Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube
Navigation Menu

Καρασαρλίδου Ευφροσύνη (Φρόσω)

Κόμμα : ΣΥΡΙΖΑ
Κοινοβουλευτική Ομάδα : ΣΥΡΙΖΑ
Περιφέρεια : Ημαθίας

Βιογραφικό

Γεννήθηκε το 1962 στο Γιαννακοχώρι Νάουσας.

Από το 1982 ζει και εργάζεται στη Νάουσα. Από το 1983 έως το 2008 εργάστηκε ως νοσηλεύτρια στο Γενικό Νομαρχιακό Νοσοκομείο Νάουσας. Από το 2008 που παραιτήθηκε, άνοιξε δική της επιχείρηση με επεξεργασία και παραγωγή αντικειμένων από γυαλί. Είναι παντρεμένη με τον Πάνο Παρχαρίδη και έχει μια κόρη, τη Βάσια.

Από το 1977 δραστηριοποιήθηκε πολιτικά ξεκινώντας από το ΚΚΕ και από το 1989 στην Ανανεωτική Αριστερά. Σήμερα είναι μέλος ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ Ημαθίας. Ήταν υποψήφια Δημοτική σύμβουλος με τα αυτοδιοικητικά σχήματα που στήριζε ο ΣΥΡΙΖΑ το 2010 (Ο Δήμος στα χέρια σου) και το 2014 (Κοινωνία Πολιτών).

Ήταν υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τα αυτοδιοικητικά σχήματα που στήριζε ο ΣΥΡΙΖΑ το 2010 & το 2014 και συμμετείχε  σε Κινήσεις Πολιτών και εθελοντικές ομάδες δράσης. Εκλέχθηκε για πρώτη φορά βουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ τον Ιανουάριο του 2015 και επανεκλέχθηκε τον Σεπτέμβριο του 2015.

* Η ενότητα αυτή ενημερώνεται από το Βουλευτή

Μεταφέρεστε στα νέα του βουλευτή, παρακαλώ περιμένετε....

* Στην ενότητα αυτή ο Βουλευτής μπορεί να αναρτήσει το πόθεν έσχες του.
Η ενότητα θα εμπλουτίζεται μελλοντικά με πρόσθετα εργαλεία προώθησης της διαφάνειας.

Μεταφέρεστε στα οικονομικά στοιχεία του βουλευτή, παρακαλώ περιμένετε....

    • Ερωτήσεις : 4
    • Απαντήσεις : 4
  1. Θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με την οδηγική ασφάλεια και συμεριφορά των που παρατηρείται στους ελληνικούς δρόμους. Σε ετήσια βάση θρηνούμε εκατοντάδες θύματα. Το ελληνικό κράτος πέραν των άλλων επιβαρύνεται φορολογικά και ασφαλιστικά. Έχετε προβεί σε ενέργειες ελέγχου του Υπουργείου Μεταφορών; Πόσα είναι τα έσοδα από τα πρόστιμα που επιβάλλονται; Συμφωνείτε πως χρειάζονται άμεσα μέτρα που θα οδηγήσουν στην εξάλειψη του φαινομένου και στην αύξηση εσόδων;

    Ευχαριστώ.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 1 :: Το βλέπουν Αρνητικά 1
    • Αγαπητέ/Αγαπητή,

      Καταρχήν σας ευχαριστώ για το ερώτημα σας. Θίγετε ένα πολύ σοβαρό ζήτημα και θέλω να σας ενημερώσω ότι πρόσφατα μαζί με άλλους βουλευτές καταθέσαμε ερώτηση προς τα συναρμόδια υπουργεία σε σχέση με το ζήτημα της οδικής ασφάλειας στους ελληνικούς δρόμους.

      Στο κείμενο της ερώτησής μας επισημαίνουμε ότι απαιτούνται άμεσα μέτρα που να αφορούν την οδική υποδομή και το οδικό περιβάλλον, μέτρα ελέγχου αλλά και μέτρα επιμόρφωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών απέναντι στο πρόβλημα, ούτως ώστε να μεταβληθούν οι κοινωνικές στάσεις απέναντι στην παραβατική και στην αμελή-επικίνδυνη οδήγηση.

      Στο πλαίσιο αυτό ρωτάμε τους συναρμόδιους υπουργούς, μεταξύ άλλων, εάν προτίθενται να λάβουν μέτρα επιμόρφωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών απέναντι στο πρόβλημα, όπως αυτά που περιγράφηκαν παραπάνω, ούτως ώστε να μεταβληθούν οι κοινωνικές στάσεις απέναντι στην παραβατική και στην αμελή-επικίνδυνη οδήγηση.

      Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης :

      ΕΡΩΤΗΣΗ
      Προς τους κ.κ. Υπουργούς:
      – Υποδομών και Μεταφορών
      – Εσωτερικών
      – Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

      ΘΕΜΑ: Μέτρα για την οδική ασφάλεια στους ελληνικούς δρόμους

      Το πρόσφατο τραγικό περιστατικό στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που είχε, έφερε για ακόμη μια φορά στη δημοσιότητα το ζήτημα της οδικής ασφάλειας στους ελληνικούς δρόμους. Δυστυχώς, όμως, το εν λόγω θανατηφόρο τροχαίο συμβάν, αποτελεί έναν ακόμα κρίκο μιας πολύ μεγάλης αλυσίδας εγκληματικών τροχαίων που συμβαίνουν κάθε χρόνο στις εθνικές και επαρχιακές οδούς της χώρας και που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο και το σοβαρό τραυματισμό μεγάλου αριθμού συμπολιτών μας.

      Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας, τα τροχαία συμβάντα στη χώρα μας ήταν 12.872 το έτος 2015 – ελαφρώς μειωμένα σε σχέση με τα 13.206 τροχαία συμβάντα το 2014 – όμως ο αριθμός των βαρύτατα τραυματισμένων στα ατυχήματα αυτά παραμένει ο ίδιος και τις δύο χρονιές (1068 βαριά τραυματίες κάθε χρονιά), ενώ πολύ μικρή είναι η μείωση του αριθμού των θυμάτων των θανατηφόρων τροχαίων συμβάντων (από 798 το 2014 σε 789 το 2015). Παρά το γεγονός ότι τα νούμερα αυτά είναι μειωμένα κατά 60% έως 75% περίπου, σε σχέση με τα αντίστοιχα του 2000 (789 θανόντες το έτος 2015 έναντι 2013 θανόντων το έτος 2000 και 1068 βαριά τραυματίες το έτος 2015 έναντι 4.213 το έτος 2000), ο φόρος αίματος που πληρώνεται στους ελληνικούς δρόμους εξακολουθεί να παραμένει εξαιρετικά υψηλός. Η παραβίαση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας, τα χρονίζοντα προβλήματα του οδικού δικτύου αλλά και η απουσία επαρκούς κοινωνικής εγρήγορσης και συνειδητοποίησης του προβλήματος της επικίνδυνης-επιθετικής οδηγικής συμπεριφοράς, αποτελούν τις βασικές αιτίες πρόκλησης τόσο μεγάλου αριθμού σοβαρών τροχαίων στη χώρα μας, με αποτέλεσμα η Ελλάδα να βρίσκεται σταθερά μεταξύ των χειρότερων θέσεων σε επίπεδο Ε.Ε., όσον αφορά στους νεκρούς στην άσφαλτο ανά εκατομμύριο κατοίκων. Μάλιστα, για κάποιες ηλικιακές κατηγορίες (15 -29 ετών) τα τροχαία, αποτελούν την πρώτη αιτία θανάτου πανελλαδικώς!

      Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος ελαχιστοποίησης των σοβαρότατων τροχαίων στους ελληνικούς δρόμους, είναι αναγκαίο να αναληφθούν περαιτέρω δράσεις εκ μέρους της Πολιτείας. Απαιτούνται μέτρα που να αφορούν την οδική υποδομή και το οδικό περιβάλλον (οδόστρωμα, σήμανση, σηματοδότηση, φωτισμός, παρόδια αντικείμενα κ.λπ.), μέτρα ελέγχου (επιτήρηση οδών και οχημάτων, αστυνόμευση, πρόληψη, συντήρηση, κ.λπ.) αλλά και μέτρα επιμόρφωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών απέναντι στο πρόβλημα, ούτως ώστε να μεταβληθούν οι κοινωνικές στάσεις απέναντι στην παραβατική και στην αμελή-επικίνδυνη οδήγηση (εισαγωγή του μαθήματος οδικής ασφάλειας στο σχολικό πρόγραμμα, επιβράβευση των συνετών οδηγών που δεν υποπίπτουν σε παραβάσεις, π.χ. με μείωση των τελών κυκλοφορίας, υποχρέωση παρακολούθησης σεμιναρίων των σοβαρών παραβατών των διατάξεων του οδικού κώδικα, ποινές σε παραβάτες που να αντιστοιχούν σε κοινωνικές υπηρεσίες π.χ. σε νοσοκομεία που εφημερεύουν και δέχονται θύματα τροχαίων ή σε προγράμματα εξυπηρέτησης ανθρώπων που έχουν υποστεί σωματικές βλάβες από τροχαία, κ.λπ.).

