΑΝ Μ. ΧΑΣΑΝ
    v ΕΜΙΝΟΓΛΟΥ ΑΧΜΕΤ
    v ΧΑΣΑΝ Ρ. ΧΑΣΑΝ (Δημ. Σύμβουλος Δήμου Κομοτηνής )
    v ΧΟΥΣΕΙΝ ΣΑΜΠΑΝ
    v ΖΕΙΝΕΠ ΣΙΤΖΑΚ ΕΜΙΝ
    v ΣΟΥΛΕΙΜΑΝ ΦΑΤΙΧ
    v ΧΟΥΣΕΙΝ ΟΖΚΑΝ
    v ΓΚΑΛΙΠ ΧΟΥΣΕΙΝ
    v ΜΠΟΥΛΜΠΟΥΛ ΧΑΣΑΝ
    v ΚΟΥΡΟΥ ΜΟΥΣΤΑΦΑ
    v ΜΕΧΜΕΤ ΝΑΛΜΠΑΝΤ
    v ΓΚΑΛΙΠ Σ. ΓΚΑΛΙΠ (πρώην βουλευτής Ροδόπης)
    v ΣΕΝΤΑΤ ΤΣΑΚΙΡ
    v ΙΣΜΑΗΛ ΝΤΙΚΙΛΗ
    v ΓΙΟΥΤΖΕΛ ΕΜΙΝΟΓΛΟΥ
    v ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΤΣΟΛΑΚ
    v ΛΟΥΤΦΙΕ ΣΕΤΣΕΡ
    v ΑΝΤΕΜ ΣΙΠΑΧΗ
    v ΚΑΤΙΝΑ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑ
    v ΤΖΕΖΜΙ ΜΠΕΡΜΠΕΡ
    v ΙΜΠΡΑΧΗΜ ΖΕΙΜΠΕΚ
    v ΤΑΣΟΣ ΤΣΟΡΛΙΝΗΣ
    v ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΑΤΖΙΑΣ
    v ΣΕΦΕΡ ΜΠΕΚΤΖΑΝ
    v ΕΜΠΡΑΡ ΑΚΙΝΤΖΙ
    v ΝΑΤΣΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ
    v ΓΚΙΟΥΛΣΕΝ ΚΑΝΔΙΛΟΓΛΟΥ
    v ΝΟΥΡΤΕΝ ΑΛΤΙΝΟΚ
    v ΕΡΟΛ ΤΣΑΓΑΝ
    v ΛΕΙΛΑ ΑΙΝΤΙΝ
    v ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ
    v ΚΟΡΑΙ ΜΠΑΓΔΑΤΛΙ
    v ΧΙΛΑΛ ΑΧΜΕΤ
    v ΤΟΥΓΡΟΥΛ ΤΣΑΟΥΣ ΜΕΣΤΑΝ
    v ΧΑΛΗΛ ΜΟΥΣΤΑΦΑ
    v ΡΕΤΖΕΠ ΓΙΟΥΡΔΑΚΟΥΛ
    v ΟΓΙΑ ΔΑΛΗ
    v ΙΣΜΑΗΛ ΜΟΥΜΙΝ ΧΑΣΑΝ
    v ΜΕΧΜΕΤ ΤΖΟΥΤΖΕ
    v ΜΟΛΛΑ ΝΕΣΛΙΧΑΝ
    v ΧΑΣΑΝ ΜΑΛΚΟΤΣ
    v ΕΡΧΑΝ ΙΜΑΜΟΓΛΟΥ
    v ΒΕΝΤΑΤ ΣΑΔΙΚ ΤΣΑΟΥΣ
    v ΝΟΥΣΕΙΜΠΕ ΜΠΟΣΝΑΚ
    v ΙΣΜΑΗΛ ΕΜΡΕ ΧΑΣΑΝ
    v ΦΑΤΙΧ ΑΜΕΤ
    v ΟΥΜΙΤ ΧΑΛΗΛ ΙΜΠΡΑΜ
    v ΕΙΛΕΜ ΑΛΙΟΓΛΟΥ
    v ΙΜΠΡΑΧΗΜ ΣΑΔΙΚ
    v ΤΖΕΜΑΛ ΑΛΤΙΟΚ
    v ΣΑΜΕΤ ΜΕΣΤΑΝ ΟΣΜΑΝ
    v ΓΙΟΥΛΣΟΥΜ ΧΟΥΣΕΙΝ
    v ΕΡΤΖΑΝ ΑΧΜΕΤ ΚΕΧΑΓΙΑ
    v ΑΚ.ΙΣΣΑ ΜΕΜΕΤ
    v ΧΟΥΣΑΜΕΤΙΝ ΧΟΥΣΕΙΝ
    v ΝΕΡΜΙΝ ΤΟΥΝΑ
    v ΜΕΧΜΕΤ ΓΙΟΥΡΟΥΚΕΡ
    v ΛΙΠΠΣΤΑΤΤ ΤΟΥΡΚΛΕΡΙ
    v ΜΕΧΜΕΤ ΓΚΟΝΛΟΥΑΤΣΙΚ
    v ΤΖΕΝΓΚΙΖ ΓΚΙΟΥΡΔΑΕΡ
    v ΜΕΧΜΕΤ ΚΙΟΥΤΣΟΥΚ
    v ΕΡΔΟΓΑΝ ΣΑΙΤ ( πρώην δήμαρχος Ιάσμου)
    v ΓΙΛΜΑΖ ΜΠΑΙΡΑΜ
