Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On Youtube
Navigation Menu

Κεφαλογιάννης Ιωάννης

Κόμμα : Ν.Δ.
Κοινοβουλευτική Ομάδα : Ν.Δ.
Κοινοβουλευτική ιδιότητα : Γραμματέας
Περιφέρεια : Ρεθύμνης

Βιογραφικό

Προσωπικά Στοιχεία

Τόπος και Ημερομηνία γέννησης:
Ρέθυμνο Κρήτης – 18 Ιουνίου 1982.
Οικογενειακή Κατάσταση:
‘Αγαμος.
Επάγγελμα:
Δικηγόρος.
Σπουδές:
Σπούδασε Νομικά στη Νομική Αθηνών και συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στην Πολιτική και τις Διεθνείς Σχέσεις στο Πανεπιστήμιο Columbia της Νέας Υόρκης. Υπήρξε υπότροφος του ιδρύματος John Nichoplas, υποτροφία που απονέμεται στον Έλληνα με τις καλύτερες επιδόσεις στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια.
Αφού ολοκλήρωσε τον πρώτο κύκλο των μεταπτυχιακών σπουδών, συνέχισε στο Πανεπιστήμιο του Harvard στο τμήμα Νομικών Σπουδών με ειδίκευση στην τεχνική της διαπραγμάτευσης για δικηγόρους.
Ξένες γλώσσες:
Αγγλική, Γερμανική.

Κοινοβουλευτικές Δραστηριότητες

Εκλέχθηκε για πρώτη φορά βουλευτής με τη ΝΔ το 2012 και επανεκλέχθηκε τον Ιανουάριο και τον Σεπτέμβριο του 2015.

Πολιτικές / Κοινωνικές Δραστηριότητες

Κατά τη διάρκεια των φοιτητικών χρόνων, στη Νομική Αθηνών, ασχολήθηκε με το φοιτητικό συνδικαλισμό, όντας εκλεγμένο μέλος του Σ.Φ. Νομικής και Υπεύθυνος Πολιτικού Σχεδιασμού της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Νομικής επί τρία συναπτά έτη. Στο τελευταίο συνέδριο της ΟΝΝΕΔ εξελέγη μέλος της Κ.Ε. Παράλληλα, έχει συνεισφέρει εθελοντικά στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, μέσα από τις Γραμματείες Πολιτικού Σχεδιασμού και Διεθνών Σχέσεων, ενώ πρόσφατα ανέλαβε τη θέση του υπεύθυνου Τοπικής Αυτοδιοίκησης Κρήτης της Νέας Δημοκρατίας. Επιπρόσθετα, είναι μέλος του Δ.Σ της Παγκρητίου Ενώσεως. Υπήρξε μέλος του Δ.Σ. της Ελληνικής Κοινότητας του Πανεπιστημίου Columbia της Νέας Υόρκης (CUHA). Είναι μέλος της Unicef από το 1994, ενώ ήταν εθελοντής στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 2004 για το άθλημα της υδατοσφαίρισης, στο οποίο διακρίθηκε ως μη επαγγελματίας αθλητής από το 1986 έως το 2009.

* Η ενότητα αυτή ενημερώνεται από το Βουλευτή

Ο βουλευτής δεν έχει καταχωρήσει νέα στην πλατφόρμα.

Ο βουλευτής δεν έχει περιεχόμενο
δράσεων στον χάρτη
* Στην ενότητα αυτή ο Βουλευτής μπορεί να αναρτήσει το πόθεν έσχες του.
Η ενότητα θα εμπλουτίζεται μελλοντικά με πρόσθετα εργαλεία προώθησης της διαφάνειας.

Μεταφέρεστε στα οικονομικά στοιχεία του βουλευτή, παρακαλώ περιμένετε....

    • Ερωτήσεις : 5
    • Απαντήσεις : 3
  1. Κύριε Κεφαλλογιάννη,

    Θα ήθελα να σας ρωτήσω ποιά η θέση σας για την δικαστική πρακτική των πρωτοδικείων της χώρας να θεωρούν ότι τα παιδιά ανήκουν στην γυναίκα.
    Ο Νόμος δεν λέει κάτι τέτοιο αλλά γίνεται κακή εφαρμογή της νομοθεσίας από τους πρωτοδίκες, δεν θα έπρεπε να υπήρχε διόρθωση σε αυτό?