      Επειδή η δυνατότητα ασφαλούς μετακίνησης, αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα του πολίτη,
      Επειδή οι απώλειες σε ανθρώπινες ζωές και οι σωματικές βλάβες εξαιτίας των τροχαίων εξακολουθούν να αποτελούν σοβαρότατο πρόβλημα για την ελληνική κοινωνία, παρά την αριθμητική βελτίωση της κατάστασης την τελευταία δεκαπενταετία,
      Επειδή τα περιθώρια δράσης της Πολιτείας στο συγκεκριμένο πρόβλημα είναι μεγάλα και είναι δυνατόν να υπάρξουν διάφορες σχετικές νομοθετικές πρωτοβουλίες,
      Επειδή τα πολύ σοβαρά τροχαία δεν είναι δυνατόν να εξαλειφθούν εντελώς, όμως είναι δυνατόν να περιοριστούν στο ελάχιστο,

      Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:

      1. Προτίθενται να προβούν στην αύξηση των μέτρων ελέγχου και συντήρησης του οδικού δικτύου της χώρας ώστε να περιοριστούν οι κίνδυνοι των τροχαίων;
      2. Προτίθενται να λάβουν μέτρα επιμόρφωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών απέναντι στο πρόβλημα, όπως αυτά που περιγράφηκαν παραπάνω, ούτως ώστε να μεταβληθούν οι κοινωνικές στάσεις απέναντι στην παραβατική και στην αμελή-επικίνδυνη οδήγηση;
      3. Προτίθενται να εισάγουν την υποχρεωτική διδασκαλία της Κυκλοφοριακής Αγωγής στο πλαίσιο του μαθήματος της Αγωγής Υγείας;
      4. Προτίθενται, εν γένει, να προβούν σε κατάρτιση βραχυπρόθεσμων και μακροπρόθεσμων προγραμμάτων και σε ενιαίο επιτελικό συντονισμό όλων των συναρμόδιων Υπηρεσιών, ούτως ώστε να υπάρξουν περαιτέρω αποτελέσματα στην προσπάθεια για την ελαχιστοποίηση των τροχαίων στη χώρα μας;
      5. Προτίθενται να συγκροτήσουν Ενιαίο Επιτελικό Κέντρο σε ανώτατο δυνατό κυβερνητικό και υπηρεσιακό επίπεδο, με στόχο το διαρκή έλεγχο εφαρμογής και βελτίωσης των πενταετών Σχεδίων για την Οδική Ασφάλεια ;

      Οι ερωτώντες βουλευτές
      Καββαδία Αννέτα
      Αναγνωστοπούλου Σία
      Βράντζα Παναγιώτα
      Γεννιά Γεωργία
      Γεωργοπούλου – Σαλτάρη Έφη
      Γιαννακίδης Στάθης
      Δρίτσας Θεόδωρος
      Δριτσέλη Παναγιώτα
      Ζεϊμπέκ Χουσεΐν
      Θεωνάς Γιάννης
      Θηβαίος Νίκος
      Ιγγλέζη Κατερίνα
      Καΐσας Γιώργος
      Καραγιαννίδης Χρήστος
      Καρασαρλίδου Φρόσω
      Καστόρης Αστέριος
      Κατσαβριά Σιωροπούλου Χρυσούλα
      Καφαντάρη Χαρά
      Κοζομπόλη – Αμανατίδη Παναγιώτα
      Κουράκης Αναστάσιος
      Κυρίτσης Γιώργος
      Μανιός Νίκος
      Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος
      Μιχελογιαννάκης Ιωάννης
      Μπαλαούρας Γεράσιμος
      Μπαλλής Συμεών
      Μπαλτάς Αριστείδης
      Ντζιμάνης Γιώργος
      Παπαδόπουλος Χριστόφορος
      Παρασκευόπουλος Νικόλαος
      Παυλίδης Κωνσταντίνος
      Ρίζος Δημήτρης
      Ριζούλης Ανδρέας
      Σεβαστάκης Δημήτρης
      Σκούφα Ελισσάβετ – Μπέττυ
      Σπαρτινός Κωνσταντίνος
      Σταματάκη Ελένη
      Συρίγος Αντώνης
      Τριανταφύλλου Μαρία
      Φίλης Νίκος
      Χριστοδουλοπούλου Τασία
      Ψυχογιός Γιώργος