    v ΟΝΟΥΡ ΠΑΛΑΜΑΝ
    v ΡΑΗΜ ΦΕΡΔΗ
    v ΜΕΧΜΕΤ ΤΟΠΑΛ
    v ΚΑΜΟΥΡΑΝ ΚΑΛΕΝΤΖΗ
    v ΙΛΜΠΑΗ ΝΤΕΛΗ ( υποψήφιος βουλευτής)
    v ΜΠΟΥΣΡΑ ΑΧΜΕΤ
    v ΑΧΜΕΤ ΓΑΡΙΠΟΓΛΟΥ
    v ΧΑΡΟΥΝ ΚΑΛΕΝΤΖΗ ΣΑΛΗ
    v ΟΖΑΝ ΑΧΜΕΤΟΓΛΟΥ ( Δημοσιογράφος , Αντιπρόεδρος ΚΙΕΦ)
    v ΑΙΦΕΡ ΣΕΡΤΑΝΤΙΜ
    v ΓΙΑΣΙΝ ΤΟΥΝΤΖΕΡ
    v ΝΑΖΜΗ ΑΡΗΦ
    v ΧΑΣΑΝ ΔΑΡΜΟΝ
    v ΚΟΥΡΟΥ ΧΑΛΗΛ
    v ΑΛΠΕΡ ΜΟΥΣΤΑΦΑ
    v ΜΕΧΜΕΤ ΦΕΡΧΑΤΟΓΛΟΥ
    v ΙΡΦΑΝ ΧΟΥΣΕΙΝ
    v ΙΜΠΡΑΧΗΜ ΚΟΤΣΑΝΤΖΗ
    v ΧΟΥΣΕΙΝ ΑΛΗ
    v ΦΕΙΜΕ ΣΕΛΗΜ ΑΛΙ
    v ΕΛΙΦ ΜΟΥΣΤΑΦΑ
    v ΤΖΕΒΑΤ ΟΥΣΤΟΥΝ
    v ΤΕΦΙΚ ΓΙΟΥΣΟΥΦ
    v ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΑΛΗ ΤΣΑΟΥΣ ΧΟΥΣΕΙΝ
    v ΔΕΛΙ ΑΜΕΤ ΕΝΕΣ
    v ΧΟΥΣΕΙΝ ΚΙΟΥΤΣΟΥΚ
    v ΜΟΣΤΑΦΑ ΕΛΙΦ
    v ΑΙΣΕΛ ΜΟΥΣΤΑΦΑ
    v ΜΕΣΟΥΤ Χ.
    v ΟΖΤΖΑΝ ΑΛΙΟΣΜΑΝ
    v ΧΑΣΑΝ ΓΙΟΥΣΟΥΦ
    v ΡΕΙΧΑΝ ΣΑΛΙΧ
    v ΑΛΕΒ ΧΑΣΑΝ
    v ΧΟΥΛΙΑ ΧΑΤΙΠ ΙΣΜΑΗΛ
    v ΣΕΜΙΧ ΙΣΜΑΗΛ
    v ΜΕΤΙΝ ΑΙΣΕ
    v ΙΣΜΑΗΛ ΓΙΑΙΛΙ
    v ΤΖΕΙΛΑΝ ΚΟΤΖΑ
    v ΑΜΠΤΟΥΛΑΧ ΣΕΡΗΦ
    v ΜΟΥΡΒΕΤ ΔΕΛΗ ΙΜΠΡΑΧΗΜ
    v ΜΟΥΡΑΤ ΑΧΜΕΤ
    v ΑΛΠΑΣΛΑΝ ΑΛΠΝΟΓΑΝ
    v ΖΕΧΡΑ ΜΠΕΡΑΤ
    v ΣΕΜΠΑΧΑΤΤΙΝ ΠΕΧΛΗΒΑΝ
    v ΣΕΜΠΙΛΕ ΜΟΥΣΤΑΦΑ
    v ΡΑΧΗΜ ΠΕΧΛΙΒΑΝ
    v ΟΚΑΝ ΧΑΛΗΛ
    v ΝΕΡΙΜΑΝ ΝΙΖΑΜ
    v ΝΤΙΛΕΚ ΧΑΣΑΝ
    v ΝΙΧΑΛ ΜΟΥΣΤΑΦΑ
    v ΒΕΙΣΕΛ ΜΟΛΛΑ ΙΜΠΡΑΜ
    v ΜΟΥΝΕΒΕΡ ΧΑΤΖΙΛ
    v ΙΣΜΑΗΛ ΚΙΟΥΤΣΟΥΚ
    v ΡΑΜΑΖΑΝ ΓΙΛΜΑΖ
    v ΣΕΒΓΚΙΧΑΝ ΜΑΧΜΟΥΤ
    v ΦΕΙΖΑ ΧΙΛΑΛ
    v ΓΙΟΥΝΟΥΣ ΝΤΙΛΜΠΕΡ
    v ΣΑΖΙΕ ΜΕΧΜΕΤ
    v ΧΑΛΗΤ ΚΑΣΑΙΚΑ
    v ΧΑΤΖΗ ΑΖΙΖ
    v ΜΠΟΥΡΧΑΝ ΜΟΥΣΤΑΦΑ
    v ΣΙΒΕ ΚΟΤΣΕΡ
    v ΕΜΡΕ Κ. ΧΙΟΥΜΕΤ
    v ΙΜΠΡΑΧΗΜ ΚΑΖΑΛ
    v ΑΜΑΝΓΚΟΥΛ ΑΜΠΛΑΤ
    v ΣΕΛΑΧΑΤΤΙΝ ΕΡΕΝΟΓΛΟΥ
    v ΜΕΧΜΕΤ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖ
    v ΧΑΙΡΕΤΤΙΝ ΧΑΛΙΛΙΜΠΡΑΧΗΜ
    v ΦΑΤΗΧ ΤΕΛΑΤΟΓΛΟΥ
    v ΣΑΜΗ ΚΙΟΣΕΜ
    v ΕΡΚΑΝ ΑΖΙΖΟΓΛΟΥ
    v ΚΑΔΗΡ ΣΑΡΑΤΣ