    Οπως επίσης επιδικάζονται διατροφές οι οποίες δεν λαμβάνουν υπόψιν το πως θα ζήσει ο πατέρας για να μπορέσει να παρέχει διατροφή σε μία χώρα με 40% ανεργία και μισθούς 400-500 ευρω.

    Η χαμηλότερη διατροφή που επιδικάζεται σε άνεργο ειναι της τάξης των 250 ευρώ, τα γνωρίζετε αν έχετε μπεί σε δικαστική αιθουσα. (κάνω κάπου λάθος??)

    Στην Γαλλία και αλλες χώρες σαφώς πιο ανεπτυγμένες οικονομικά τις διατροφές δεν τις επιδικάζουν αυθαίρετα οι πρωτοδίκες αλλά υπολογίζονται απο το υπουργείο δικαιοσύνης.

    Στην Γαλλία πατέρας με δύο παιδιά και εισόδημα 1000 ευρω πληρώνει 112 ευρώ ,στην Ελλάδα απο 300 και πάνω (μέσο όρο).

    Γιατί το όλο νομοθετικό πλαίσιο αναγκάζει τον πατέρα να αποδεχτεί μετα την διάσπαση ότι και δεν θα βλέπει τα παιδιά του (χιλιάδες καταγγελιες για παραβίαση επικοινωνίας μόνο το 2016) και αν δεν έχει να πληρώσει τις μεγάλες διατροφές κινδυνευει με φυλακιση, και το οτι πρέπει να αποφεύγει να ζητήσει την επιμέλεια των παιδιών του γιατί με αυτό “εκνευρίζει” την δικαστή.

    Τα ανωτέρω ειναι ανακριβή στο οτιδήποτε κατα την κρίση σας?

    Επίσης ποιά η θέση της ΝΔ για το πρόσφατο κρούσμα βουλευτή που κατηγορείται για παραβίαση της εργατικής νομοθεσίας , δεν θα έπρεπε να παραιτηθεί απο το κόμμα?

    Ποια θέση σας ?
    Ευχαριστώ.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 6 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  2. Αξιότιμε κύριε Κεφαλογιάννη,

    Μετά τη δημοσιοποίηση μεγάλου μέρους των κειμένων της TTIP, οι χειρότεροί μας φόβοι τόσο για την TTIP όσο και για τη CETA δυστυχώς επιβεβαιώνονται.
    Οι δύο αυτές συμφωνίες απειλούν την υγεία, την τροφή μας, το περιβάλλον, τα κοινωνικά και εργασιακά μας δικαιώματα και τελικά την ίδια τη δημοκρατία μας. Την ίδια στιγμή, η κοινωνία των πολιτών έχει αποκλειστεί ουσιαστικά από τις διαπραγματεύσεις ενώ ακόμα και οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι των πολιτών έχουν εξαιρετικά περιορισμένη πρόσβαση στην ενημέρωση γύρω από αυτές.
    Σε μία χώρα όπως η Ελλάδα, που έχει ήδη πληγεί σημαντικά από την εφαρμογή των μνημονίων, δεν υπάρχει το περιθώριο να υποστηρίξουμε συμφωνίες που θα βαθύνουν ακόμα περισσότερο την οικονομική κρίση και θα πλήξουν το εργατικό δυναμικό.
    Για το λόγο αυτό, σας καλούμε να δηλώσετε δημόσια και ρητά τη θέση σας απέναντι στα παρακάτω ζητήματα:
    • Για την TTIP να απαιτήσετε τον τερματισμό των διαπραγματεύσεων, απόλυτη διαφάνεια και δημοσιοποίηση όλων των σχετικών εγγράφων, καθώς και την έναρξη ενός δημόσιου και ανοιχτού διαλόγου για τη βελτίωση του εμπορίου.
    • Για τη CETA να απαιτήσετε τον χαρακτηρισμό της ως μικτή συμφωνία ώστε να συμμετέχουν στην ψήφισή της και τα εθνικά κοινοβούλια και όχι μόνο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Επιπλέον, να δηλώσετε την αντίθεσή σας στην προσωρινή ενεργοποίηση της συμφωνίας, πριν τη ψήφισή της από τα εθνικά κοινοβούλια.
    • Να δηλώσετε δημόσια και ξεκάθαρα τη στάση σας ενάντια σε αυτές τις δύο συμφωνίες στο σύνολό τους.

