Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube
Navigation Menu

Γαβρόγλου Κωνσταντίνος (Κώστας)

Κόμμα : ΣΥΡΙΖΑ
Κοινοβουλευτική Ομάδα : ΣΥΡΙΖΑ
Περιφέρεια : Επικρατείας

Επιτροπές (Τρέχουσα Περίοδος)

Βιογραφικό

Γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη. Σπούδασε Θεωρητική Φυσική   στο Πανεπιστήμιο του Lancaster. Επίσης έχει σπουδάσει  στο Cambridge University ενώ είναι διδάκτωρ  του Τμήματος Φυσικής του Βρετανικού Πανεπιστημίου Imperial College. Στο ΕΜΠ διορίστηκε ως dozent Privat στα Τμήματα Φυσικής, αρχικά στο Πανεπιστήμιο της Πάτρας και στη συνέχεια της  Αθήνας. Από το 1994 είναι Καθηγητής του Τμήματος Μεθοδολογίας, Ιστορίας και Θεωρίας της Επιστήμης (ΜΙΘΕ) του ΕΚΠΑ. Έχει διατελέσει επισκέπτης καθηγητής σε διάφορα πανεπιστήμια του εξωτερικού και υπεύθυνος  σε πολλά ερευνητικά προγράμματα Υπήρξε μεταξύ άλλων πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Ιστορικού Αρχείου του Πανεπιστημίου. Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Ιωάννη Λάτση Κοινωφελές Ίδρυμα και Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Κέντρου Έρευνας για τις ανθρωπιστικές επιστήμες με έδρα την Αθήνα.

Στις εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015 εξελέγη Βουλευτής Επικρατείας με το ΣΥ.ΡΙΖ.Α. και μεταξύ άλλων διετέλεσε Πρόεδρος της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, μέλος της επιτροπής Έρευνας και Τεχνολογίας και μέλος της αρμοδίας επιτροπής επεξεργασίας των διατλαντικών εμπορικών συμφωνιών. Το Νοέμβριο 2016 διορίστηκε Υπουργός Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων.

* Η ενότητα αυτή ενημερώνεται από το Βουλευτή

Μεταφέρεστε στα νέα του βουλευτή, παρακαλώ περιμένετε....

* Στην ενότητα αυτή ο Βουλευτής μπορεί να αναρτήσει το πόθεν έσχες του.
Η ενότητα θα εμπλουτίζεται μελλοντικά με πρόσθετα εργαλεία προώθησης της διαφάνειας.

Ο βουλευτής δεν έχει καταχωρήσει τα οικονομικά του στοιχεία στην πλατφόρμα.

    • Ερωτήσεις : 7
    • Απαντήσεις : 0
  1. Κύριε Γαβρόγλου,

    νομίζω η απ- αξίωση των αξίων, ειδικά στην εποχή που ζούμε και μάλιστα με προεδρικό διάταγμα είναι ό,τι χειρότερο μπορείτε να κάνετε!
    Είναι ντροπή ένα παιδί που προσπαθεί να μην επιβραβεύεται και μάλιστα με κάτι τόσο τιμητικό όσο το να κρατά την ελληνική σημαία.
    Δεν ξέρω σε τι θέση βάζετε την Ελλάδα και τους άριστους, αλλά σίγουρα όχι στην πρώτη με τα διατάγματα που ψηφίζεται.

    Αιδώς!

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 1 :: Το βλέπουν Αρνητικά 1
  2. Συγχαριτηρια για την ικανοτητα σας να επιχειρηματολογειτε και να δεχεστε ερωτηματα .Καλη επιτυχια στο εργο σας. Επειδη οι μικρες σιωπες,αμελειες εκπαιδευουν για μεγαλες με απροβλεπτες σοβαρες οικονομικες,πολιτικες συνεπειες θα ηθελα τη γνωμη σας για τα ακολουθα παραδειγματα επιμελημενης σιωπης
    πνευματικων ηγετων και μη τηρησης του Ν 2660/1999 αρθρο 4 που επιβαλει η υπηρεσια να απαντησει σε καθε αιτηση εντος χρονικου οριου και αν η αιτηση υποβληθει σε αναρμοδια υπηρεσια αυτη οφειλει εντος 5 ημερων να την διαβιβασει στη αρμοδια υπηρεσια και να γνωστοποιησει τουτο στον ενδιαφερομενο
    https://web.facebook.com/krek3/posts/10209743433560357?hc_location=ufi#

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 0 :: Το βλέπουν Αρνητικά 1
  3. κ. Υπουργέ,

    Θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω, το οποίο δυστυχώς δεν είναι πρωτόγνωρο. Και εξηγώ: έχω δύο παιδιά ένα στην β γυμνασίου και ένα στη β λυκείου. Πέρυσι στην α’ λυκείου υπήρχε ένα καθηγητής φυσικός ο οποίος έκανε μάθημα με ένα εντελώς δικό του τρόπο, αδύνατον να παρακολουθήσουν τα παιδιά, τα οποία οδηγήθηκαν όλα σε φροντιστήριο ανεξαρτήτως επιδόσεων. Καθηγητής γνωστός σε όλη την ευρύτερη περιοχή για την διδασκαλική του ανικανότητα. Και σημειώνω εδώ ότι το παιδί μου δεν χρειαζόταν φροντιστήριο σε κανένα μάθημα – αριστούχος μαθητής – . Κόστος 30 ευρώ την εβδομάδα… Ευτυχώς συνταξιοδοτήθηκε φέτος!
    Φέτος στη β γυμνασίου μαθηματικός με αντικειμενικό πρόβλημα ακοής, δεν ακούει δηλαδή. Αποτέλεσμα: ανεπαρκής να διατηρήσει την ησυχία μέσα στην τάξη, κάνει μάθημα που μόνο αυτός ακούει! Μίλησα στη δ/ντρια, του μίλησε εκείνη, του πρότεινε να πάρει ακουστικό, του έφερε τον σύμβουλο… δεν έγινε τίποτε. Απευθύνθηκα στη δευτεροβάθμια.. το ίδιο αποτέλεσμα δεν μπορεί κανείς να κάνει τίποτε.

    Εδώ να διευκρινίσω ότι δεν επιθυμώ ούτε την απόλυσή του, ούτε την μετακίνησή του σε άλλη τάξη ή σχολείο το οποίο και έκανα σαφές σε όποιον μίλησα. Το θέμα δεν είναι να πετάξω το πρόβλημα από την πλάτη μου.. Ο άνθρωπος αυτός αν δεν μπορεί να κάνει μάθημα ας κάνει διοικητική εργασία στο χώρο της εκπαίδευσης.
    Απ’ όλους πήρα την απάντηση ότι μόνο συστάσεις μπορούν να του κάνουν και επί λέξη εκπαιδευτικός μου είπε “εμείς φταίμε που δεν δεχόμαστε την αξιολόγηση”.

    Δεύτερο περιστατικό στο γυμνάσιο: καθηγήτρια φιλόλογος που διδάσκει το μάθημα της γλώσσας, αφ’ ενός κάνει ανεπαρκές μάθημα αφ’ ετέρου δεν διαβάζει τα διαγωνίσματα… τα παιδιά την έχουν καταλάβει και γράφουν ότι να’ ναι.. αντιγράφουν την ερώτηση δυο τρεις φορές στο διαγώνισμα. Τους βαθμολογεί στο περίπου, δηλαδή σε όσους μαθητές για τους οποίους έχει “καλή” γνώμη και ανάλογα με την έκταση του γραπτού βάζει από 16 – 20 και στους υπόλοιπους βάζει χαμηλότερη βαθμολογία…

    Σημειώνω ότι το γυμνάσιο αυτό θεωρείται ίσως και το καλύτερο από τα δημόσια της περιοχής. Έκανα μεταγραφή στο παιδί μου για να μπορέσει να πάει εκεί. Φτάνουν όμως δύο καθηγητές όμως για να χαντακώσουν μια τάξη.. ή και το σχολείο.

    Μπορώ να σας πω και για το γυμναστή ο οποίος κατά τη διάρκεια του μαθήματος είναι στο γραφείο και παίζει ηλεκτρονικά παιχνίδια.. τα παιδιά τον κοροϊδεύουν! αλλά ας μην ασχοληθούμε με τη γυμναστική..

    Αποτέλεσμα: 30 ευρώ την εβδομάδα για να καλύψω τα κενά της φιλολόγου και άλλα 30 για τα κενά από τον μαθηματικό και το σημαντικότερο 4 ώρες επιπλέον μάθημα την εβδομάδα κλεμμένο από τον ελεύθερο χρόνο μιας 13χρονης! για ένα παιδί που δεν θα το χρειαζόταν αν οι καθηγητές ήταν επαρκείς… δηλαδή 240 ευρώ και 16 ώρες μαθήματος το μήνα γιατί δύο καθηγητές δεν κάνουν τη δουλειά τους και γιατί όταν έχεις καλούς μαθητές με όνειρα δεν μπορείς να τους αφήσεις στην τύχη τους…

    Θα ήθελα να σημειώσω ότι το θέμα το παρακολουθώ πολύ στενά, έχουν βαρεθεί να με βλέπουν στο σχολείο. Έχω μιλήσει και στο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων. Κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτε. Κανείς δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι ένας καθηγητής θα κάνει σωστά τη δουλειά του!