    v ΡΑΗΦ ΜΠΟΖΑΤΖΗ
    v ΣΑΛΗΧ ΚΑΙΓΙΣΙΖ
    v ΜΠΙΡΟΛ ΧΑΣΑΝΟΓΛΟΥ
    v ΚΙΑΜΗΛ ΤΖΑΝ
    v ΕΡΑΙ ΜΠΟΝΤΟΥΡ
    v ΣΕΡΔΑΡ ΟΖΓΙΟΥΡΤ
    v ΑΙΣΟΥΝ ΜΟΥΣΤΑΦΑ
    v ΑΧΜΕΤ ΧΑΤΙΠ
    v ΝΙΧΑΤ ΚΑΖΑΝΤΖΗ
    v ΝΤΙΛΕΚ ΕΡΖΙΝΤΖΑΝΛΙ
    v ΝΕΤΖΛΑ ΔΕΒ
    v ΜΟΥΖΝΤΑΤ ΑΧΜΕΤ
    v ΑΝΤΝΑΝ ΠΕΛΒΑΝΛΑΡ
    v ΑΙΣΕ ΧΑΛΗΛ
    v ΙΡΦΑΝ ΜΕΜΕΤΑΛΙ ΟΣΜΑΝ
    v ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΑΚΟΥΣΗΣ
    v ΧΟΥΣΕΙΝ ΣΑΛΗ
    v ΑΛΙ ΜΠΑΙΚΑΝ
    v ΑΧΜΕΤ ΦΑΙΚΟΓΛΟΥ ( πρώην βουλευτής Ξάνθης )
    v ΝΑΖΑΝ ΣΕΝ
    v ΧΟΥΛΙΑ ΑΧΜΕΤ
    v ΡΙΝΤΒΑΝ ΑΧΜΕΤΣΙΚ
    v ΠΕΛΙΝ ΜΟΥΜΙΝ
    v ΜΕΧΜΕΤ ΣΑΡ
    v ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΓΚΙΟΚΣΑΛ
    v ΧΑΤΙΤΖΕ ΓΚΙΟΚ
    v ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΧΑΣΑΝ
    v ΕΜΡΕ ΜΟΛΛΑ
    v ΡΙΝΤΒΑΝ ΦΕΙΖ
    v ΓΙΟΥΣΟΥΦ ΜΠΑΙΣΑΝ
    v ΝΤΟΥΡΟΥ ΜΑΛΓΙΑΛΙ
    v ΓΚΙΟΥΛΑΙ ΣΟΝΜΕΖ
    v ΑΧΜΕΤ ΕΜΙΝΟΓΛΟΥ
    v ΤΖΕΛΑΛΕΤΤΙΝ ΙΜΠΡΑΧΗΜ
    v ΑΛΙ ΧΟΥΣΕΙΝ
    v ΙΜΠΡΑΧΗΜ ΜΟΥΣΤΑΦΑ
    v ΓΙΟΥΚΣΕΛ ΜΠΑΣΜΑΤΖΗ
    v ΙΡΦΑΝ ΜΠΑΙΡΑΜ ΧΑΣΗΜ
    v ΑΛΙ ΓΙΟΥΝΑΝΙ
    v ΜΕΧΜΕΤ ΧΑΣΑΝ
    v ΤΑΝΕΡ ΚΑΒΑΣ
    v ΡΑΗΦ ΧΙΟΥΜΕΤ
    v ΓΙΟΥΝΔΟΥΖ ΟΤΖΑΚ
    v ΓΚΙΟΥΛΣΑΧ ΧΑΝΣΙΖ
    v ΜΠΕΛΓΚΙΝ ΟΖΝΟΓΑΝ
    v ΑΙΣΕ ΚΑΛΕΜΤΑΣ
    v ΧΑΝΙΦΕ ΜΟΥΣΤΑΦΑ
    v ΓΙΟΥΣΟΥΦ ΦΙΡΙΝΤΖΙ
    v ΧΟΥΛΙΑ ΜΠΟΖΚΟΥΡΤ
    v ΤΖΕΝΓΚΙΖ ΜΠΑΡΚΜΑΝ
    v ΧΟΥΣΕΙΝ ΓΙΟΛΟΥΤΣ
    v ΑΜΠΛΙΚΙΜ ΣΕΛΤΣΟΥΚ
    v ΣΑΔΡΗ ΜΟΥΤΛΟΥ
    v ΣΕΛΑΜΙ ΣΙΜΣΕΚ
    v ΜΟΥΧΑΜΜΕΤ ΤΣΑΚΙΡΑΛ
    v ΣΑΛΙΧ ΓΙΑΖΙΤΖΙ
    v ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΝΤΟΥΡΑΝ
    v ΝΕΒΖΑΤ ΤΣΑΛΙΣΚΑΝ
    v ΣΙΜΠΕΛ ΚΕΛΕΜΠΕΚ
    v ΡΕΤΖΕΠ ΓΙΑΒΑΣ
    v ΜΠΟΥΡΑΚ ΠΑΡΛΑΚΜΠΙΛΕΚ
    v ΝΙΧΑΤ ΝΤΟΥΡΑΚ
    v ΟΡΧΑΝ ΜΠΕΚΤΑΣ
    v ΧΑΛΗΛ ΤΣΙΤΣΕΚ
    v ΝΟΥΡΣΕΛ ΜΕΜΕΤ
    v ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΜΕΧΜΕΤΟΓΛΟΥ
    v ΧΟΥΣΕΙΝ ΓΕΝΙΤΣΕΡΙ