    Με εκτίμηση,
    Greenpeace Greece

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 3 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
    • Προς: Greenpeace Greece
      Σας ευχαριστώ πολύ για την ερώτηση και τις επισημάνσεις σας. Οι διεθνείς εμπορικές συμφωνίες είναι ένα εξαιρετικά σύνθετο ζήτημα που δεν είναι εύκολο να απαντηθεί σε λίγες γραμμές. Θα προσπαθήσω να είμαι όσο πιο περιεκτικός γίνεται στην απάντηση μου.
      1.Η αναγκαιότητα της σύναψης διεθνών εμπορικών συμφωνιών δεν είναι καινούργια. Το ελεύθερο εμπόριο έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό εργαλείο ανάπτυξης όταν στηρίζεται στον υγιή ανταγωνισμό και τους δίκαιους κανόνες. Ωστόσο, η ραγδαία διεθνοποίηση της οικονομίας τα τελευταία χρόνια επέφερε, μεταξύ άλλων, και την υιοθέτηση αθέμιτων εμπορικών πρακτικών. Είναι προφανές ότι στο μέτρο που η κανονιστική ενοποίηση των διεθνών αγορών προχωρήσει χωρίς της Ε.Ε., με την υιοθέτηση όλο και χαμηλότερων περιβαλλοντικών και εργασιακών προτύπων, πολύ σύντομα η Ευρώπη θα αντιμετωπίσει σοβαρό πρόβλημα ανταγωνιστικότητας – πρόβλημα που αφορά πρωτίστως στις ευρωπαϊκές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Η εξέλιξη αυτή θα επηρεάσει με τη σειρά της τους κοινοτικούς στόχους για αύξηση της βιομηχανικής παραγωγής, τη δημιουργία θέσεων εργασίας και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.
      Κατά τη γνώμη μου μια αποχή της Ε.Ε. από το τραπέζι των διαπραγματεύσεων αφήνει χώρο για μελλοντικές συμφωνίες μεταξύ τρίτων δυνάμεων που είναι σε θέση να επιβάλλουν σε διεθνές επίπεδο, χαμηλότερα πρότυπα από αυτά που επικρατούν στον ευρωπαϊκό χώρο. Τελικά, ο κίνδυνος για την ποιότητα ζωής των πολιτών, δεν προέρχεται από την επίτευξη μιας συμφωνίας στη βάση υψηλών προτύπων αλλά από μια ενδεχόμενη αποτυχία που θα καταστήσει την Ε.Ε. ουραγό των εξελίξεων στο διεθνές εμπόριο. Επομένως, επί της αρχής η Ε.Ε. πρέπει να επιδιώκει διεθνείς εμπορικές συμφωνίες.
      2.Σημαντικό τμήμα της κοινωνίας των πολιτών, της Αυτοδιοίκησης αλλά και των πολιτικών δυνάμεων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο έχουν ήδη εκφράσει τη ρητή αντίθεση τους στην προοπτική μιας επιτυχούς ολοκλήρωσης της διαπραγμάτευσης τόσο της CETA όσο και της TTIP Οφείλω ωστόσο να σημειώσω οτι η αντίθεση αυτή διατυπώνεται συχνά με έντονα ιδεολογικά χαρακτηριστικά που εκτρέπουν τη συζήτηση σε μια αντιπαράθεση υπέρ ή κατά της παγκοσμιοποίησης, του ελευθέρου εμπορίου, ακόμη και της δημοκρατίας. Σε αρκετές περιπτώσεις ο δημόσιος διάλογος διεξάγεται με ανορθολογικό τρόπο στη βάση άλλων εμπορικών συμφωνιών εκτός Ε.Ε. ( όπου κυριαρχούν χαμηλότερα περιβαλλοντικά και εργασιακά πρότυπα, όπως προείπαμε) και χωρίς γνώση των πραγματικών δεδομένων, για πολλά από τα οποία άλλωστε υπάρχει σχετική άγνοια ακόμη και από τα μέλη των κυβερνήσεων των κρατών – μελών της Ε.Ε.
      Προσωπικά αποδίδω τεράστια σημασία στο ζήτημα της διαφάνειας ως προϋπόθεση κάθε διαπραγμάτευσης. Προς αυτή την κατεύθυνση συνιστώ
      i. Την υιοθέτηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή των συστάσεων του Ευρωπαίου Συνήγορου του Πολίτη αναφορικά με τους όρους και προϋποθέσεις πρόσβασης των πολιτών σε δημόσια έγγραφα.
      ii. Την στενή συνεργασία μεταξύ της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των κρατών μελών με σκοπό την καλύτερη επικοινωνία των στόχων και των πιθανών ωφελημάτων της συμφωνίας στους πολίτες
      iii. Την ενεργή εμπλοκή των εθνικών κοινοβουλίων στη διαδικασία πληροφόρησης των πολιτών και οργάνωσης του δημοσίου διαλόγου.
      iv. τον χαρακτηρισμό της TTIP ως «μικτής συμφωνίας» (mixed agreement) με επικύρωση της τόσο από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο όσο και από τα Κράτη Μέλη.