    Η τελευταία μου απόπειρα ήταν να τηλεφωνήσω στο Υπουργείο Παιδείας στο αρμόδιο τμήμα.
    Η απάντηση που πήρα ήταν να κάνω επώνυμη καταγγελία, ονομάζοντας καθηγητή, σχολείο κλπ και να πάρει το δρόμο του… να πρωτοκολληθεί, να κοινοποιηθεί, να…να… και να γίνει ΕΔΕ τελικά αν θεωρηθεί ότι στοιχειοθετείται κάτι τέτοιο.
    Δεν φοβάμαι αν και θα στοχοποιηθεί το παιδί μου.

    Αρνούμαι να το κάνω όμως για τον ίδιο τον εκπαιδευτικό τον οποίο θα τον σύρουν σε μία ΕΔΕ χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα.

    Τέτοιες περιπτώσεις δεν θα έπρεπε να λύνονται άμεσα και αποτελεσματικά έτσι ώστε και η διδασκαλία να γίνεται σωστά και όσοι εκπαιδευτικοί δεν είναι κατάλληλοι να απασχολούνται σε διοικητικές εργασίες?

    Με εκτίμηση
    Χ.Β.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 6 :: Το βλέπουν Αρνητικά 3
  4. Δώστε πίσω τον χρόνο των παιδιών μας

    Εεεε, εσείς εκεί στο υπουργείο…
    Αφού τελειώσατε με τους εθνικούς διαλόγους σας, για ακούστε και μια μητέρα!
    Τι κάνετε στα παιδιά μας; Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει;
    Εγώ ήξερα ότι τα παιδιά τα στέλνουμε σχολείο για να αγαπήσουν τη μάθηση, τη γνώση. ‘ Ηξερα ότι στο σχολείο θα αποκτήσουν παιδεία.
    Είστε σίγουροι ότι αυτό κάνετε; Επιτρέψτε μου να αμφιβάλλω και να σας δικαιολογήσω το γιατί…
    Παίρνετε παιδάκια 6-12 ετών(μιλώντας για τον δημοτικό διότι αυτήν την εμπειρία διαθέτω επί του παρόντος), τα οποία τα “ξεζουμίζετε”.
    Γεμίζετε με πληροφορίες, μάλιστα πολλές φορές μη ελεγμένες τα κεφαλάκια τους.
    Τους παίρνετε τον χρόνο, που ως παιδιά δικαιούνται και τον μετατρέπετε σε απέχθεια για κάθε είδους γνώση ή μάθηση.
    Δημιουργείται μαριονέτες άβουλες, που θεωρούν υποχρέωσή τους, να παπαγαλίσουν ένα κείμενο και να το γράψουν όπως ακριβώς το θέλει ο δάσκαλος για να είναι εντάξει στην υποχρέωσή τους και όχι φυσικά για να μάθουν.
    Κάνετε παιδιά που πριν έρθουν στο σχολείο λάτρευαν τα βιβλία, να μην θέλουν να δουν βιβλίο.
    Τα φορτώνεται με πάμπολα άχρηστα εγχειρίδια, τα οποία ανάθεμα και αν κάποιος έχει δει τι γράφουν, πως το γράφουν και αν είναι αυτός τρόπος να διδαχθεί κάτι σε ένα παιδί.
    Είναι δε τόσα πολλά και βαριά, που υποχρεώνεται το παιδάκι να καμπουριάζει από το βάρος αυτό.
    Τους στερείται ότι καλύτερο υπάρχει στην ηλικία τους, την φρεσκάδα, την ζωντάνια , την φαντασία και την κριτική σκέψη. ‘Οχι δεν πρέπει να σκέπτονται, δεν εξυπηρετεί.
    Πριν καν προλάβουν να μάθουν την γλώσσα τους, μέσω αυτών των κάκιστων βιβλίων, που ούτε κανόνες διαθέτουν, ούτε λογοτεχνικά κείμενα, παρά μόνο είναι γεμάτα ασκήσεις και άχρηστες εικόνες παντού για να γεμίσουν… Ζητάτε να μάθουν αγγλικά, που έχοντας κάνει μόνο δυό κεφάλαια στην μια τάξη, πρέπει στην επόμενη να προχωρήσουν στο επόμενο άχρηστο βιβλίο το οποίο είναι φυσικά δυσκολότερο, μιας και θεωρείται δεδομένο, ότι έχουν όλα πάει φροντιστήριο.
    Φτάνουν στην Ε’ και αφού έχουν μάθει τέλεια ελληνικά και αγγλικά, πρέπει να μάθουν και γαλλικά.
    Να μιλήσω για τα μαθηματικά που είναι όλα… περίπου ή με εκτίμηση ή για τα βιβλία ιστορίας, όπου τα παιδιά δεν καλούνται να μάθουν ιστορία, αλλά παπαγαλία ημερομηνίες και ονόματα λες και η ιστορία είναι ευρετήριο.
    Να πω για την μουσική, για τα εικαστικά, για τα θρησκευτικά, για την περιβόητη μελέτη περιβάλλοντος….;
    Και αφού το παιδί γυρίσει στο σπίτι, εκεί πρέπει ο γονιός να διαβάσει και αυτός τα βιβλία, για να απαντήσει στις εργασίες που βάζετε, θεωρώντας δεδομένο ότι τα 8χρονα, πρέπει “γκουγκλάρουν και να ψάξουν να τις βρουν ή θεωρώντας ότι έχουν τόσο άπλετο χρόνο που μόνο μια εργασία θέλει 2-3 ώρες ψάξιμο(αν δεν ασχοληθεί ο γονιός).
    Ειλικρινά απορώ τι κάνετε εκεί στο υπουργείο…
    Για κατεβείτε λίγο από τις καρέκλες σας και δείτε τα βιβλία, ελέξγτε και αξιολογείστε τους δασκάλους που διορίζετε, ελάτε σε σχολεία και δείτε τι γίνετε…
    Σκεφτείτε ότι είναι παιδιά και εσείς διαμορφώνεται το μέλλον τους, το οποίο το κάνετε να δείχνει πιο ζοφερό από το παρελθόν ακόμα και αυτό των παππουδων τους.
    Γ.Η.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 4 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  5. Καλησπέρα σας κ Γαβρόγλου.