    v ΕΜΙΝΕ ΣΑΡΙΣΟΙ
    v ΦΕΡΟΥΖ ΝΤΙΚΙΛΙ
    v ΓΙΑΚΟΥΠ ΦΑΔΗΡ
    v ΜΕΛΙΚΕ ΚΑΧΡΑΜΑΝ
    v ΦΑΧΡΕΤΙΝ ΡΕΙΣ
    v ΤΖΟΥΝΕΙΤ ΜΑΛΚΟΤΣ
    v ΜΑΧΜΟΥΤ ΚΑΙΝΑΚ
    v ΑΝΤΝΑΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖ
    v ΕΜΡΕ ΣΕΛΗΜ ΜΕΜΕΤ
    v ΜΕΧΜΕΤ ΡΙΖΓΚΙΤΣ
    v ΕΜΡΑΧ ΚΕΧΑΓΙΑ
    v ΑΠΤΟΥΛΑ ΑΙΝΤΙΝ
    v ΣΕΝΤΑ ΔΟΚΕΝ
    v ΙΜΠΡΑΧΗΜ ΟΥΖΟΥΝ
    v ΝΤΙΛΕΚ ΤΟΠΑΛΧΑΣΑΝ
    v ΟΥΓΟΥΡ ΑΛΙ ΜΠΑΛΙΟΓΛΟΥ
    v ΜΕΧΜΕΤ ΦΕΛΕΚ
    v ΜΕΧΜΕΤ ΕΜΙΝ ΚΙΡΤΖΑ
    v ΧΙΜΕΤ ΤΟΥΡΓΟΥΤ
    v ΑΧΜΕΤ ΟΖΝΤΕΜΙΡ
    v ΓΙΛΜΑΖ ΙΜΠΑΡΧΗΜΟΓΛΟΥ
    v ΜΕΣΟΥΤ ΜΟΥΣΤΑΦΑ
    v ΜΠΟΥΛΕΝΤ ΜΠΑΙΡΑΜΟΓΛΟΥ
    v ΜΠΕΡΚΑΝ ΝΑΡΙΝ
    v ΟΡΧΑΝ ΑΛΗ
    v ΓΙΛΜΑΖ ΑΓΙΑΣ
    v ΜΑΡΤΙΝ ΑΧΜΕΤ ΣΙΤΑΚ
    v ΒΕΙΖ ΙΣΜΑΗΛ
    v ΤΑΝΖΟΥ ΛΙΣΕ
    v ΑΛΙ ΚΑΡΑ
    v ΜΠΟΡΑ ΑΛΠΑΝ
    v ΧΑΛΗΛ ΠΑΡΣ
    v ΤΟΥΡΓΚΑΙ ΚΑΔΗΡΟΓΛΟΥ
    v ΜΠΙΛΓΚΙΝ ΧΑΛΗΛ
    v ΡΑΝΑ ΣΙΜΣΕΚ
    v ΑΙΤΖΑΝ ΜΟΛΛΑ ΜΟΥΣΤΦΑ
    v ΧΑΣΑΝ ΑΚΓΚΙΟΥΝ
    v ΣΕΜΠΑ ΜΠΑ.
    v ΣΙΤΖΑΚ ΕΜΙΝ ΕΚΡΕΜ
    v ΑΛΗ ΑΛΗΡΕΜΖΙΟΓΛΟΥ
    v ΚΟΤΖΑ ΧΑΣΑΝ ΑΣΛΑΝ
    v ΣΑΔΙΚ ΑΧΜΕΤ ΚΙΛΙΤΣ
    v ΙΣΜΑΗΛ ΚΟΡΚΜΑΖ
    v ΜΕΡΤ ΣΟΥΚΡΗ ΟΓΛΟΥ
    v ΙΡΦΑΝ ΑΠΤΟΥΛΑ
    v ΦΕΔΗ ΓΚΟΥΤΣΛΟΥ
    v ΝΤΟΥΡΜΟΥΣ ΑΡΔΑ
    v ΧΑΚΚΙ ΓΙΟΥΤΖΕΛ
    v ΜΕΧΜΕΤ ΝΤΙΚΕΝΕΛ
    v ΝΤΙΛΑΡΑ ΝΤΙΚΕΝΕΛ
    v ΧΙΚΜΕΤ ΓΙΛΔΙΖ
    v ΦΕΡΙΣΤΕ ΚΑΤΡΑΝΤΖΗ
    v ΤΑΙΦΟΥΝ ΣΟΥΛΕΙΜΑΝ
    v ΜΟΥΖΕΙΕΝ ΟΖΓΚΙΟΥΒΕΝ
    v ΕΡΔΑΛ ΕΜΙΝ
    v ΓΙΟΥΣΟΥΦ ΜΠΟΥΡΟΥΤΖΟΥ
    v ΦΑΧΡΕΤΙΝ ΣΑΒΑΣ ΚΟΝΑΡ
    v ΜΠΕΣΙΜ Ι. ΜΠΑΣΑ
    v ΠΕΡΙΧΑΝ ΜΕΧΜΕΤΟΓΛΟΥ
    v ΟΖΓΚΙΟΥΡ ΦΕΡΧΑΤ
    v ΑΠΤΟΥΡΑΧΗΜ ΑΚΜΠΑΣΑΚ
    v ΚΕΧΑΓΙΑ ΜΕΧΜΕΤ ΚΕΝΑΝ
    v ΑΙΦΕΡ ΜΟΥΣΤΑΦΑΟΓΛΟΥ
    v ΜΕΤΕ ΝΤΟΥΡΓΚΟΥ
    v ΙΧΣΑΝ ΓΚΕΖΕΝ
    v ΧΑΣΑΝ ΟΖΚΑΝ
    v ΣΕΦΙΚ ΚΟΡΑΛΤΑΝ
    v ΧΟΥΣΕΙΝ ΑΙΓΚΙΟΥΝ
    v ΧΑΛΟΥΚ ΟΝΟΛ
    v ΜΟΥΖΑΦΦΕΡ ΚΙΟΣΕ
    v ΚΕΜΑΛ ΜΕΝΤΕΣΕ
    v ΤΟΥΛΑΙ ΕΣΑΤ
    v ΜΕΤΙΝ ΙΣΜΑΗΛΠΑΣΑ
    v ΧΙΛΜΗ ΧΙΛΛ
    v ΤΑΝΕΡ ΜΟΥΣΤΑΦΑ
    v ΕΡΤΖΑΝ ΓΚΙΟΚ