      3. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μια συμφωνία περιλαμβάνει εξ ορισμού ευκαιρίες, κινδύνους. Το καθήκον της ευρωπαϊκής πλευράς (αλλά και της ελληνικής Κυβέρνησης) είναι να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες και να ελαχιστοποιήσει τους κινδύνους. Για να μείνουμε στα δικά μας, στην περίπτωση της TTIP οι ευκαιρίες προκύπτουν από ένα πιθανό άνοιγμα της αμερικανικής αγοράς στην ελληνική ναυτιλία. Από την αύξηση της κινητικότητας των εργαζομένων υψηλής ειδίκευσης. Τη δημιουργία φιλικού επενδυτικού κλίματος για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Την διευκόλυνση ξένων επενδύσεων. Τη πρόσβαση στο σύστημα των αμερικανικών κρατικών προμηθειών. Πρόκειται για ευκαιρίες που δεν έχουμε την πολυτέλεια να αγνοήσουμε.
      Υπάρχουν και κίνδυνοι. Πολλοί από αυτούς έχουν επισημανθεί από την κοινωνία των πολιτών- της Greenpeace συμπεριλαμβανομένης. Γι αυτό και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή οφείλει να καταστήσει σαφές προς κάθε πλευρά α) τα πρότυπα που είναι θεμελιώδη και δεν μπορεί να εξευρεθεί κοινός τόπος και β) τα πεδία που μπορεί να υπάρξει κοινή προσέγγιση βασισμένη στην τήρηση υψηλών προτύπων και την ενισχυμένη εποπτεία της αγοράς. Είναι προφανές για εμένα ότι η συμφωνία δεν θα πρέπει να υπονομεύσει τα υψηλά ευρωπαϊκά πρότυπα στα ζητήματα της ασφάλειας των τροφίμων, της προστασίας των καταναλωτών, τα εργασιακά δικαιώματα, την καλή διαβίωση των ζώων και την προστασία του περιβάλλοντος.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Το βλέπουν θετικά 2 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  3. Καλησπέρα κύριε Κεφαλογιάννη,

    Μετά το eurogroup της 9ης Μαΐου και το μηχανισμό που θα επιβάλλεται αυτόματα όταν τα δημοσιονομικά δεδομένα παρεκκλίνουν των στόχων, αναρωτιέμαι πως η ελληνική Βουλή μπορεί να δεχθεί μία τέτοια πρόκληση.

    Πως είναι δυνατόν να δεχθεί προεδρικά διατάγματα που θα περικόπτουν μισθούς και συντάξεις και θα επιβάλλουν φόρους;

    Στο βωμό της διευθέτησης του ελληνικού χρέους, οι πολίτες έμμεσα θα το αποπληρώσουν και θα είναι ζημιωμένοι. Το ερώτημά μου είναι αν προτείνετε κάποια εναλλακτική -που εκτός των άλλων- δε θα ακυρώνει το ρόλο του Κοινοβουλίου και δε θα αποξενώνει κι άλλο τους πολίτες από το πολιτικό σύστημα.