      VN:F [1.9.22_1171]
      Το βλέπουν θετικά 2 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  2. Αξιότιμη κυρία,

    Μετά τη δημοσιοποίηση μεγάλου μέρους των κειμένων της TTIP, οι χειρότεροί μας φόβοι τόσο για την TTIP όσο και για τη CETA δυστυχώς επιβεβαιώνονται.
    Οι δύο αυτές συμφωνίες απειλούν την υγεία, την τροφή μας, το περιβάλλον, τα κοινωνικά και εργασιακά μας δικαιώματα και τελικά την ίδια τη δημοκρατία μας. Την ίδια στιγμή, η κοινωνία των πολιτών έχει αποκλειστεί ουσιαστικά από τις διαπραγματεύσεις ενώ ακόμα και οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι των πολιτών έχουν εξαιρετικά περιορισμένη πρόσβαση στην ενημέρωση γύρω από αυτές.
    Σε μία χώρα όπως η Ελλάδα, που έχει ήδη πληγεί σημαντικά από την εφαρμογή των μνημονίων, δεν υπάρχει το περιθώριο να υποστηρίξουμε συμφωνίες που θα βαθύνουν ακόμα περισσότερο την οικονομική κρίση και θα πλήξουν το εργατικό δυναμικό.

    Για το λόγο αυτό, σας καλούμε να δηλώσετε δημόσια και ρητά τη θέση σας απέναντι στα παρακάτω ζητήματα:
    • Για την TTIP να απαιτήσετε τον τερματισμό των διαπραγματεύσεων, απόλυτη διαφάνεια και δημοσιοποίηση όλων των σχετικών εγγράφων, καθώς και την έναρξη ενός δημόσιου και ανοιχτού διαλόγου για τη βελτίωση του εμπορίου.
    • Για τη CETA να απαιτήσετε τον χαρακτηρισμό της ως μικτή συμφωνία ώστε να συμμετέχουν στην ψήφισή της και τα εθνικά κοινοβούλια και όχι μόνο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Επιπλέον, να δηλώσετε την αντίθεσή σας στην προσωρινή ενεργοποίηση της συμφωνίας, πριν τη ψήφισή της από τα εθνικά κοινοβούλια.
    • Να δηλώσετε δημόσια και ξεκάθαρα τη στάση σας ενάντια σε αυτές τις δύο συμφωνίες στο σύνολό τους.

    Με εκτίμηση,

    Greenpeace Greece

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 2 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
    • Διάβασα προσεκτικά την επιστολή που μου στείλατε από μέρους του ελληνικού γραφείου της Greenpeace, ζητώντας μου να σας γνωστοποιήσω την στάση μου σχετικά με την υπό διαπραγμάτευση εμπορική συμφωνία TTIP, μεταξύ ΕΕ και Η.Π.Α. Σας ευχαριστώ και σας δημοσιοποιώ την θέση μου.

      Φαίνεται ότι υπάρχουν ακόμα πολλά εμπόδια για να επιτευχθεί η συμφωνία. Αυτό είναι καλό. Και είναι καλό διότι όπως προκύπτει από την διαρροή υπάρχουν ορισμένα σημεία που είναι επικίνδυνα για όλους τους πολίτες της Ευρώπης:

      1. Η συμφωνία συζητείται μυστικά, δίχως λογοδοσία και διαφάνεια. Σε μια τόσο σημαντική συμφωνία ο κόσμος πρέπει να ενημερωθεί, να γνωρίσει το περιεχόμενο των συζητήσεων. Έχει γίνει πια συνήθειο, να βασιζόμαστε για την ενημέρωσή μας αποκλειστικά σε whistleblowers και αναπάντεχες διαρροές. Πρόκειται για μια μυστικοπάθεια που βλάπτει την αξιοπιστία των πολιτικών θεσμών και τη λειτουργία της δημοκρατίας.