    v ΟΥΦΟΥΚ ΚΙΟΣΣΕ
    v ΣΕΦΚΕΤ ΚΙΡΚΟΙΛΟΥ
    v ΡΕΤΖΕΠΟΓΛΟΥ ΤΖΕΝΓΚΙΖ
    v ΑΛΗ ΟΖΟΤΖΑΚ
    v ΖΕΛΙΧΑ ΟΖΤΟΥΡΚ
    v ΕΜΡΑΧ ΚΟΤΖΑΟΜΕΡ
    v ΧΟΥΣΕΙΝ ΜΕΜΕΤ
    v ΜΟΥΜΙΝ ΓΙΛΜΑΖ
    v ΑΜΠΤΟΥΛ ΜΠΑΙΡΑΚΤΑΡ
    v ΕΜΡΕ ΜΟΛΛΑ
    v ΕΛΙΦ ΟΖΤΟΥΡΚ
    v ΡΑΗΦ ΜΟΥΡΑΤ
    v ΑΛΗ ΑΡΗΦΟΓΛΟΥ
    v ΑΧΜΕΤ ΔΕΛΗ ΧΑΣΑΝ
    v ΑΚΗΦ ΜΠΙΝΜΠΑΣΗ
    v ΦΑΙΖΕ ΣΙΤΖΑΚ ΕΜΙΝ
    v ΜΕΧΜΕΤ ΚΑΡΑ ΧΟΤΖΑ
    v ΣΑΜΕΤ ΓΙΛΜΑΖ
    v ΙΡΦΑΝ ΚΟΥΡΟΥ
    v ΜΕΛΙΚΕ ΧΑΛΗΛΟΓΛΟΥ
    v ΣΕΡΚΑΝ ΚΕΤΣΕΛΗ
    v ΑΛΗ ΟΣΜΑΝ
    v ΣΕΦΚΕΤ ΓΙΟΥΣΟΥΦ
    v ΧΟΥΣΕΙΝ ΚΑΡΑ
    v ΡΟΥΚΙΕ ΚΑΜΠΑ ΑΛΗ
    v ΑΧΜΕΤ ΚΟΤΣ
    v ΧΑΜΙΤ ΓΚΙΡΟΓΛΟΥ
    v ΧΟΥΣΑΜΕΤΙΝ ΧΟΥΡΣΙΤ
    v ΣΕΡΕΦ ΒΑΤΑΝΣΕΒΕΡ
    v ΣΕΡΧΑΤ ΧΑΣΑΝ
    v ΣΙΝΑΝ ΓΚΙΟΥΒΕΝΔΙΚΛΙ
    v ΧΑΣΑΝ ΠΡΕΣΣ
    v ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΓΙΑΚΑ
    v ΦΕΙΜΕ ΚΟΥΡΑΚ
    v ΝΟΥΡΣΕΛ ΙΣΜΑΗΛ
    v ΑΧΜΕΤ ΚΟΝΟΥΚΜΑΝ
    v ΑΛΗ ΟΥΤΣΑΡ
    v ΠΙΝΑΡ ΑΛΗ ΝΤΑΗ
    v ΟΖΛΕΜ ΒΕΙΖ
    v ΡΕΤΖΕΠ ΠΑΤΣΑΜΑΝ
    v ΡΙΝΤΒΑΝ ΔΕΛΗΧΑΣΑΝ
    v ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΣ
    v ΡΑΜΑΔΑΝ ΧΟΥΣΕΪΝ
    ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
    (και με επιφύλαξη κάθε άλλου νόμιμου δικαιώματος μας)
    Ζητάμε και παρακαλούμε να μας ενημερώσετε εγγράφως για την πορεία της κατασκευής ενός μειονοτικού σχολείου στην περιοχή του Χάρμανλικ αλλά και ποια είναι ακριβώς η δική σας θέση πάνω στο θέμα αυτό.
    Ζητάμε να αναλάβετε την πρωτοβουλία ώστε να κατασκευαστεί ένα μεγάλο και σύγχρονο μειονοτικό σχολείο με χώρους εκπαίδευσης και άθλησης για το οποίο υπάρχει διαθέσιμος χώρος στην Κομοτηνή (στην περιοχή Χαρμανλίκ).
    Ζητάμε να μας ενημερώσετε αν έχετε την ανάγκη ή χρειάζεστε τη στήριξη άλλων πολιτικών, κοινωνικών και οικονομικών φορέων για την υλοποίηση του αιτήματος μας.