    Συγχαρητήρια για την νέα σας θέση. Σαν υπουργός Παιδείας και σαν Φυσικός, ποια είναι η σκέψη σας για τις ώρες διδασκαλίας του μαθήματος της Φυσικής; Θα επαναφέρετε την Αστρονομία στο πρόγραμμα σπουδών της Β’ Λυκείου;

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 9 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  6. Αξιότιμε κύριε Γαβρόγλου,

    Μετά τη δημοσιοποίηση μεγάλου μέρους των κειμένων της TTIP, οι χειρότεροί μας φόβοι τόσο για την TTIP όσο και για τη CETA δυστυχώς επιβεβαιώνονται.
    Οι δύο αυτές συμφωνίες απειλούν την υγεία, την τροφή μας, το περιβάλλον, τα κοινωνικά και εργασιακά μας δικαιώματα και τελικά την ίδια τη δημοκρατία μας. Την ίδια στιγμή, η κοινωνία των πολιτών έχει αποκλειστεί ουσιαστικά από τις διαπραγματεύσεις ενώ ακόμα και οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι των πολιτών έχουν εξαιρετικά περιορισμένη πρόσβαση στην ενημέρωση γύρω από αυτές.
    Σε μία χώρα όπως η Ελλάδα, που έχει ήδη πληγεί σημαντικά από την εφαρμογή των μνημονίων, δεν υπάρχει το περιθώριο να υποστηρίξουμε συμφωνίες που θα βαθύνουν ακόμα περισσότερο την οικονομική κρίση και θα πλήξουν το εργατικό δυναμικό.
    Για το λόγο αυτό, σας καλούμε να δηλώσετε δημόσια και ρητά τη θέση σας απέναντι στα παρακάτω ζητήματα:
    • Για την TTIP να απαιτήσετε τον τερματισμό των διαπραγματεύσεων, απόλυτη διαφάνεια και δημοσιοποίηση όλων των σχετικών εγγράφων, καθώς και την έναρξη ενός δημόσιου και ανοιχτού διαλόγου για τη βελτίωση του εμπορίου.
    • Για τη CETA να απαιτήσετε τον χαρακτηρισμό της ως μικτή συμφωνία ώστε να συμμετέχουν στην ψήφισή της και τα εθνικά κοινοβούλια και όχι μόνο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Επιπλέον, να δηλώσετε την αντίθεσή σας στην προσωρινή ενεργοποίηση της συμφωνίας, πριν τη ψήφισή της από τα εθνικά κοινοβούλια.
    • Να δηλώσετε δημόσια και ξεκάθαρα τη στάση σας ενάντια σε αυτές τις δύο συμφωνίες στο σύνολό τους.

    Με εκτίμηση,
    Greenpeace Greece

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 13 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  7. Ποια είναι η γνώμη σας για την κατάργηση του μαθήματος των Θρησκευτικών; Πιστεύετε ότι πρέπει να καταργηθεί ή να αντικατασταθεί με ένα μάθημα θρησκειολογίας που θα ενημερώνει τα παιδιά μας σφαιρικά περί θρησκειών και όχι με επίκεντρο τον ορθόδοξο Χριστιανισμό ;

    Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 22 :: Το βλέπουν Αρνητικά 19

Πρέπει να είσαι συνδεδεμένος για να στείλεις την ερώτησή σου




Top