    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

    Ασημίνα

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 1 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
    • Αγαπητή Ασημίνα

      Γνωρίζεις καλά ότι ο ΣΥΡΙΖΑ και ο κ. Τσίπρας ανήλθαν στην εξουσία, με βασικό αίτημα, εκτός των άλλων, το “κούρεμα” του χρέους. Το επιχείρημα ήταν ότι οι δανειστές απορροφούν από την οικονομία και το κράτος χρήματα για να πληρωθούν δάνεια και τόκοι. Σε αντίθετη περίπτωση θα χρηματοδοτούσαν δαπάνες στην Παιδεία και την Υγεία, μισθούς, συντάξεις και άλλες κοινωνικές παροχές.
      Η αλήθεια βέβαια είναι εντελώς διαφορετική. Τουλάχιστον μέχρι το 2022 οι υποχρεώσεις της χώρας μας σε σχέση με το χρέος ήταν (και είναι) εντελώς παγωμένες. Έως τότε οι τόκοι και τα χρεολύσια απλώς «ανακυκλώνονται». Σε αντίθεση μάλιστα με τα τερατώδη ψέματα του κ. Τσίπρα, τα δάνεια των εταίρων μας, για όσο υπήρχαν πρωτογενή ελλείμματα κάλυπταν και ένα σημαντικό μέρος των κοινωνικών παροχών και των δαπανών του κράτους!
      Τι κατάφερε η Κυβέρνηση με τις αποφάσεις του Eurogroup της 9ης Μαΐου; Συμφώνησε σε μια μακροχρόνια επιτροπεία όπου η διαχείριση της δημόσιας περιουσίας και η εκτέλεση του προϋπολογισμού θα γίνεται από τους Θεσμούς, με αντάλλαγμα μια «υποσχετική» για την διευθέτηση του χρέους. Το πιο τραγικό είναι ότι για τη διευθέτηση του θα χρησιμοποιηθούν, όπως φαίνεται, οι επιστροφές των κερδών από την διακράτηση ομολόγων από την ΕΚΤ (τα είχε διασφαλίσει η κυβέρνηση ΝΔ –ΠΑΣΟΚ) τα οποία πήγαιναν για τις δαπάνες του προϋπολογισμού και όχι για την εξυπηρέτηση του χρέους. Τα χρήματα αυτά ο κ. Βαρουφάκης τα απεμπόλησε με την περήφανη διαπραγμάτευση του τον Μάρτιο του 2015. Όπως και να χει, θα περάσει πολύς καιρός (κατά τη γνώμη μου μετά το 2018) ώστε να γίνει κάποιο σημαντικό βήμα στο ζήτημα του χρέους.
      Είμαι βέβαιος ότι η Κυβέρνηση, με την παρελκυστική της τακτική και το βολονταρισμό που τη διακρίνει, μας σπρώχνει όλο και πιο βαθιά σε ένα φαύλο κύκλο που συρρικνώνει ακόμη περισσότερο την ελληνική οικονομία. Η αλήθεια που δεν τολμά να πει στους Έλληνες είναι ότι όσο η οικονομία παράγει λιγότερα τόσο οι μισθοί και οι συντάξεις θα μειώνονται.
      Αν η ελληνική οικονομία εισερχόταν σε μια τροχιά σταθερότητας και ανάπτυξης, αργά η γρήγορα, η διευθέτηση του χρέους θα είχε επιτευχθεί όταν πραγματικά θα υπήρχε ανάγκη. Για να καταστεί όμως πραγματικά βιώσιμο, απαιτείται μια άλλη πολιτική από αυτή που ακολουθεί η Κυβέρνηση. Το βάρος θα έπρεπε εξαρχής να δοθεί στη μείωση των δαπανών, την προώθηση διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων που ευνοούν την επιχειρηματικότητα και την προσέλκυση των επενδύσεων, την αξιοποίηση των ευρωπαϊκών πόρων και την προώθηση των ιδιωτικοποιήσεων.
      Δεν ανακαλύπτω την πυρίτιδα ούτε λέω κάτι καινοφανές. Αλλά δεν είναι πια αυτό το ζητούμενο. Όλοι ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε. Το στοίχημα εφεξής θα το κερδίσει αυτός που είναι πραγματικά αποφασισμένος να το κάνει.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Το βλέπουν θετικά 6 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
  4. Κύριε Κεφαλογιάννη,