    Οι αιτούντες :
    Σιτζακ Εμιν Κιαμηλ του Μεμετ
    Ντικιλή Μουσταφά Ισμαήλ του Ιμπραήμ
    http://www.okulistiyoruz.com

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 2 :: Το βλέπουν Αρνητικά 5
  6. Αξιότιμη κυρία Υπουργέ,

    Θα ήθελα να σας επισημάνω την αδικία του αποκλεισμού των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από τη διαδικασία αξιολόγησης – επιλογής (υπο)διευθυντών στα σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς) που προκύπτει από το νόμο 4186/2013 (άρθρο 27, παράγραφος 1).

    Πολλοί εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έχουν πολυετή διδακτική εμπειρία στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, έχουν εξοικειωθεί με τις εκπαιδευτικές και διοικητικές ανάγκες, έχουν παρακολουθήσει αντίστοιχες σεμιναριακές επιμορφώσεις, διαθέτουν αυξημένα τυπικά προσόντα (μεταπτυχιακό, διδακτορικό τίτλο). Επομένως, έχουν την ικανότητα να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στα σχολεία αυτά από τη θέση του Διευθυντή.

    Ο αποκλεισμός από τη διαδικασία επιλογής (υπο)διευθυντών (σύμφωνα με το νόμο 4186/2013) αποτελεί άνιση και άδικη μεταχείριση, από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας, των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σε σχέση με των αντίστοιχων της Δευτεροβάθμιας μέσα στο ίδιο σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας.