      2. Συζητείται η κατάργηση της αρχής προφύλαξης που έχει υιοθετήσει η ΕΕ για να προστατεύει τους καταναλωτές από επιβλαβή προϊόντα. Η αρχή της προφύλαξης αρνείται εκ των προτέρων την διοχέτευση ενός αγαθού στην αγορά αν αυτό δεν πληροί ορισμένα κριτήρια. Συζητείται λοιπόν η αντικατάσταση της με μια αρχή που θα επιτρέπει σε ύποπτα προϊόντα να διοχετεύονται στην αγορά, και να αποσύρονται μονάχα εκ των υστέρων, αφού αποδειχθούν επιζήμια για τον καταναλωτή.

      3. Οι αυστηροί ευρωπαϊκοί κανόνες εμπορίου και ελέγχου, απειλούνται με υποβάθμιση. Επί παραδείγματι, είναι χαρακτηριστικό πως η Ευρώπη απαγορεύει την διεξαγωγή πειραμάτων σε ζώα για μια σειρά προϊόντων. Η Αμερική όχι. Και καθώς η συμφωνία ωθεί τις δυο χώρες σε μια εναρμόνιση των κανόνων, φαίνεται πως είναι πιθανότερο οι Η.Π.Α να τραβήξουν την ΕΕ προς τη δική τους μεριά, αντί για το αντίθετο.

      4. Το ανησυχητικό της συμφωνίας, δεν βρίσκεται μονάχα σε όσα προβλέπει, αλλά και σε όσα επιλέγει να μην προβλέψει. Δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη προστασίας για τα προϊόντα ΕΠΟΠ και καμία πρόβλεψη προστασίας των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων και των αγροτών – που στην χώρα μας αποτελούν τους δυο κυριότερους οικονομικούς πυλώνες – όπως και της υγείας και του περιβάλλοντος των Ευρωπαίων πολιτών.

      5. Το πιο επικίνδυνο αλλά και χαρακτηριστικό όλων, κατ’ εμέ είναι το ISDS (Investment State Dispute Settlement). Πρόκειται για μια πρόταση, σύμφωνα με την οποία αν κάποιο κράτος έχει πρόβλημα ή διαφωνία με κάποια εταιρεία, τη λύση θα αναλαμβάνει να δώσει ένα ανεξάρτητο διαιτητικό δικαστήριο.Oι ξένες εταιρίες θα μπορούν να μηνύσουν μια χώρα αν αντιληφθούν πως απειλείται η επένδυση τους, από περιβαλλοντικούς όρους που την εμποδίζουν, από τον κατώτατο μισθό, από μέτρα για την προστασία των καταναλωτών, από τους όρους για την χρήση γης και άλλα. Οι ξένες εταιρίες (και όχι οι εγχώριες) θα μπορούν να παρακάμψουν το εθνικό σύστημα δικαιοσύνης και να προσφύγουν κατά της χώρας στο “ανεξάρτητο διαιτητικό όργανο” και να αξιώσουν αποζημιώσεις. Κάτι τέτοιο θα υποβάθμιζε μια από τις σημαντικότερες δημοκρατικές εξουσίες μας: τη δικαστική. Θα ήταν μια ακόμα ήττα της Ευρωπαϊκής δημοκρατίας μπροστά στην πίεση των αγορών. Ήδη το δημοκρατικό πολίτευμα πλήττεται καθώς κυβερνήσεις και κράτη εκβιάζονται, ώστε να ακολουθήσουν τις επιταγές των απρόσωπων αγορών και της “αδιαμφισβήτητης” λογικής τους. Ήδη η δυσπιστία του κόσμου προς τους δημοκρατικούς θεσμούς είναι βαθιά. Κάτι τέτοιο θα την υποβάθμιζε ακόμα περισσότερο.

      Λαμβάνοντας λοιπόν όλα αυτά υπόψιν, συντάσσομαι με το αίτημά σας για μια πιο διαφανή διαδικασία, που θα εμπλέκει τους πολίτες, θα γνωστοποιεί τα συμπεράσματα και τις προόδους των ομιλιών και θα συμπεριλαμβάνει στις συζητήσεις τον συγκροτημένο λόγο των πολιτών. Είναι ξεκάθαρο πως κάθε ένα από τα προαναφερθέντα σημεία είναι αδιαπραγμάτευτα. Αν η Ε.Ε σταματήσει να ενδιαφέρεται για την διαφανή λειτουργία της δημοκρατίας, την ακεραιότητα του ατόμου, την υγεία, το περιβάλλον, τα ανθρώπινα δικαιώματα, εν ονόματι της κερδοφορίας, τότε θα έβλαπτε ανεπανόρθωτα την ίδια την ουσία της Ευρωπαϊκής ιδέας.