    Ως νέος Βουλευτής και με ένα πλούσιο βιογραφικό θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με τη λειψανδρία που παρατηρεί κανείς στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
    Γιατί στο κόμμα αυτό βρίσκονται στο προσκήνιο βουλευτές που εκλέγονται από τη δεκαετία του ΄80 και μάλιστα διαδραματίζουν σημαίνοντα ρόλο;
    Θεωρείτε ότι εκείνοι οι άνθρωποι μπορούν μεγαλώσουν το κόμμα;
    Γιατί άνθρωποι της γενιάς σας και με πλούσια βιογραφικά δεν βγαίνουν μπροστά;
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε τοποθέτησή σας.
    Κώστας

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 3 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0
    • Αγαπητέ Κώστα,

      Σε ευχαριστώ πολύ για την ερώτηση. Θίγεις ένα καίριο ζήτημα για την καλή λειτουργία του πολιτικού συστήματος που δεν είναι άλλο από την ανανέωση του πολιτικού προσωπικού. Η άποψη μου επί της αρχής είναι ότι στο βαθμό που η πολιτική είναι πρωτίστως μια αντιπαράθεση θέσεων και πολιτικών προγραμμάτων, τα πρόσωπα πρέπει ή θα έπρεπε να έχουν δευτερεύουσα σημασία.
      Αυτό που (θα έπρεπε να) ενδιαφέρει τον πολίτη σε ένα πολιτικό πρόσωπο είναι ο βαθμός κυβερνητικής-διοικητικής κουλτούρας που ενσωματώνει προκειμένου να υλοποιήσει τις πολιτικές του θέσεις. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα «νέων» πολιτικών των οποίων οι ιδέες και οι πρακτικές τους είναι κατά βάση αναχρονιστικές και εξίσου αρκετά παραδείγματα «παλαιών» πολιτικών που οι ιδέες τους ανταποκρίνονται στις ανάγκες της εποχής.
      Η ανανέωση λοιπόν του πολιτικού προσωπικού σε ένα κόμμα είναι ικανή αλλά όχι αναγκαία συνθήκη για το μέγεθος της απήχησης του στην κοινωνία. Η ανασυγκρότηση της Νέας Δημοκρατίας και κατ επέκταση η πιθανότητα να ξαναγίνει πλειοψηφική δύναμη δεν μπορεί παρά να προκύψει ως συνισταμένη επιμέρους αλλαγών, κατά τομείς ίσως και «ριζοσπαστικών» αλλαγών, όπως λ.χ. σε ότι έχει να κάνει με την οργανωτική της δομή.

      VN:F [1.9.22_1171]
      Το βλέπουν θετικά 10 :: Το βλέπουν Αρνητικά 2
  5. Αξιότιμε κ. Κεφαλογιάννη,

    Την Κυριακή 18 Μαΐου οι συμπολίτες μας στην Θεσσαλονίκη εξέφρασαν με κατηγορηματικό τρόπο την επιθυμία τους να μην ιδιωτικοποιηθούν οι υπηρεσίες ύδρευσης και αποχέτευσης των Δήμων τους.

    Πιστεύω ακράδαντα πως η βούληση των Ελλήνων πολιτών είναι σε όλη την Ελλάδα η ίδια. Οι Έλληνες πολίτες στην συντριπτική τους πλειοψηφία δεν επιθυμούν την ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης.

    Ποια είναι η δική σας θέση σας όσο αφορά την ιδιωτικοποίηση των υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης γενικότερα;

    Επίσης θα ήθελα να γνωρίζω αν υποστηρίζετε την διεξαγωγή δημοψηφισμάτων με πρωτοβουλία πολιτών όπως συμβαίνει πχ. στην Ελβετία όπου εκεί είναι ένας καθιερωμένος θεσμός εδώ και πολλά χρόνια, και αν πιστεύετε ότι η δημοκρατία ενισχύεται με τα δημοψηφίσματα ή το αντίθετο.

    Με εκτίμηση,
    Νίκος Μαρκογιαννάκης

    VN:F [1.9.22_1171]
    Το βλέπουν θετικά 4 :: Το βλέπουν Αρνητικά 0

Πρέπει να είσαι συνδεδεμένος για να στείλεις την ερώτησή σου




Top