    Εν όψει της αξιολόγησης σχολικών μονάδων, ένα Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας επωφελείται από μεγαλύτερο παρά από μικρότερο ανταγωνισμό μεταξύ υποψηφίων (υπο)διευθυντών.

    Με βάση τα παραπάνω, αν κι εσείς συμφωνείτε με αυτά, σας παρακαλώ να προβείτε στην αποκατάσταση της αδικίας που προκαλεί η διατύπωση του νόμου 4186/2013 (άρθρο 27, παράγραφος 1) και να συμπεριληφθούν οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στη διαδικασία αξιολόγησης-επιλογής (υπο)διευθυντών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας.

    Χρυσοβαλάντης Μπαρτζώκας
    Εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 10 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  7. Αξιότιμη Κυρία Υπουργέ,

    ΘΕΜΑ: Μεταβατική διάταξη αναστολής ισχύος άρθ.57 Ν.4186/13 ειδικώς για αριστούχους πτυχιούχους εισελθόντων πανελληνίων εξετάσεων τα έτη 2010-2014. Με το άρθρο 15 του Ν.3404/2005 προβλεπόταν η ποσοστική (με σειρά προτεραιότητας) επιλογή υποψηφίων πτυχιούχων ΑΕΙ σε άλλα πανεπιστημιακά ιδρύματα με κριτήριο τον τελικό βαθμό πτυχίου ή με εξεταστική διαδικασία.

    Ήδη όμως αιφνιδίως με το άρθ.57 του Ν.4186/13 καταργήθηκε από της ισχύος του 2013 η προβλεπόμενη εισαγωγή πτυχιούχων και καθιερώνεται (και για τους παλιούς πτυχιούχους) αποκλειστικά η διαδικασία των εξετάσεων χωρίς πρόβλεψη κατοχύρωσης του δικαιώματος των ήδη εισελθόντων στα ΑΕΙ με πανελλήνιες εξετάσεις και εξερχομένων αριστούχων φοιτητών (απόφοιτοι ετών 2013-2015), διάταξη που έπρεπε να ισχύσει για τους εισερχομένους από το 2013 και μετά. Δηλαδή δεν υπήρξε μεταβατική περίοδος για τους απόφοιτους των σχολών που εισήχθησαν με τον νόμο του 2005 και πέρασαν όλα τα φοιτητικά τους έτη με βάση αυτή την νομοθεσία .

    Η ρύθμιση αυτή αντιστρατεύεται ευθέως στις αρχές της ΔΙΚΑΙΗΣ παιδείας που έβγαιναν και «πάλευαν», όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις, καθώς την ίδια στιγμή περνούσαν νομοσχέδια που προωθούσαν την ανταγωνιστικότητα και την βαθμοθηρία. Όντας ο γιος μου μέλος λοιπόν του εκπαιδευτικού αυτού συστήματος απόφοιτος Νοσηλευτικής ΑΕΙ Σπάρτης, αναγκάστηκε για τη περίπτωση στην οποία αναφερόμαστε να λειτουργήσει έτσι, καθώς είχε στο μυαλό του ότι η εισαγωγή θα γινόταν με βαθμό πτυχίου. Φτάνει στο σημείο που προσαρμόζει όλη του την ζωή για να βγάλει βαθμό πτυχίου 9.84 (βαθμός που βγήκε μέσα σε 4 έτη από την κρίση όλων των καθηγητών του προπτυχιακού) και με την προσδοκία να εισαχθεί στην Ιατρική με αυτόν το βαθμό και όχι με τις κατατακτήριες εξετάσεις μιας-δυο ώρες…

    Πάνω σε εκείνη την στιγμή αλλάζει ο κ. Αρβανιτόπουλος την διάταξη μέσα σε μία νύχτα και καταργεί την εισαγωγή με βαθμό πτυχίου.