      Με εκτίμηση,
      Φρόσω Καρασαρλίδου, βουλευτής Συ.Ριζ.Α Ημαθίας

      VN:F [1.9.22_1171]
      Το βλέπουν θετικά 5 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  3. Κυρία Καρασαρλίδου,

    Είμαι νέος αγρότης και δεν μπορώ να βρω νόμιμο τρόπο να πουλήσω τα ροδάκινα απευθείας στον καταναλωτή, Ούτε η περιφέρεια ούτε ο δήμος μου δίνει άδεια, ο μόνος δρόμος είναι η λαική αγορά. Ποια είναι η θέση σας?

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 3 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
    • Αγαπητέ κύριε Ευσέβιε,

      Καταρχήν σας ευχαριστώ για το ερώτημα σας. Πιστεύω ότι το ζήτημα που θίγετε είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Καθυστέρησα να σας απαντήσω γιατί ήθελα να έχω μια τεκμηριωμένη απάντηση σχετικά με τις αλλαγές που προτίθεται να φέρει το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης όσον αφορά τους μικροπαραγωγούς. Σύμφωνα με ρύθμιση που θα περιέχει το νομοσχέδιο για τους αγροτικούς συνεταιρισμούς (το οποίο θα έρθει προς ψήφιση στη Βουλή το επόμενο διάστημα), οι μικροπαραγωγοί θα μπορούν, ως αυτοδιαχειριζόμενοι φορείς, να διαθέτουν τα προϊόντα τους σε αγορές παραγωγών άμεσα στους καταναλωτές.
      Με αυτόν τον τρόπο παρακάμπτονται οι μεσαζόντες και, ταυτόχρονα, σας δίνετε η δυνατότητα προσωπικής επαφής με τους καταναλωτές σας.

      Ελπίζω να σας καλύπτει η απάντηση μου. Είμαι στη διάθεση σας για οποιαδήποτε ερώτηση σας.

      Με εκτίμηση,
      Φρόσω Καρασαρλίδου
      Βουλευτής Ημαθίας του ΣΥΡΙΖΑ

      VN:F [1.9.22_1171]
      Το βλέπουν θετικά 16 :: Το βλέπουν Αρνητικά 1
  4. Κυρία Καρασαρλίδου,

    Θα ήθελα να γνωρίζω τις θέσεις σας σχετικά με το προσφυγικό ζήτημα και ποιες πρέπει να είναι οι θέσεις της χώρας μας πάνω στο συγκεκριμένο θέμα ;
    Θεωρείτε ότι η στάση μας πάνω σ΄ αυτό το ζήτημα θα μπορούσε να επηρεάσει θετικά την πορεία μας στις διαπραγματεύσεις με τους εταίρους;

    Ευχαριστώ.
    Χριστίνα

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 3 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
    • Η γνώμη μου είναι ότι το προσφυγικό δεν είναι, απλώς, ένα Ελληνικό ή νότιο-Ευρωπαϊκό ζήτημα. Πρόκειται για μια παγκόσμια κρίση που μπορεί να κλονίσει τα ίδια τα θεμέλια της Ευρώπης. Γι αυτό χρειάζεται να κυριαρχήσει η λογικής της αλληλεγγύης, του ανθρωπισμού και της προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η Ευρώπη δεν πρέπει να κάνει ότι μπορεί και ότι οφείλει για να πείσει την Άγκυρα να τηρήσει τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει. Την ίδια στιγμή όμως πρέπει να βρει το θάρρος για να ξεκινήσει την διαδικασία μετεγκατάστασης όχι μόνο από τα ελληνικά νησιά αλλά και από τα Τουρκικά παράλια.

      Όσον αφορά το δεύτερο ερώτημά σας, σας ενημερώνω ότι το θέμα της δημοσιονομικής χαλάρωσης εξαιτίας της προσφυγικής κρίσης έχει τεθεί στο ανώτατο επίπεδο από Ευρωπαίους αξιωματούχους. Πιστεύω ότι μια τέτοια προοπτική είναι αναγκαία όχι μόνο για την Ελλάδα που είναι σε Πρόγραμμα αλλά για όλες τις χώρες που βρίσκονται στο επίκεντρο της προσφυγικής κρίσης.

      Σας ευχαριστώ

      VN:F [1.9.22_1171]
      Το βλέπουν θετικά 16 :: Το βλέπουν Αρνητικά 5

Πρέπει να είσαι συνδεδεμένος για να στείλεις την ερώτησή σου




Top