    Δηλαδή υπάρχουν παιδιά τα οποία εισήχθησαν με τις διατάξεις του 2005 και αποφοίτησαν τελικά με διαφορετικές διατάξεις (του 2013), οι οποίες δεν λαμβάνουν απολύτως καμία μέριμνα για τους αποφοιτούντες 2013-2015 ενόσω στο ίδιο νομοσχέδιο ΑΘΗΝΑ προστατεύονται οι μαθητές της β’ και γ’ λυκείου με τη μεταβατική περίοδο που υπήρξε και ίσχυσε ο νόμος για τους μαθητές που ήρθαν από την α’ λυκείου.Έτσι, ψηφίστηκε το νομοσχέδιο χωρίς να ληφθεί καμιά μέριμνα για τους ήδη φοιτούντες αριστούχους.

    Θα ήταν λοιπόν προσοδοφόρο για το μέλλον κάποιων παιδιών που αγωνίστηκαν για να αριστεύσουν με το σκοπό να περάσουν άνευ εξετάσεων σε άλλη σχολή της επιλογής τους, να γίνει αποκατάσταση της εσκεμμένης αλλαγής της διάταξης που πραγματοποίησε ο κ. Αρβανιτόπουλος και να επανέλθει η παλιά διάταξη για τα έτη τα οποία μπήκαν με εκείνην. Ευελπιστώ πως θα κατατεθεί σχετική τροπολογία αποκαθιστώντας έτσι την αδικία.

    Υ.Γ.: Συνημμένα υποβάλω την υπ’αριθμ. 9736/16-04-13 επερώτηση κυρίου Νικήτα Κακλαμάνη προς τον πρ. υπουργό Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο.

    http://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/c0d5184d-7550-4265-8e0b-078e1bc7375a/8039875.pdf

    Με εκτίμηση ,

    Νικολαΐδης Γεώργιος

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 8 :: Το βλέπουν Αρνητικά 3
  8. Αξιότιμη κ. Αναγωνστοπούλου. Θα ήθελα να ρωτήσω εάν μπορεί το υπουργείο παιδείας να μην υπολογίζει την δικαιοσύνη και τις αποφάσεις των δικαστηρίων και αναφέρομαι στην υπ’ αριθμ. 115/2012 Απόφαση του Διοικητικού Εφετείου των Χανίων για το μάθημα των Θρησκευτικών;

    Σύμφωνα με αυτή την απόφαση “Δεν νοείται απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών για μαθητή Χριστιανό Ορθόδοξο για «λόγους θρησκευτικής συνείδησης», αφού η ανάπτυξη αυτής είναι συνταγματική επιταγή δεσμευτική τόσο για την Πολιτεία όσο και για τον αποδέκτη αυτής μαθητή Χριστιανό Ορθόδοξο που συμπράττει στην υλοποίησή της… (σ. 26)”.
    Επίσης εάν μπορεί να παραβιάζει το σύνταγμα και συγκεκριμένα τον άρθρο 16 του Συντάγματος που θέτει ως σκοπό της παιδείας «την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης των Ελλήνων», και τον ισχύοντα Εκπαιδευτικό Νόμο 1566/1985 άρθρο 1, που αναφέρει ως σκοπό της Εκπαίδευσης «να διακατέχονται οι μαθητές από πίστη προς στα γνήσια στοιχεία της ορθόδοξης χριστιανικής παράδοσης»;
    Τέλος μήπως σχεδιάζετε λόγω του ότι υπάρχουν μαθητές που προέρχονται απο άλλες χώρες να καταστήσετε και το μάθημα της ελληνικής ιστορίας προαιρετικό; Φυσικά όχι μόνο για αυτούς αλλά και όλους όσους θέλουν γιατί και το να δηλώσεις εθνικότητα εμπίπτει στην προστασία των προσωπικών δεδομένων;
    Νεκτάριος Κάνιας Ρόδος

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 26 :: Το βλέπουν Αρνητικά 10
  9. Αξιότιμη κ.Αναγνωστοπούλου, αν και το ερώτημα που θα ήθελα να θέσω έχει έντονα τοπικό χαρακτήρα, ωστόσο θεωρώ ότι βαραίνει η γνώμη σας ως ειδικού πάνω στο ζήτημα της ονομασίας της πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας και των διάφορων αξιώσεων που κατά καιρούς εμφανίζονται να έχουν οι γείτονές μας. Με ποιον τρόπο θεωρείτε πως η κυβέρνηση Σύριζα θα μπορούσε να στηρίξει τους κατοίκους των περιοχών της Βόρειας Ελλάδας στην προσπάθειά τους να διαφυλάξουν τα σύνορα αλλά και την εθνική και πολιτιστική τους ταυτότητα;
    Με εκτίμηση
    Σμαράγδα Σκορδή

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 130 :: Το βλέπουν Αρνητικά 40

Πρέπει να είσαι συνδεδεμένος για να στείλεις την ερώτησή σου




Top